- PRO
Александр
Менеджер по продажам, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 19 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7089115/
Досвід роботи
Менеджер з продажу
з 09.2023 по нині
(1 рік)
Ukrbox, Київ (Роздрібна торгівля)
1 Дослідження ринку: оцінка потенційних клієнтів, аналіз конкурентів, виявлення потенційних можливостей для продажів.
2. Дзвінки та проведення телефонних переговорів з потенційними клієнтами для пропозиції товарів і послуг.
3 Відповіді на запитання клієнтів і консультування щодо асортименту товарів.
4. Підготовка та надсилання комерційних пропозицій, контроль їх обробки.
5. Управління базою даних клієнтів і підтримка CRM-систем.
6. Аналіз і звітність за угодами та продажами.
7. Співпраця з іншими відділами компанії, такими як маркетинг, логістика та закупівлі.
8. Постійне навчання та вдосконалення продажних навичок.
9. Встановлення та підтримання довгострокових відносин з клієнтами.
Менеджер з продажу
з 09.2021 по 09.2022
(1 рік)
Бизнес Формула, Київ (IT)
Був ведучим спеціалістом з продажу IT продуктів. Вирізнявся з-поміж колег старанністю і працьовитістю.Обов'язки провідного менеджера з продажу в IT компанії:
1. Керівництво продажами: відповідав за продажі в компанії, включно з визначенням стратегії продажів, аналізом даних і показників продажів, аналізом ринку і конкурентів, встановленням цілей і плануванням бізнес-процесів для ефективних продажів.
2. Управління командою: координував роботу менеджерів з продажу, мотивував їх на досягнення цілей, відвідував навчання і тренінги для поліпшення навичок продажів, проводити оцінку та аналіз роботи команди.
3. Робота над поліпшенням продажів: співпрацював з клієнтами для вироблення ідей і способів поліпшення продажів компанії, аналізував ефективність продажів і заходи щодо поліпшення.
4) Аналіз і прогнозування результатів продажів: відповідав за збір, аналіз і звітність з продажу, визначав фактори успіху продажів і прогнозував майбутні результати продажів.
5. Розвиток і підтримка клієнтів: забезпечував контакт і догляд за клієнтами, їхню задоволеність продукцією та послугами компанії, створювати стратегії продажів, проводив презентації продукції, координував різноманітні проєкти, відповідати на запитання та надавати консультації.
6. Повідомлення та спілкування: Виступав на заходах, зустрічах, конференціях, проводив презентації, визначав загальні стратегії для комерційних продажів.
7. Управління продажами: контроль і управління продажами, зокрема управління бюджетом, прогнозування продажів на підставі аналізу поточних даних.
8. Співпраця з іншими службами компанії: координував роботу з відділом маркетингу, розробки та розвитку, щоб забезпечити правильну взаємодію на всіх рівнях продажів і використання ресурсів компанії.
9. Розробка стратегії: розробляв і приводив дію стратегію продажів компанії, щоб забезпечити збереження позиції на ринку і прибутковий бізнес.
10. Аналіз і опрацювання даних продажів: аналізував й опрацьовував дані, отримані від продажів, для їх використання в контексті рішень і стратегій продажів.
11. Контроль за виконанням: контролював домовленості з клієнтами, спілкувався з відділом логістики, збуту, а також отримувати й аналізував звітність по роботі продажів.
Досвід роботи
Оператор у товарній компанії Top Shop
вересень 2022ого року - по теперішній час
- Залучав потенційних клієнтів за допомогою телефонних дзвінків, електронної пошти та соціальних мереж.
- Надавав консультації та допомогу щодо асортименту, цін, умов доставки та оплати товарів компанії.
- Оформлював замовлення, виставляв рахунки, приймав оплату за допомогою касового апарату, РРО та терміналу.
- Підготовлював звіти про виконану роботу, аналізувала показники продажу та відгуків клієнтів.
- Інформував клієнтів про новинки, акції, подарунки та знижки компанії.
Навички та компетенції:
- Вміння працювати в команді та комунікаційні навички.
- Добре розвинені навички продажів та обслуговування клієнтів.
- Орієнтований на результативний підхід до роботи.
Освіта
НПУ им. М. П. Драгоманова
Психолог, Київ
Незакінчена вища, з 2023 по 2030 (7 років)
Закінчив загально-освітній навчальний заклад, Зараз навчаюсь на, психологічному факультеті на дистанційний формі навчання і шукаю роботу що дозволить мені поєднувати зайнятість з навчанням. Детальніше на цю тему поспілкуюсь за телефоном або при особистій зустрічі
Знання і навички
- Користувач ПК
- Доброзичливість
- Прямий продаж
- Активний продаж
- Комунікабельність
- Гуртова торгівля
- Непрямий продаж
- Продаж медичних товарів
- Продаж B2B
- Холодний продаж
- Саморозвиток
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
Рекомендації
Максим Варганич
Директор, Бізнес Формула
Інвалідність
Друга група.
Не можу працювати довго на ходу,маю кульгавість
Додаткова інформація
Ім'я: Олександр
Місто: Київ
Телефони: [
[
Електронна пошта: [
Об'єктив
Молодий та амбітний хлопець шукає можливість працювати менеджером з продажу в успішній компанії, де я можу використати свій досвід роботи та навички, а також набратися нового досвіду і розвитку в цій сфері.
Досвід роботи
Рік— Продавець-консультант, Магазин електроніки "ТехноМастер", Київ
- Надання професійної консультації клієнтам щодо технічних характеристик товару
- Активний продаж і просування нових продуктів та акцій
- Обробка замовлень та ведення обліку товарів
- Встановлення і підтримка позитивних відносин з клієнтами
Рік працював у компанії "Бізнес Формула"
Чотири місяці працював на посаді молодшого менеджера з продажу в мої обов'язки входило лише презентація мінімальних послуг компанії і виклик мінімального інтересу у клієнта. Вісім місяців працював на посаді ведучого менеджера з продажу тобто в мої обов'язки входили надання всієї інформації яка може зацікавити клієнта. Я виконував обов'язки менеджера від пошуку потенційних клієнтів і до контролю їх оплат. Компанія займалась продажем сайтів для представництва малого та середнього бізнесу в інтернеті.
Освіта
-Повна загальна середня освіта, [ЗОШ 285], Київ
Навички
- Великий досвід роботи з клієнтами та продажами
- Вміння ефективно комунікувати та проводити переговори
- Високі навички роботи з комп'ютером та програмним забезпеченням (MS Office, CRM-системи)
- Вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей
Зацікавлення
- Продажі та маркетинг
- Робота зі зменшенням відкладності
- Розвиток навичок у переговорах та продажах
Рекомендації
Доступні при запиті
Я готовий негайно розпочати роботу і внести свій внесок у вашій компанії. Буду радий отримати можливість познайомитися та обговорити свої кваліфікації особисто.
Дякую за увагу.
Шукаю роботу з можливістю поєднання з навчанням. Маю можливість працювати і в офісі і віддалено
Інші резюме цього кандидата
- PRO
18 000 грн
Київ
Середня освіта · Неповна зайнятість
- Менеджер по роботі з клієнтами, Бізнес Формула, 1 рік
- PRO
20 000 грн
Київ
Середня освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Менеджер по роботі з клієнтами, Бізнес Формула, 8 місяців
Схожі кандидати
-
Менеджер з продажу
28000 грн, Київ -
Менеджер з продажу
50000 грн, Київ -
Trade execution manager
Київ -
Менеджер відділу закупівель, з продажу
Київ, Ірпінь , ще 2 міста -
Менеджер по продажам
20000 грн, Київ -
Менеджер по роботі з VIP-клієнтами, партнерам (sales, будівництво, енергоефективність)
60000 грн, Київ