Резюме від 8 травня 2024

Олена

Адміністратор, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Мережа клінік Амеда

з 11.2023 по 04.2024 (5 місяців)
Амеда, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1.Щомісячні регулярні закупівлі для семи філій клініки - від господарських товарів до медикаментів і медичного обладнання.
2. Нерегулярні закупівлі - оперативне реагування на потребу, пошук оптимального варіанту.
3. Проведення тендерів і моніторинг пропозицій.
4. Контроль вчасних поставок і виконання зобов'язань.
5. Вирішення питань, які виникають у разі постачання браку.

Спеціаліст відділу закупівель

з 04.2023 по 10.2023 (6 місяців)
Електромоторс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Ведення бази даних клієнтів
- Ведення та облік документації з постачальниками
- Робота з клієнтами в CRM системі.- Сповіщення клієнтів в системі CRM щодо руху замовленого авто
- Відслідковування руху замовленої партії товару – своєчасна оплата, перевірка нявності всіх потрібних документів до прибуття в порт.

Менеджер

з 08.2021 по 02.2022 (6 місяців)
ТОВ УК Експертиза, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Забеспечення життєдіяльності офісу
- Робота з документообігом
- Оформлення договорів та рахунків з контрагентами
- Написання експертних звітів і їх формлення
- Координація роботи кур'єрів

Директор, засновник

з 04.2010 по 02.2019 (8 років 10 місяців)
ТОВ "Космополіт Плюс", Київ (Туризм)

ТОВ "Космополіт Плюс"
Київ
Директор
- Продаж пакетних турів
- Продаж та організація індивідуальних турів
-Бронювання готелів, квитків
-Відкриття віз різного типу
- Встановлення ділових контактів з туристичними операторами і іншими партнерами компанії
- Оформлення документації
- Забезпечення належного оформлення укладених договорів і контрактів, інших необхідних документів, у тому числі страхових документів.
-Консультація клієнтів
-Вивчання кон*юктури і тенденцій туристичного ринку

Керівник групи по роботі зі страховими компаніями в департаменті ризик-менеджменту, заступник директора відділення

з 01.2007 по 09.2010 (3 роки 8 місяців)
АКБ "Форум", Київ (Фінанси, банки, страхування)

АКБ "Форум", ризик-менеджмент фінансових установ

Головний економіст, керівник групи по роботі зі страховими компаніями

АКБ "Форум", ризик-менеджмент ФІНАНСОВИХ установ
Головний економіст, керівник групи по роботі зі страховими компаніями
Основні обов'язки:
• Ведення ділового листування;
• Аналіз фінансової / нефінансової звітності страхових компаній
• Аналіз звіту по заборгованості страхових компаній перед банком по комісії, спілкування з філіями та складання консолідованого звіту;
• Контроль за розміщенням страховими компаніями депозитів по структурним підрозділам Банку;
• Узгодження договорів про співпрацю та договорів страхування,
• Розробка внутрішньої нормативної бази по роботі зі страховими компаніями та удосконалення існуючої;
• Розробка та впровадження Положення про акредитацію страхових компаній;
• Заняття більшості проблемних питань, які виникають в роботі зі страховими компаніями (надання інформації за запитом внутрішніх підрозділів Банку)
• Щомісячний моніторинг ЗМІ за акредитованими страховим компаніям (в розрізі: аналізу показників фінансової звітності СК, якісного аналізу врегулювання страхових подій)
За час моєї роботи на цій посаді:
• вироблено удосконалення існуючої та розробка нової внутрішньої нормативної бази по роботі зі страховими компаніями;
• розроблено та впроваджено «Положення про акредитацію страхових компаній»;
• покращені процеси з аналізу фінансової звітності страхової компанії і складання фінансової частини експертного висновку;
• вироблена методика узгодження договорів страхування
АКБ "Форум"

Заступник керуючого Володимирським відділенням
•Відкриття рахунків поточних і депозитних рахунків юридичних осіб;
• Аналіз діяльності відділення;
• Стратегії розвитку відділення
• Організація роботи відділення для виконання планів
• Забезпечення ефективного продажу банківських продуктів клієнтам банку.
• Контроль правильності оформлення бухгалтерських документів, формування бухгалтерських проводок.
• Вивчення ринку регіону, відстеження його розвитку.
• Надання консультацій, розгляд пропозицій, зауважень і скарг клієнтів.
• Контроль за трудовою та виконавчою дисципліною, підтримка сприятливого морально-психологічного клімату у відділенні.

Провідний економіст

з 06.2005 по 01.2007 (1 рік 7 місяців)
Робота у відділеннях комерційних банків - Правекс банк, Інтерконтинентбанк, ВАТ Кредитпромбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Продаж банківських продуктів, відкриття рахунків фізичним та юридичним особам, та майже всі інші банківські послуги

Освіта

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Економічний факультет, спеціальність "Фінанси і кредит", Харків
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 9 місяців)

.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: