Резюме від 30 вересня 2021

Наталія

Бухгалтер з первинної документації, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

M.E.Doc MS Office Клієнт-Банк Банківська справа

Додаткова інформація

Особисті дані
Дата народження: 21 липня 1985 року
Сімейний стан: не заміжня, дітей не маю
Адреса: м. Вінниця, вул. Р.Скалецького
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Освіта
2002-2007 рр.Вінницький інститут Міжрегіональної академії управління персоналом, факультет
«Облік і аудит», спеціалізація – «Бухгалтер - аналітик», червоний диплом, спеціаліст.

Досвід роботи


липень 2010 р. – вересень 2012р.
ТОВ «Мегаполіс Україна», оператор 1 С. В обов’язки входила обробка заявок на товар, їх проведення та документальне оформлення, формування маршрутних листів, оформлення товарно-транспортних накладних, робота з клієнтами та торговими агентами, аналіз дебіторської заборгованості .

вересень 2012р.- квітень 2014 р
ТОВ «КераВін», офіс- менеджер, бухгалтер. В обов’язки входила робота з
клієнтами, консультації,продаж продукції, оформлення документів, ведення
первинної бухгалтерії, котроль стану дебіторської заборгованості.

травень 2014 р- вересень 2016р
ТОВ «Ін-тайм», оператор служби перевезень. В обов’язки входило ведення каси, робота з клієнтами, консультації, оформлення документів на відправлення та видачу вантажу.

вересень 2016 р- жовтень 2018р
ПП "Партнер-Посередник", бухгалтер з первинної документації. Посадові
обов’язки: ведення первинної документації (виписка рахунків, видаткових
накладних, податкових накладних, актів виконаних робіт і наданих послуг, актів
звірок взаєморозрахунків з контрагентами), виписка та облік довіренностей,
контроль документації контрагентів, оформлення платіжних документів.

жовтень 2018р- липень 2021р
ТОВ "Кріп-Мет", бухгалтер з первинної документації, менеджер. Обов’язки:
Робота з клієнтами і постачальниками.
Виписка товару, оформлення первинних документів, договорів, актів виконаних
робіт, довіреностей.
Підготовка та перевірка податкових накладних - до моменту складання звітів.
Реєстри ТТН.
Перевірка і рознесення банківських виписок,оформлення в системі Кліент-Банк
платіжних документів.
Контроль правильності відображення первинних документів в базі 1С
Ведення каси
Контроль станудебіторської та кредиторської заборгованості.



Знання мов
українська, російська – бездоганно;
англійська – читання та переклад зі словником.

Навики роботи з комп’ютером:
Кваліфікований користувач 1 С (7,8), M.E.Doc, Клієнт- Банк, Microsoft Office
Особисті якості:
Комунікабельність; відповідальність ; цілеспрямованість ; не конфліктність; вміння працювати в команді ; легко навчаюсь новому ; пунктуальність.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: