• PRO

Світлана

Фінансовий директор, 80 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 10.2023 по нині (1 рік 10 місяців)
ТОВ "Таргте Промоушн", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Головний бухгалтер

з 05.2019 по нині (6 років 3 місяці)
ТОВ "АКСІЛАЙН+", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Головний бухгалтер

з 09.2011 по 05.2018 (6 років 8 місяців)
ТОВ "АВТЕК", Київ (Автобізнес та автосервіс)

Контроль ЗЕД (формування заявок на покупку і
продаж валюти, проведення закордонних платіжних доручень)), будівництво,

виробництво, оренда приміщень.

Головний бухгалтер (єдиний)

з 07.2010 по 07.2011 (1 рік)
ТОВ «Експертекологія», Київ (оптова торгівля будівельної хімії, ЗЕД (імпорт).)

Головний бухгалтер

з 09.2007 по 11.2010 (3 роки 2 місяці)
ТОВ "Н-АУТДОР", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Заступник головного бухгалтера

з 03.2004 по 09.2007 (3 роки 6 місяців)
Централізована бухгалтерія Оболонської РДА., Київ (Фінанси, банки, страхування)

Спеціаліст відділу по роботі з персоналом

з 03.2002 по 03.2003 (1 рік)
АППБ «Аваль», Київ (Фінанси, банки, страхування)

спеціаліст відділу доходів Оболонського пенсійного фонду.

з 01.2001 по 02.2002 (1 рік 1 місяць)
Оболонський пенсійний фонд

Освіта

Академія муніципального управління

Бух облік, аудит, спеціальність: економіст, Київ
Вища, з 2000 по 2004 (4 роки)

Знання і навички

  • MS Office
  • Бітрікс24

Додаткова інформація

Доброго дня!
Давайте знайомитися!

Мене звати Світлана, я пунктуальна, відповідальна, працьовита та відкрита до розвитку особистість!

Перейдемо до професійних навичок:

- знання програми 1С 8.3
- Ведення податкового та бухгалтерського, управлінського обліку, ведення всієї первинної документації, нарахування зарплати, розрахунки з замовниками та постачальниками ,

-складання всіх форм звітності до фондів та податкової,
ведення ОФ та МНА, ЗЕД (всі операції по ЗЕД),

- складання подорожніх листів,
- складання внутрішніх фінансових звітів,
- досвід ведення підприємства з нуля,
- досвід ведення дистанційно ТОВ (обіг за місяць більше 10 млн),
- досвід ведення ФОП.
- вільне володіння ПК, 1С:8.2, 7.7, Microsoft Office (Word та Excel.,та інше)
- робота з Trello, Bitrix, Adobe Acrobat + Illustrator(базові знання)
- робота з «Клієнт-Банком», електронна звітність М.E.DOK
- організація та контроль роботи фінансового департаменту та роботу всіх підрозділів компанії по обліку та звітності.

- організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності і контроль за ощадливим використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів

- контроль правильності і своєчасності складання та здачі звітів по полісах, актів виконаних робіт.

- ведення обліку договорів всіх підрозділів Товариства.

- контроль звітності від структурних підрозділів та формувати загальний звіт по підприемству.

- консолідування актів виконаних робіт агентів за звітний період, їх підписання.

-ведіння переговорів із банками щодо тарифної політики.

- аудит достовірності актів виконаних робіт агентів та їх підписання

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: