- PRO
Світлана
Фінансовий директор, 80 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 52 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7224637/
Досвід роботи
Головний бухгалтер
з 10.2023 по нині
(1 рік 10 місяців)
ТОВ "Таргте Промоушн", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Головний бухгалтер
з 05.2019 по нині
(6 років 3 місяці)
ТОВ "АКСІЛАЙН+", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Головний бухгалтер
з 09.2011 по 05.2018
(6 років 8 місяців)
ТОВ "АВТЕК", Київ (Автобізнес та автосервіс)
Контроль ЗЕД (формування заявок на покупку і
продаж валюти, проведення закордонних платіжних доручень)), будівництво,
виробництво, оренда приміщень.
Головний бухгалтер (єдиний)
з 07.2010 по 07.2011
(1 рік)
ТОВ «Експертекологія», Київ (оптова торгівля будівельної хімії, ЗЕД (імпорт).)
Головний бухгалтер
з 09.2007 по 11.2010
(3 роки 2 місяці)
ТОВ "Н-АУТДОР", Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Заступник головного бухгалтера
з 03.2004 по 09.2007
(3 роки 6 місяців)
Централізована бухгалтерія Оболонської РДА., Київ (Фінанси, банки, страхування)
Спеціаліст відділу по роботі з персоналом
з 03.2002 по 03.2003
(1 рік)
АППБ «Аваль», Київ (Фінанси, банки, страхування)
спеціаліст відділу доходів Оболонського пенсійного фонду.
з 01.2001 по 02.2002
(1 рік 1 місяць)
Оболонський пенсійний фонд
Освіта
Академія муніципального управління
Бух облік, аудит, спеціальність: економіст, Київ
Вища, з 2000 по 2004 (4 роки)
Знання і навички
- 1С
- MS Office
- Бітрікс24
Додаткова інформація
Доброго дня!
Давайте знайомитися!
Мене звати Світлана, я пунктуальна, відповідальна, працьовита та відкрита до розвитку особистість!
Перейдемо до професійних навичок:
- знання програми 1С 8.3
- Ведення податкового та бухгалтерського, управлінського обліку, ведення всієї первинної документації, нарахування зарплати, розрахунки з замовниками та постачальниками ,
-складання всіх форм звітності до фондів та податкової,
ведення ОФ та МНА, ЗЕД (всі операції по ЗЕД),
- складання подорожніх листів,
- складання внутрішніх фінансових звітів,
- досвід ведення підприємства з нуля,
- досвід ведення дистанційно ТОВ (обіг за місяць більше 10 млн),
- досвід ведення ФОП.
- вільне володіння ПК, 1С:8.2, 7.7, Microsoft Office (Word та Excel.,та інше)
- робота з Trello, Bitrix, Adobe Acrobat + Illustrator(базові знання)
- робота з «Клієнт-Банком», електронна звітність М.E.DOK
- організація та контроль роботи фінансового департаменту та роботу всіх підрозділів компанії по обліку та звітності.
- організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності і контроль за ощадливим використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів
- контроль правильності і своєчасності складання та здачі звітів по полісах, актів виконаних робіт.
- ведення обліку договорів всіх підрозділів Товариства.
- контроль звітності від структурних підрозділів та формувати загальний звіт по підприемству.
- консолідування актів виконаних робіт агентів за звітний період, їх підписання.
-ведіння переговорів із банками щодо тарифної політики.
- аудит достовірності актів виконаних робіт агентів та їх підписання
Інші резюме цього кандидата
- PRO
40 000 грн
Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість
- Головний бухгалтер, Аксілайн, 7 років 3 місяці
- Головний бухгалтер, Автек, 6 років 9 місяців
- PRO
100 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Головний бухгалтер, ТОВ "Таргет Промоушн", 1 рік 10 місяців
- Головний бухгалтер, ТОВ "АКСІЛАЙН +", 5 років 5 місяців
Схожі кандидати
-
Финансовый директор, вице-президент по корпоративным финансам
Київ -
Керівник (фінанси)
Київ -
Заступник фінансового директора
Київ -
Фінансовий директор
150000 грн, Київ, Бровари , ще 2 міста -
Головний бухгалтер, фінансовий директор
Київ -
Бухгалтер
Київ