• PRO

Олег

Керуючий рестораном, адміністратор ресторану, 35 000 грн

Розглядає посади:
Керуючий рестораном, адміністратор ресторану, Адміністратор
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий кухнею

з 11.2023 по нині (1 рік 9 місяців)
Glovo, Київ (Транспорт, логістика)

-Організація безперебійної роботи кухні.
-Контроль за дотриманням внутрішніх правил персоналом кухні.
-Організація роботи персоналу, вирішення конфліктних ситуацій.
-Контроль за дотриманням чистоти в приміщенні.
-Контроль якості харчових продуктів.
-Робота з курʼєрами.
-Проведення аудитів недільних, місячних.
-Виконання адміністративних завдань.
-Виконання і дотримання системи XACCП отримання сертифікату.

Адміністратор доставки

з 09.2023 по 11.2023 (2 місяці)
Glovo, Київ (Транспорт, логістика)

Організація безперебійної роботи кухні
Контроль за дотриманям внутрішніх правил персоналом кухні
Організація роботи персоналу, вирішення конфліктних ситуацій
Контроль за дотриманням чистоти в приміщенні
Контроль якості харчової продукції
Ефективна взаємодія з постачальниками
Робота з кур'єрами (видача замовлення)

Керуючий рестораном

з 07.2020 по 08.2023 (3 роки 1 місяць)
Портер Паб, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Планування, організація і контроль проведення концертних заходів на загальну кількість до тисячі гостей, вечірок, святкових заходів, благодійних концертів до чемпіонатів федерації кікбоксингу, чемпіонатах по більярду та дартсу на загальній площі 2500 кв.м.

Організація і контроль роботи ресторану і служби доставки.

Планування і бюджет, оптимізація статей витрат (списання, трудовитрати, інше)

Пошук і підбір нового персоналу, навчання, адаптація і мотивація.

Аналіз роботи закладу на основі відгуків і внутрішніх перевірок, виявлення і усунення "слабких місць".

Взаємодія з контролюючими органами, орендодавцями, постачальниками, обслуговуючими компаніями.

Дотримання усіма співробітниками внутрішніх стандартів компанії.

Фінансова і статистична звітність, ведення внутрішньої документації.

Проведення переобліків, аналіз надлишків/недостач.

Контроль персоналу на предмет фінансових зловживань (адміністратори, офіціанти).

Табелювання співробітників, нарахування премій.

Адміністратор

з 01.2020 по 07.2020 (6 місяців)
Портер Паб, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація роботи залу ресторану : контроль роботи офіціантів, бармена (допомога і заміщення при необхідності)
Контроль роботи кухні, своєчасна видача замовлень, їх зовнішній вигляд і смакові якості.
Створення комфортних умов для гостей, дозвіл конфліктних ситуацій.
Звітність, внутрішня і фінансова.
Організація роботи служби доставки.
Допомога при відкритті нового закладу.

Адміністратор

з 02.2016 по 05.2019 (3 роки 3 місяці)
Линас, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Ведення документації, звіти, касова дисципліна, підбір, навчання та адаптація персоналу, контроль роботи усіх ліній, контроль сервісу, робота з постачальниками, робота в 1 з, контроль інвентаризації.

Помічник керівника

з 01.2014 по 02.2015 (1 рік 1 місяць)
Група компаній Добродій, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Обов'язки: забезпечення організації усіма ТМЦ, контроль за справністю устаткування в приміщеннях організації, планування проведення ремонтно-будівельних робіт, взаємодія з обслуговуючими організаціями, укладення і супровід договорів на закупівлю ТМЦ і виконання робіт, організація робочих місць, організація виставкових заходів, проведення інвентаризації, робота з первинним фінансовим документом, взаємодія з перевіряючий служба. Самостійне ведення бухгалтерського і податкового обліку, кадрова документація підприємства, подання звітності в контролюючі органи. Розробка внутрішньої документування.

Помічник керівника

з 04.2012 по 08.2013 (1 рік 4 місяці)
Група компаній "Техноторг", Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення обліку імпорту, експорту, управління логістикою, рентабельність постановки рейсів, коригування вантаження,

Бухгалтер

з 11.2008 по 04.2012 (3 роки 5 місяців)
Група компаній "Техноторг", Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення податкового обліку, транспортного обліку, обробка банківських платежів, робота з клієнтами, постачальниками, ведення бухгалтерського обліку складу, виписування реєстраційних документів Держтехнагляду і ДАІ, консультація потенційних клієнтів.

Освіта

Національний університет "ім.Сухомлинского"

Економічний, Миколаїв
Вища, з 2012 по 2013 (1 рік)

Південнослов'янський інститут Київського славістичного університету

Економічний, Миколаїв
Незакінчена вища, з 2010 по 2012 (2 роки)

Миколаївський торговельно-економічний кооперативний технікум

Економічний, Миколаїв
Незакінчена вища, з 2006 по 2008 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Учбовий центр бухгалтерських технологій

2013, 1 місяць

Знання і навички

  • Користувач ПК
  • MS Office
  • 1С:Бухгалтерія
  • Знання офісних програм
  • M.E.Doc
  • Клієнт-Банк
  • Бухгалтерський облік
  • 1С:Торгівля і склад
  • Впевненість
  • Банківська справа

Додаткова інформація

Маю високі комунікативні навички та організаторські здібності, аналітичне мислення, відповідальність. Легко засвоюю нові знання. Уміння працювати в команді, розумію цілі та завдання, завжди дотримуюся корпоративної етики, сумлінно підходжу до рішення поставлених завдань.

Водійське посвідчення: Категорії В

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: