Вероника

Оператор call-центру

Розглядає посади: Оператор call-центру, Помічник керівника, Менеджер з продажу, Рекрутер, Оператор служби підтримки, Менеджер з листування, Адміністратор, Фахівець банку, Оператор диспетчерської служби, Фахівець з обробки звернень клієнтів
Вид зайнятості: повна
Вік: 35 років
Місто проживання: Дніпро
Готовий працювати: Дистанційно, Дніпро, Полтава
Розглядає посади:
Оператор call-центру, Помічник керівника, Менеджер з продажу, Рекрутер, Оператор служби підтримки, Менеджер з листування, Адміністратор, Фахівець банку, Оператор диспетчерської служби, Фахівець з обробки звернень клієнтів
Вид зайнятості:
повна
Вік:
35 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор call-центра

з 10.2024 по нині (1 рік 3 місяці)
Датагруп, Volia, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

Управляющий

з 12.2015 по 06.2021 (5 років 7 місяців)
Техносток, Днепр (Продажи)

Управление персоналом,организация бесперебойного рабочего процесса, решение административных вопросов, работа с конфликтными клиентами, контроль достижения поставленных целей и планов

Администратор

з 06.2010 по 09.2015 (5 років 4 місяці)
Чп «Караван», Новомосковск (Гостинично-ресторанный бизнес)

Освіта

НККЭП

Менеджмент и управление, Днепр
Незакінчена вища, з 2007 по 2010 (3 роки)

Знання мов

Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: