• PRO

Артем

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник проєкту

з 06.2022 по 05.2025 (2 роки 11 місяців)
Coins, Дистанційно (IT)

• З нуля розробив регламент роботи відділу клієнтської підтримки. Це спростило роботу операторів і дозволило збільшити кількість позитивних відгуків з 40% до 72% вже в перший місяць.

• Створив відділ модераторів чату: провів співбесіди, сформував і підготував команду.

• Проводив тренінги та ділові ігри на основі власних методичних матеріалів.

Спеціаліст контролю якості обслуговування клієнтів

з 06.2021 по 02.2022 (8 місяців)
Пін-сервіс, Київ (IT)

• Аналізував 50+ дзвінків відділів клієнтської підтримки та продажів за зміну.

• Надавав зворотний зв'язок співробітникам цих відділів.

• Брав участь в адаптації та навчанні нових співробітників.

Старший менеджер по роботі з клієнтами та персоналом

з 02.2019 по 03.2021 (2 роки 1 місяць)
Аквамаркет, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Супроводжував команду з 10 операторів вхідної лінії.

• Обробляв 300+ заявок за зміну з гарячої лінії, сайту та онлайн-чату.

• Брав участь в адаптації та навчанні нових співробітників.

• Спільно з іншими колегами мені вдалося домогтися найменшої плинності серед усього відділу.

Освіта

Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

Факультет журналістики, Київ
Незакінчена вища, з 2010 по 2014 (4 роки)

Знання і навички

  • Уважність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення CRM
  • Доброзичливість

Знання мов

Англійська — вище середнього

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: