Резюме від 23 травня 2024 PRO

Сергій

Procurement director, керівник відділу закупівель

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник генерального директора / Комерційний директор / Фінансовий контролер

з 06.2017 по 06.2019 (2 роки)
ТОВ «Трайгон-Експорт», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Основні проекти та досягнення:
• проведення тендерів із закупівлі товарів та послуг для підприємств холдингу.
85% витрат проводяться через онлайн-тендери;
• проведення тендерів на продаж товарів 95% через онлайн-тендери;
• адміністрування та вдосконалення 3-х он-лайн платформ для проведення тендерів на закупку та продаж.
Online platform Ukraine - tender.agromino.com.ua
Offline platform Ukraine - offline.agromino.com.ua
Online platform Russia - rus-tender.agromino.com

Інші поточні обов'язки:
• бюджетування трейдингової діяльності; • щоденний контроль руху грошових коштів; • ведення переговорів з контрагентами; • участь у розробці облікової політики компанії та контроль господарських операцій на предмет відповідності корпоративним обліковим політикам; • керівництво проектами з автоматизації управлінського обліку; • оперативний контроль фактичних закупівель і продажів; • контроль періодичної корпоративної звітності; • консультування та координація у процесі бюджетування, стратегічного планування та фактичного обліку.

Фінансовий контролер / Керівник проектів по автоматизації управлінського обліку

з 05.2011 по 06.2019 (8 років 1 місяць)
ТОВ «Трайгон-Експорт», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Основні проекти та досягнення:
• керівництво проектами з автоматизації управлінського обліку - Зернотрейдер, Казначейство (2011-2012);
• організація інформаційних потоків та документообороту між філіями компанії (2011-2012);
• створення он-лайн платформи для проведення тендерів на закупку та продаж у 2015 році.

Інші поточні обов'язки:
• бюджетування; • щоденний контроль руху грошових коштів; • участь у розробці облікової політики компанії та контроль господарських операцій на предмет відповідності корпоративним обліковим політикам; • оперативний контроль фактичних закупівель і продажів; • проведення тендерів із закупівлі товарів та послуг для підприємств холдингу, ведення переговорів з контрагентами; • підготовка періодичної корпоративної звітності; • робота з кредитним портфелем групи компаній; • консультування та координація у процесі бюджетування, стратегічного планування та фактичного обліку.

Фінансовий контролер бізнес-напрям Збут

з 03.2010 по 04.2011 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Укррос-Зерно», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Основні проекти та досягнення:
Удосконалення існуючої системи управлінського обліку на базі 1С

Інші поточні обов'язки:
• бюджетування збутової діяльності підприємств; • контроль фактичних результатів збутової діяльності компанії з плановими показниками; • складання періодичних звітів по фактичної діяльності підприємств; • аналіз фактичних результатів збутової діяльності підприємств у порівнянні з цільовими показниками; • технічна підтримка в розробці та впровадженні різних проектів і форм звітів; • контроль процесу руху заявок на грошові кошти; • інформування про результати діяльності та їх аналізі на всіх рівнях управління.

Економіст

з 10.2008 по 03.2010 (1 рік 5 місяців)
ТОВ «Агро ХХІ», Рівне (Сільське господарство, агробізнес)

Основні проекти та досягнення:
Створення мотиваційно-бонусної системи для менеджерів з продажу.

Інші поточні обов'язки:
• ведення оперативного управлінського обліку в 1С; • аналіз і структуризація витрат за видами діяльності; • складання бюджетів за напрямками бізнесу; • аналіз руху грошових коштів (план / факт); • аналіз доходів і витрат; • облік корпоративного мобільного зв'язку; • участь у розробці та впровадженні бюджетного планування в компанії; • розробка організаційної та фінансової структури групи підприємств, схем консолідації даних; • контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.

Бухгалтер

з 03.2008 по 10.2008 (7 місяців)
КВП ВКГ «Дубноводоканал», Дубно (Державні організації)

Основні проекти та досягнення:
• створення бази даних для автоматизації бухгалтерського обліку за допомогою програмного забезпечення 'Парус'.

Освіта

Національний університет 'Острозька академія'

Економічний факультет; специальність 'фінансы'; магістр з фінансів, Острог
Вища, з 2003 по 2009 (5 років 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Access MS Project

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Професійні навики:
вміння організувати, мотивувати та управляти командою, навички ділового спілкування, знання бухгалтерського та управлінського обліку, знання законодавчої бази, знання порядку розробки бізнес-планів та технічних завдань.

Права категорії B, досвід водіння з 2003 р.

Особистісні якості:
аналітичне мислення, організаторські здібності, лідерство, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, здатність швидко навчатися, відмінні комунікативні навички, ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, активність, акуратність, вміння раціонально використовувати робочий час, висока виконавська дисципліна.

Пройдені тренінги, участь в конференціях:
- Практикум для відділу закупок (бізнес-тренер Вікторія Березіна); - Ефективна комунікація (DEVELOR, тренер Антоніна Панченко); - Управління та оптимізація закупівельної діяльності (Procurement HAB);
- Виступав в якості спікера 4-ї аграрної конференції ProAgro.

Хоббі: велосипед, баскетбол, волейбол, біг, настільні ігри, вдосконалення себе та процесів навколо себе.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: