Резюме від 15 квітня 2024 PRO

Інна

HR manager, інспектор з кадрів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Охтирка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор з кадрів, Інженер з охорони праці

з 01.2023 по 02.2024 (1 рік 1 місяць)
ПП"ДОМ2007", Охтирка (Будівельна промисловість, деревообробка)

- пошук та підбір персоналу;
- ведення особових справ;
- ведення кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення, тощо);
- розробка та ведення графіка відпусток;
- розробка штатного розпису та посадових інструкцій;
- розробка та підготовка наказів по підприємству, розпоряджень, тощо;
- оформлення лікарняних листів, табеля робочого часу;
- ведення військового обліку;
- організація навчання та розвитку персоналу;
- розробка посадових інструкцій;
- розробка інструкцій з охорони праці;
- розробка положеннь з оп.
- проведення вступного інструктажу;
-розробка атестації робочих місць;
- організація навчання з охорони праці;
- Ведення карт обліку ЗІЗ;
- розробка нормативних документів з охорони праці.

Інспектор з кадрів

з 07.2020 по 01.2023 (2 роки 6 місяців)
ТОВ ОМПК"Славія", Охтирка (Харчова промисловість)

- пошук та підбір персоналу;
- ведення особових справ;
- ведення кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення, тощо);
- розробка та ведення графіка відпусток;
- розробка штатного розпису та посадових інструкцій;
- розробка та підготовка наказів по підприємству, розпоряджень, тощо;
- оформлення лікарняних листів, табеля робочого часу;
- ведення військового обліку;
- участь в підготовці та проведенні інструктажів з охорони праці;
- організація навчання та розвитку персоналу;
- координація роботи працівників;
- адаптація працівників.

Начальник відділу кадрів

з 07.2019 по 11.2019 (4 місяці)
Охтирський сиркомбінат ПП"Рось", Охтирка (Харчова промисловість)

- координація діяльності відділу кадрів;
- планування потреби в персоналі;
- пошук, залучення та відбір персоналу;
- адаптація, мотивація персоналу;
- формування внутрішнього і зовнішнього кадрового резерву;
- кадрове адміністрування в повному обсязі: прийом, переведення, звільнення працівників, ведення штатного розпису та табелю обліку робочого часу, облік і ведення трудових книжок та особових справ, ведення журналів реєстрації наказів і трудових книжок; складання графіків відпусток, оформлення лікарняних, складання статистичної звітності, видача довідок з місця роботи і т.і.);
- розробка і проведення внутрішнього навчання і організація зовнішнього навчання персоналу;
- моніторинг заробітних плат для різних категорій фахівців, розробка рекомендацій щодо матеріальної і нематеріальної мотивації працівників;
- управління трудовою дисципліною, вирішення конфліктних ситуацій і трудових спорів,
- ведення військового обліку

Інспектор з кадрів

з 09.2014 по 03.2019 (4 роки 6 місяців)
ТОВ ОМПК"Славія", Охтирка (Харчова промисловість)

- пошук та підбір персоналу;
- ведення особових справ;
- ведення кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення, тощо);
- розробка та ведення графіка відпусток;
- розробка штатного розпису та посадових інструкцій;
- розробка та підготовка наказів по підприємству, розпоряджень, тощо;
- оформлення лікарняних листів, табеля робочого часу;
- ведення військового обліку;
- участь в підготовці та проведенні інструктажів з охорони праці;
- організація навчання та розвитку персоналу;

Освіта

Полтавська державна аграрна академія

Економіка та менеджмент, Полтава
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Магістр " Менеджер управитель"

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS PowerPoint 1С:Підприємство

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність, без шкідливих звичок.
Маю водійські права.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: