• PRO

Анна

Фінансовий директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовый директор

з 08.2021 по 03.2023 (1 рік 7 місяців)
Фінансова компанія, консалтинг, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Група компаній.
- Формування і аналіз звітності компаній (лізингова компанія, побут.техніка, нерухомість, інвестиції).
- Проведення переговорів з фінансовими установами. Відкриття рахунків в банках, платіжних системах.
- Кредитування компаній.
- Супровід процеса злиття підприємств.
- Покупка евробондів та цінних паперів.
- Розробка та впровадження фінансових процесів.
- Проведення фінансових аудитів.
- Аналіз і моніторинг фінансових показників інвестиційних проектів.
- Контроль дебіторскої заборгонованості.
- Участь в автоматизації та оптимізації бізнес-процесів.

Фінансовий директор

з 03.2018 по 07.2021 (3 роки 4 місяці)
Роздрібна мережа магазинів пива, Дніпро (Роздрібна торгівля)

- Формування щомісячних фінансових звітів компанії (Бюджет – P&L);
- управління грошовими потоками (CashFlow);
- Баланс;
- Аудит авансових звітів;
- Внесення програмних доопрацювань по автоматизації управлінського обліку (постановка тз, тестування);
- Нарахування заробітної плати;
- Контроль ведення бух. и податкового обліку;
- Аналіз маржинальності товару;
- Планування фінансової діяльності;
- Фінансовий облік витрат компанії, оптимізація витрат;
- Взаєморозрахунки з постачальниками;
- Робота с банками (кредити, термінали для тт)
- Звітність по 7 ФОП.

Фінансовый директор

з 03.2011 по 06.2016 (5 років 3 місяці)
Компанія-дистрибутор продукції мобільних операторів України, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- у прямому підпорядкуванні понад 20 осіб;
- управління фінансовими потоками;
- аналіз та зниження витрат підприємства;
- планування та контроль бюджету;
- планування та закупівля товару;
- фінансові звіти власнику підприємства – бюджет, баланс;
- контроль за веденням первинної документації;
- взаєморозрахунки, акти звірок з контрагентами, контроль оплати;
- виписка супровідних документів щодо відвантаження товарів, контроль касових операцій;
- клієнт-банк;
- Постановка планів, завдань для співробітників відділу та контроль за їх виконанням. Контроль роботи працівників відділу;
- інвентаризація ТМЦ, коштів та інших активів підприємства;
- автоматизація управлінського обліку (постановка та написання ТЗ для IT-відділу);
- робота з ключовими клієнтами;
- облік зп;
- тісна робота з гол.бухгалтером, юридичним відділом;
- Робота з персоналом (підбір та навчання)

Оператор 1С, Товарознавець

з 07.2007 по 03.2011 (3 роки 8 місяців)
Компанія-дистрибутор продукції мобільних операторів України, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- прийом замовлень від торговельного відділу;
- проведення накладних у базі 1С;
- робота зі звітами з дебіторської та кредиторської заборгованості, картка клієнта;
- формування замовлень на складі;
- Інвентаризація;
- робота зі сканером ШК.

Освіта

Університет імені А.Нобеля

Фінанси та кредит, Дніпро
Незакінчена вища, з 2007 по 2008 (1 рік)

Дніпропетровський коледж Економіки та Бізнесу

Комерційна діяльність, Дніпро
Середня спеціальна, з 2005 по 2007 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Бізнес-Конструктор (Стратегія бізнесу і Фінансовий директор)

2019, 2020

Додаткова інформація

- впевнений користувач 1С 7.7, 8.3;
- націлена на результат та досягнення поставлених цілей;
- здатна знаходити рішення в будь-якій складній ситуації;
- люблю створювати ефективну команду, надихати на досягнення;
- впевнений користувач ПК;
- цілеспрямована;
- комунікабельна;
- маю лідерські якості.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: