Резюме від 1 травня 2024

Людмила

Юрист, 10 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
60 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Міжнародний інститут ринкових відносин та підприємництва - центр "Ринок"

Правознавство, Київ
Вища, з 1995 по 1998 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Донецький державний університет (національний)

1985-1990

Знання і навички

Користувач ПК ЛІГА:ЗАКОН MS Excel MS Word Користувач 1С M.E.Doc

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Данилова Людмила Андріївна, АДВОКАТ (свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю, сер. ПТ № 4042),
освіта – вища: економіко-правовий факультет Донецького національного університету,
юридичний факультет Київського університету ринкових відносин.

Досвід роботи юрисконсультом з 1995 року:

Фізична особа – підприємець з 2001 року по теперішній час – діяльність у сфері права (КВЕД 69.10) (єдиний юрист в групі компаній ТОВ, ФОП, ГО).

Надання юридичних послуг при повному юридичному супроводі роботи групи підприємств (товариства з обмеженою відповідальністю, приватним підприємствам, фізичним особам – підприємцям, які спеціалізуються на наданні послуг, в тому числі охорони майна, житлово – комунальних послуг, надання в оренду нежитлових приміщень, постачання продукції, надання послуг хімчистки та прання), виробництва продукції, продажу, постачання, послуг медичного центру тощо, що включає в себе:
• Корпоративні справи: підготовка правовстановлюючих документів для ТОВ, приватних підприємств, громадських організацій с статусом юр. осіб та без такого статусу (статути, положення, протоколи загальних зборів та рішень учасників), внесення змін до установчих документів юридичних осіб, документальне оформлення продажу часток статутного капіталу, супровід купівлі-продажу корпоративних прав, державна реєстрація створення юридичних осіб, державна реєстрація змін до статутних документів;
•Супроводження перетворення ПрАТ на ТОВ, робота з НКЦПФР;
•Підготовка внутрішньої документації для юридичних осіб: накази, порядки, положення, колективні договори тощо;
•Підготовка внутрішньої документації для приватного медичного закладу: положення, інформаційні згоди, інструкції, договори про конфіденційну інформацію та лікарську таємницю, правил, порядків роботи, протоколів роботи спеціалістів;
•Підготовка документації для приватного медичного закладу для отримання ліцензії щодо використання закладом наркотичних засобів, акредитації медичного закладу;
•Договірна робота: розробка типових та індивідуальних договорів, в тому числі договорів на надання інтелектуальних послуг, ліцензійних договорів на передання права використання прав власності на об’єкти інтелектуальної власності, правова експертиза різного роду договорів; договорів поставки, надання різного виду послуг та робіт; договорів оренди та суборенди; розгляд, складання протоколів розбіжностей;
•Підготовка довіреностей та договорів доручень;
•Робота з нотаріусами;
•Ділове листування (робота зі зверненнями та скаргами, в тому числі листування, скарги до ДПІ, іншими контролюючими установами та організаціями);
•Представництво юридичних осіб перед державними органами в тому числі з правоохоронними та контролюючими органами, в тому числі при перевірці юридичних осіб та ФОП, супровід перевірок;
•Перевірка на відповідність законодавству договорів, внутрішніх документів підприємства, забезпечення правильного застосування норм чинного законодавства працівниками підприємства;
•Претензійна робота: досудове врегулювання господарських спорів (підготовка вимог, претензій);
•Представництво інтересів юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців підприємств в судах, в т.ч. апеляційної та касаційної інстанцій (господарські та цивільні суди): судові справи по господарських, цивільних, адміністративних, трудових спорах (судова практика): підготовка позовних заяв, заяв про видачу судового наказу, направлення документів до суду, підготовка процесуальних документів для участі у судових засіданнях;
•Супровід державних закупівель: оскарження рішень у Антимонопольному комітеті, оскарження рішень Антимонопольного комітету, аналіз тендерної документації учасників закупівель;
•Складання письмових консультацій, аналітичних довідок, правових висновків;
•Реєстрація друкованих ЗМІ;
•Мале підприємництво (реєстрація, форми, податки, консультації), супровід діяльності фізичних осіб-підприємців, супровід господарської діяльності фізичних осіб-підприємців;
•Знання та практичне застосування норм трудового права на експертному рівні;
•Знання та практичне застосування кадрового діловодства: приймання на роботу, звільнення, переведення, відпустки, матеріальна відповідальність, ведення та облік трудових книжок; правова оцінка наказів підприємства;
•Розроблення та впровадження посадових інструкцій, супровід діловодства компанії;
•Знання та практичне застосування норм цивільного, господарського, зобов’язального та трудового права.

Особисті якості: аналітичні навички, грамотна усна та письмова українська та російська мови, відповідальність, комунікабельність, акуратність, пунктуальність, можливість роботи у відрядженнях, вміння працювати на результат у команді та одноосібно.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Юрисконсульт
Київ, Чернівці

Head of legal department
Київ

Юрист
20000 грн, Київ, Львів , ще 3 міста

Юрист, юрисконсульт
Київ, Дистанційно

Юрист
Київ

Юрист
Київ

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: