Резюме від 27 січня 2024 PRO

Олександр

Руководитель интернет-магазина, маркетолог

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівника відділу маркетингу B2B

з 06.2021 по нині (2 роки 11 місяців)
Kims, Одеса (Послуги для населення та бізнесу)

Обов'язки:
1. Розробка та впровадження маркетингових програм та стратегій B2B (Online та Offline): Розробка
та виконання комплексних маркетингових стратегій для залучення клієнтів у сегменті B2B.
Співпраця зі спеціалістами з онлайн та офлайн маркетингу для досягнення цілей.
2. Впровадження маркетингових процесів в ERP: Створення та налаштування маркетингових
процесів в системі ERP з нуля, щоб забезпечити ефективний контроль та управління
маркетинговими активностями.
3. Пошук нових каналів збуту: Аналіз та ідентифікація нових каналів збуту для розширення
клієнтської бази та збільшення обсягів продажів.
4. Франчайзинг‑маркетинг: Розробка та впровадження маркетингових стратегій для
франчайзингових партнерів з метою підвищення їхнього успіху та відповідності стандартам
бренду.
5. Аналітика ринку: Проведення детального аналізу ринку та конкурентів для визначення
можливостей росту та конкурентних переваг.
6. Кросс‑маркетингові активності: Розробка та виконання кросс‑маркетингових ініціатив для
підвищення взаємодії з іншими підрозділами та партнерами.
Досягнення:
Сформований портфель продуктів напрямку дистрибуції: Успішно сформований та розширений
асортимент продуктів у сфері дистрибуції, що призвело до збільшення обсягів продажів та
рентабельності.
Розроблена стратегія напрямку дистрибуція: Розроблена та впроваджена стратегія, яка сприяє
покращенню результатів відділу дистрибуції та забезпечує стабільний ріст бізнесу.
Внедрені стандарти та документи: На базі проведених досліджень та аналізу внедрені
стандарти та документи, включаючи чек‑листи для відкриття пунктів прийому та
стандартизовані процедури, що покращили ефективність операцій.
Аналіз ЦА та створення УЦП з урахуванням "болей" клієнтів.

Керівник інтернет-проекту / маркетолог

з 08.2017 по 06.2021 (3 роки 10 місяців)
ТОВ "УНІВЕРСАЛ СЕРВІС УКРАЇНА" (інтернет-магазин запчастин), Одеса (Автобізнес та автосервіс)

Обов'язки:
1. Розробка та впровадження стратегії розвитку інтернет ‑магазину: розробка стратегії розвитку,
включаючи розрахунок бюджетів, строків та оцінку ризиків.
2. Формування структури відділу та управління персоналом: створення та управління командою,
включаючи контент‑відділ, ІТ (програмування), колл ‑центр, управління рекламними кампаніями
(PPC). Побудова ефективних комунікацій з іншими підрозділами компанії.
3. Впровадження клієнтоорієнтованої культури обслуговування: розробка плану взаємодії з
клієнтами на всіх етапах взаємодії з підприємством.
4. Перезапуск і розширення колл‑центру: підготовка методичного матеріалу для співробітників.
5. Керівництво інтернет‑маркетинговим напрямком компанії: управління рекламою в Інтернеті,
співпраця з платним трафіком, прайс ‑агрегаторами, маркетплейсами, а також аналіз конкурентів,
тощо.
6. Управління лояльністю клієнтів та репутацією: формування позитивного іміджу, робота з
негативними відгуками.
7. Проведення аудитів: аналіз інтерфейсу та користувацького досвіду (UI/UX), технічних
параметрів, SEO, з подальшим складанням технічних завдань і контролем за їх виконанням.
8. Організація і керівництво переїздом інтернет ‑магазину на платформу "ХОРОШОП": Розробка
загальної концепції проекту, дизайну, структури, фільтрів для товарів, формулювання та
впровадження редакційної політики, керівництво супутніми проектами.
9. Складання звітності та аналіз статистичних даних.
Результати:
Визначено стратегічний напрямок розвитку інтернет‑магазину та сформульована концепція для
його втілення.
Створено продуктивний інтернет‑відділ.
Збільшено кількість замовлень через інтернет‑магазин на стабільну 1,5‑кратну величину.
Технічно оновлено стару версію інтернет‑магазину і впроваджено перехід на сучасну
платформу, що підвищило конверсію та технічну стабільність проекту. Планується розробка
ефективної SEO‑стратегії з меншими витратами, що сприятиме підвищенню рентабельності
бізнесу. Перехід на нову CMS пройшов успішно і зайняв 5 місяців.

Освіта

ОНПУ

Менеджмен, Одесса
Вища, з 2001 по 2006 (4 роки 8 місяців)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: