Резюме від 18 лютого 2022 PRO

Ольга

Менеджер корпоративних заходів, 18 900 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Куратор проекту

з 08.2020 по 12.2021 (1 рік 4 місяці)
Спілка Української Молоді, Одеса (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

1. Пошук і організація місця проведення заходу,
2. Висвітлення події в медіа( прес-релізи, інтервью),
3.Співпраця з ГО Ветерани АТО( збір інформації і комунікація з учасниками акції),
4. Пошук і співпраця з постачальниками( закупка подарунків та необхідних ТМЦ),
5. Організація розважальної програми( участь акторів, муз.гурту Друже Музико м.Одеса)

Логіст

з 07.2014 по 11.2014 (4 місяці)
Тітрейд, Дніпро (Харчова промисловість)

1) Аналіз та оцінка роботи відділу доставки. Розроблення маршруту доставки. Розробка плану закупівель, пошук постачальників, аналіз умов та укладення договорів поставок. Організація доставки продукції клієнам. Проведення необхідних організаційно-технічних заходів щодо ліквідації претензій партнерів.

Операційний Менеджер

з 02.2012 по 10.2013 (1 рік 8 місяців)
Френдс Тайм, Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

1.Дослідження ринку та розвиток мережі кав’ярень .
2.Відкриття кав’ярень "з нуля"( відкрито 2 кав’ярні із 6 працюючих).
3.Проведення інвентаризації виробництва, кав’ярень.
4.Інжиніринг товару, процесу виробництва, виробниче планування та управління
запасами, забезпечення та контроль якості, ремонт та обслуговування.
5. Проектування процесів, а також введення норм та стандартів підприємства.
Пошук, аналіз та заключення договору із підрядниками, постачальниками.
5.Організація праці, навчання, мотивація та вирішення конфліктних ситуацій.

Майстер зміни

з 04.2011 по 10.2011 (6 місяців)
МХП "Наша Ряба", Канів (Сільське господарство, агробізнес)

1.Забезпечення виконання завдань з виробництва продукції: підвищення продуктивності праці, раціональне використання сировини, матеріалів, ресурсів.
2.Організація виробництва: розміщення робітників і бригад, контроль додержання технологічних процесів.
3.Проведення заходів щодо запобігання браку.
4.Проведення виробничого інструктажу з робітниками.
5.Аналіз результатів виробничої діяльності, забезпечення правильного і своєчасного оформлення первинних документів з обліку робочого часу, виробітку, заробітної плати.
6. Досвід керування колективом у кількості 220 чоловік.

Освіта

УДХТУ

Технології Високомолекулярних Сполук, Дніпро
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Спеціальність Технологія жирів і жирозамінників.
На спеціаліста була переведенна згідно рейтингової системи на бюджетну форму навчання.

Додаткова освіта та сертифікати

Дніпропетровський університет ім. Альфреда Нобеля, Центр колсантингу. Маркетинг та менеджмент на комерційній фірмі.

2014рік, 4місяці

Дніпропетровський університет ім. Альфреда Нобеля, Школа бізнесу, Менеджер з бухгалтерського обліку .

2012, 3 місяці

Знання і навички

1С:Управління торгівлею MS Excel Користувач Internet MS Word Користувач ПК Продаж Навчання та мотивація персоналу,введення норм та стандартів

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

  • Ліпченко Тетяна Олександрівна

    Ліпченко Тетяна Олександрівна

    HR - директор, Френдс Тайм

    Контактні дані приховані
  • Сухоребра Наталля

    Сухоребра Наталля

    Майстер зміни (колега), МХП "Наша ряба"

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Шукаю компанію, в якій місія і базові цінності перетинаються з таким поняттям,як : довіра, відкритість.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати