Резюме від 2 квітня 2024 PRO

Максим

Керуючий комерційною нерухомістю

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з управління нерухомістю

з 03.2016 по 03.2022 (6 років)
Група компаній, Київ (Нерухомість)

- управління структурою вакантності приміщень (постійний аналіз динаміки ринку, перерозподіл, перепланування та переформатування вільних об`єктів нерухомості, розробка стратегії найму вільних приміщень);
- організація передання в оренду об`єктів комерційної нерухомості (аналіз стану вакантних приміщень, пошук нових орендарів, взаємодія з агенствами нерухомості та контроль виконання ними поставлених задач);
- проведення переговорів з потенційними контрагентами на всіх етапах, включаючи презентацію об`єктів, узгодження умов договору оренди та підтримання продуктивного діалогу с орендарями;
- здійснення фінансового контролю за орендними платежами, включаючи безперервний план-факт аналіз орендних надходжень, розподіл комунальних платежів, розрахунок експлуатаційних витрат та своєчасність їхньої сплати;
- управління дебіторською заборгованістю (відстеження проблемних орендарів, позасудова робота зі спонукання орендарів до сплати заборгованості);
- аналіз економічних показників, прогнозування дохідної частини (формування звітності з планових та фактичних надходжень від оренди та інших платежів, виходячи з аналізу вартості оренди, складання аналітичних звітів та розробка оптимальної стратегії ціноутворення в орендних відносинах, аналіз рентабельності об`єктів нерухомості);
- розробка програм лояльності для орендарів, забезпечення постійного контакту з ними, надання швидкого та вичерпного зворотнього зв`язку на їхні запити, участь у вирішенні спорів та конфліктів з пріоритетним відстоюванням інтересів орендодавця;
- розробка концепції/реконцепція об'єктів нерухомості (формування внутрішньої інфраструктури на кожному з об’єктів нерухомості, побудова максимально сприятливих та комфортних умов для усіх орендарів),
- аналіз динаміки ринку оренди в розрізі локальної присутності на ринку, розробка маркетингової стратегії розвитку об’єктів нерухомості (пошук шляхів підвищення прибутковості, розробка стратегії запуску нових об’єктів, здійснення внутрішнього аудиту ефективності управління об`єктами нерухомості);
- виконання комплексного аналізу об’єктів нерухомості (локація, інвестиційна привабливість, окупність інвестицій, стратегія розвитку об’єкта нерухомості, прогноз та варіанти підвищення доходності, пошук альтернативних шляхів);
- кризисне управління, формування стратегій усунення негативних факторів, зменшення впливу несприятливої кон’юнктури ринку, аналіз змін потенційних орендарів та їх потреб на ринку комерційної нерухомості, вирішення усіх управлінських завдань, контроль за усіма ланками робочого процесу, обговорення та пошук шляхів усунення складнощів робочого процесу на різному рівні;
- репутаційний менеджмент, поліпшення іміджу і репутації орендодавця, включаючи формування позитивного його сприйняття у контрагента, персоніфікований підхід до кожного з орендарів (або потенційного контрагента), розробка та реалізація стратегії подолання токсичності у взаємодії з контрагентами.

Економіст відділу економіки і планування

з 05.2015 по 10.2015 (5 місяців)
ТОВ «ДЖЕНЕРО ГРУП», Умань (Сільське господарство, агробізнес)

- участь в плануванні та економічному супроводі фінансово-господарської діяльності підприємства;
- формування і аналіз фактичних витрат підприємства;
- підготовка аналітичної звітності для власника та керівництва;
- підготовка прогнозів і звітності по МСФО;
- здійснення розрахунків щомісячної оптимальної виробничої програми підприємства;
- виконання розрахунків, підготовка обґрунтувань, формування необхідних вихідних даних для розробки перспективних і річних планів економічного розвитку товариства, ведення обліку і контролю їх виконання;
- участь в удосконаленні планової та облікової документації, організація внутрішньогосподарського планування;
- аналіз виробничо-господарської діяльності товариства та його підрозділів;
- контроль правильності та достовірності розрахунків економічної ефективності, які формують інші підрозділи товариства;
- облік і підготовка періодичної звітності для власників товариства;

Провідний економіст відділу економіки і планування науково-технічної діяльності

з 02.2010 по 09.2014 (4 роки 7 місяців)
УкрНДМІ НАН України, Донецьк (Освіта, наука)

- участь у здійсненні контролю за виконанням бюджету;
- підготовка і здача в установлені строки статистичної звітності;
- участь в плануванні та економічному супроводі фінансово-господарської діяльності інституту;
- формування і аналіз фактичних витрат інституту в розрізі джерел фінансування;
- складання кошторисів витрат з наукових досліджень в межах затверджених планів бюджетних асигнувань та здійснення контролю за їх виконанням;
- формування відповідно до вимог чинного законодавства карток фактичних витрат в розрізі науково-дослідних робіт;
- здійснення контролю за виконанням бюджету, а також підготовка та формування періодичної і управлінської звітності;
- дослідження, планування і економічний супровід фінансово-господарської діяльності підприємства;
- аналіз економічної діяльності підприємства;
- аналіз касових і фактичних витрат підприємства;
- складання поточних планів за обсягами фінансування науково-дослідних робіт і досліджень;
- складання кошторисів доходів і видатків з фундаментальних та прикладних досліджень в межах встановлених лімітів, здійснення контролю за їх виконанням;
- оформлення та укладення господарських договорів з замовниками на розробку науково-технічної продукції та інших договорів, пов'язаних із здійсненням господарської діяльності підприємства, контроль за їх виконанням;
- підготовка річного звіту щодо господарської діяльності підприємства;

Провідний спеціаліст відділу бюджетних надходжень і витрат, обслуговування кошторисів розпорядників коштів та інших клієнтів державного бюджету

з 01.2007 по 02.2010 (3 роки 1 місяць)
УДКСУ (Управління Державної казначейської служби України в Київському районі м.Донецька Донецької області), Донецьк (Державні організації)

- контроль і аналіз дебіторської і кредиторської заборгованостей;
- контроль здійснення платежів;
- здійснення розрахунково-касового обслуговування кошторисів, контроль за здійсненням повноважень розпорядників коштів, проведення платежів за взятими розпорядниками та одержувачами коштів державного бюджету зобов'язаннями;
- контроль за відповідністю платежів, взятим зобов'язанням та бюджетним асигнуванням, цільовим спрямуванням бюджетних коштів розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, дотриманням установами бюджетних повноважень та обмежень, які вводяться законодавчими та іншими нормативно-правовими актами;
- виконання посадових обов'язків начальника відділу під час його відсутності;

Освіта

Донбаська державна машинобудівна академія

Економіка підприємства, Краматорськ
Вища, з 2009 по 2010 (1 рік)

Донбаська державна машинобудівна академія

Економіка підприємства, Краматорськ
Незакінчена вища, з 2006 по 2009 (3 роки)

Стахановський промислово-економічний технікум

Фінанси, Стаханов
Середня спеціальна, з 2003 по 2006 (3 роки)

Знання мов

  • Українська — вище середнього
  • Російська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: