• PRO

Дмитрий

Керівник відділу продажів

Вид зайнятості:
повна
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з розвитку нової категорії бізнесу

з 08.2021 по нині (4 роки)
AGR Holding (ТОВ «Пирятинский делікатес»), Київ (Харчова промисловість)

- Розвиток з нуля торгівельної марки HQD (одноразові електронні сигарети) на території України.
- Розробка стратегії продажів, маркетингу, маркетингу в торгівлі для просування бренду.
- Побудова дистриб'юції, впровадження маркетинговых та трейд-маркетинговых ініціатив в усіх каналах продажів.
- Розробка та управління ціновою політикою в різних торгівельних каналах.
- Керівництво Відділом продажів та дистриб'юції.
- Співпраця з мережами в каналі Ключових клиєнтів (OKKO, WOG, «ФОРТУНА», «ЕПІЦЕНТР», «ФОРА», VARUS, та інші).
- Збільшення наявності продукту з 0 до більше ніж 20 000 пунктів торгівлі за 18 місяців.
- Плануівння бюджету та контроль його використання за напрямками: POSM, комунікаційні матеріали, комерційні програми, стимулювання збуту в різних торгівельних каналах.
- Створення нових типів брендованих та небрендованих POSM/TPOSM для розміщення асортименту моделей та інформації про продукт в пунктах торгівлі.
- Побудова взвємовигідних партнерских відносин з виробниками торгівельного обладнання та рекламних матеріалів.

Провідний фахівець команди по роботі з клієнтами

з 12.2015 по 10.2020 (4 роки 10 місяців)
Philip Morris International, Київ (Легка промисловість)

- Розробка національної стратегії розвитку дистриб'юції (різноманітні сценарії).
- Керування роботою національного дистриб'ютора тютюнових та тютюновмісних виробів ("ТЕДІС Україна") у напрямках: покриття пунктів торгівлі, показники дистриб'юції, ефективність роботи торгових агентів.
- Розрахунок кредитних лимітів для "ТЕДІС Україна" й прямих клієнтів.
- Забеспечення координації процесів дистриб'юції між різними відділами компанії "Філіп Морріс" (Продажі, Маркетинг, Логістика, національний дистриб'ютор, прямі клієнти, суб-гуртовики) на різних рівнях (головний офіс, регіональні підрозділи, теріторіальні відділи).
- Розробка й впровадження стратегії дистриб'юції нових брендів.
- Розробка й впровадження національної стратегії нових продуктів HEETS та IQOS на ринку України.
- Керівництво та координація різноманітних проектів (моніторінг цін, збільшення об'ємів продажів, використання цінової переваги, тощо).
- Розробка й проведення спеціальних програм по збільшенню асортименту та об'ємів продажів для прямих клієнтів та суб-гуртовиків

Провідний фахівець команди з розвитку мерчандайзінгу в торгівлі

з 03.2013 по 12.2015 (2 роки 9 місяців)
Philip Morris International, Київ (Легка промисловість)

- Розробка національної стратегії розвитку цільового розміщення обладнання (POSM) й матеріалів для пунктів продажу.
- Координація взаємодії по рзробці й розміщенню POSM / ТPOSM між різними відділами (Маркетінг у торгівлі, Маркетінг, Продажі, Теріторіальні підрозділи).
- Розробка національних планів проведення заходів з мерчандайзінгу в торгівлі для польових сил.
- Керівництво роботою технічного персоналу на національному рівні: складання бюджету, розробка й оновлення тарифів, контроль робочого процесу.
- Створення нових типів POSM / ТPOSM для брендів (нові продукти, модернізація пакування, комунікаційні матеріали) і для розміщення портфелю марок Компанії в пунктах торгівлі.
- Пошук постачальників та побудова партнерских відносин з виробниками обладнання й матеріалів.
- Аналіз розміщення обладнання й матеріалів за ключовими показниками: кількість, якість, швидкість.
- Контроль використання бюджету на придбання та обслуговування обладнання

Керівник відділу маркетингу в торгівлі

з 03.2011 по 03.2013 (2 роки)
Philip Morris International, Київ (Легка промисловість)

- Керування маркетингом в торгівлі на рівні регіону Київ.
- Керування командою до 100 працівників (5 прямих підлеглих).
- Адаптація національної стратегії маркетингу в торгівлі до регіональних особливостей, координація взаємовідносин між головним офісом і теріторіальними командами, розробка й впровадження регіонального плану розвитку бізнесу.
- Формування, розподілення бюджету та контроль за його використанням у напрямках: розмішення й обслуговування обладнання, комунікаційні матеріали, комерційні програми, заходи щодо стимулювання продажіву пунктах торгівлі та HoReCa.
- Розробка регіональних програм збільшення присутності торгових марок і запобігання тимчасової відсутності продукції Компанії у пунктах торгівлі.
- Координація проектів з дослідження впливу різноманітних типів комунікаційних матеріалів й обладнання на споживачів.
- Організація й проведення спеціальних ознайомчих і контрольних візитів (Market visits) для співробітників Компанії з інших ринків та країн, в тому числі, висших посадових осіб Philip Morris International

Керівник відділу маркетингу в торгівлі

з 12.2006 по 03.2011 (4 роки 3 місяці)
Philip Morris International, Донецьк (Легка промисловість)

- Керування маркетингом в торгівлі на рівні регіону Донецьк (Донецька та Луганська область).
- Керування командою до 80 працівників (3 прямих підлеглих).
- Адаптація національної стратегії маркетингу в торгівлі до регіональних особливостей, координація взаємовідносин між головним офісом і теріторіальними командами, розробка й впровадження регіонального плану розвитку бізнесу.
- Планування, розподілення бюджету та контроль за його використанням у напрямках: розмішення й обслуговування обладнання, комунікаційні матеріали, комерційні програми, заходи щодо стимулювання продажіву пунктах торгівлі та HoReCa.
- Розробка регіональних програм збільшення присутності торгових марок і запобігання тимчасової відсутності продукції Компанії у пунктах торгівлі.
- Адаптація національних й розробка регіональних програм по підвищенню ефіктивності співпраці з дистриб'юторами.
- Розробка та впровадження планів покриття теріторії польовими силами

Керівник теріторіальної команди торгових представників

з 08.2004 по 12.2006 (2 роки 4 місяці)
Philip Morris International, Луганськ (Легка промисловість)

- Формування й керівництво роботою команди до 7 співробітників (5 торгових представників, фахівець з просування продуктів, технічний фахівець) на теріторії Луганської та частині Донецької області.
- Визначення якісних та кількостних показників покриття теріторії, розподілення районів покриття між членами команди.
- Проведення розвиваючих тренінгів, контроль роботи, складання планів розвитку персонала й теріторії.
- Аналіз ринкової ситуації та визначення основних чинників, що впливають на продажі продукції, робота з ключовими клієнтами (мережі, суб-гуртові пункти торгівлі, пункти торгівлі з високим рівнем продажів).
- Планування й реалізація заходів, скерованних на ознайомлення споживачів з продукцією Компанії та збільшення продажів

Торговий представник (мерчандайзер)

з 12.1999 по 08.2004 (4 роки 8 місяців)
Philip Morris International, Луганськ (Легка промисловість)

- Аналіз теріторії щодо впливу різних постачальників.
-Пошук найкращих способів спілкування із споживачами про марки Компанії за допомогою різноманітних заходів.
- Навчання персоналу пунктів торгівлі спілкуванню з покупцями.
- Збільшення долі ринку й обсягів продажу продукції Компанії на теріторії.
- Контроль цільового розподілу продуктів за сегментами споживачів.
- Підтримання належного зовнішнього вигляду продукції та збільшення її видимості на вітринах пунктів торгівлі.
- Консультації власників та відповідальних осіб в пунктах торгівлі по збільшенню прибутковості за допомогою продуктів Компанії. Рекомендації по формуванню збалансованого асортименту.
- Проведення в пунктах торгівлі різноманітних заходів із збільшення обсягів продажів.
- Підписання нових договорів, контроль за виконанням умов співробітництва згідно існуючим договорам

Освіта

Східно-Український Державний університет

Менеджмент у виробничій сфері, фахівець, Луганськ
Вища, з 1992 по 1997 (5 років)

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: