- PRO
Тетяна
Менеджер з персоналу, 40 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 46 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7234967/
Досвід роботи
Менеджер з персоналу
з 04.2023 по 07.2025
(2 роки 3 місяці)
ТОВ "МІТВІРКУНГ", Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Обов'язки:
- кадрове адміністрування: повний цикл (прийоми, переведення, звільнення, оформення відпусток, табелів, ШР), організація документообігу між співробітниками та консалтинговою компанією.
- В/О: ведення, робота з оновлення ВОД, консультації, вирішення конфліктних ситуції, бронювання.
- рекрутинг (не масовий підбір): робота з сайтами Work, Rabota. Формування вакансій, телефонні/особисті співбесіди, погодження кандидатів, організація співбесід з керівником, організація перевірки кандидата.
- адаптація, мотивація персоналу, організація та супровід медичного страхування;
- робота з персоналом: впровадження корпоративної культури, інформаційні розсилки (привітання, запити, розсилка на свята, інше), повний супровід персоналу з будь-яких питань;
- організація привітань співробітників, організація свят (в офісі/виїздні).
- комунікація з банком щодо відкриття, перевипуску зарплатних карток, вирішення питань між співробітниками і банком;
- консультація співрообітників з кадрових питань, КЗпП, В/О;
- видача довідок, ведення статистичних даних;
- адміністративно-господарська робота: закупівля в офіс необхідних продовольчих та непродовольчіх товарів, аптечки; контроль роботи прибиральниц, підтримка офісу в робочому стані.
Менеджер з персоналу
з 01.2023 по 04.2023
(3 місяці)
ТОВ "ТЕРРАФУД, Київ (Харчова промисловість)
Ведення повного циклу обліку особового складу персоналу: оформлення прийому, переведенняі звільнення, листки непрацездатності, матеріальна відповідальність працівників.
Робота з працевлаштування іноземних громадян.
Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовоюдіяльністю в особові справи та на портал ПФУ.
Аналіз та внесення змін до організаційної структури та штатного розпису, контроль йогоактуальності.
Ведення військового обліку, бронювання персоналу, звітність.
Ведення обліку та надання відпусток працівникам, контроль за складанням і дотриманнямграфіків відпусток, графіків роботи, графіків змінності.
Заповнення трудових книжок, видача довідок про трудову діяльність працівників.
Ведення архіву особових справ.
Внесення інформації про кількісний склад персоналу та його рух у базу даних підприємства.
Ведення табельного обліку робочого часу працівників.
Подання звітності у державні органи (статистика, повідомлення про прийом до ДФС (M.E.Doc),центр зайнятості, фонд інвалідів тощо), звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб тасуми нарахованого єдиного внеску (ЕСВ), а також різних форм запити до них.
Здійснення пошуку та підбору персоналу, проведення попередніх телефонних інтерв’ю зкандидатами, що претендують на роботу в компанії за необхідністю.
Участь в розробці політик і процедур та інших внутрішніх локальних нормативних актів у сферіуправління персоналом.
Здійснення впровадження системи адаптації та контролю проходження випробувальноготерміну.
Участь у реалізації проектів у сфері управління персоналом.
Менеджер з кадрового діловодства_ЦПУ_часткова зайнятість
з 08.2022 по 01.2023
(5 місяців)
Ван Філософі Групп, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Кадрове діловоство в повному обсязі 8 юридичних осіб в 1С. Накази по персоналу, по підприємствам, оформлення листків непрацездатності, штатного розпису тощо. Аудит кадрових документів, приведення обліку у відповідність до норм законодавства.
Фахівець за кадрового діловодства
з 09.2021 по 12.2022
(1 рік 3 місяці)
неофіційне працевлаштування, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Кадрове діловодство 5 юридичних осіб. Аудит кадрової документації, оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток, штатний розпис, ведення всіх журналів обліку, карток П-2, трудових книжок, підготовка наказів по підприємствам. Консультація співробітників з питань трудового законодавства, приведення облікових документів по персоналу у відповідність до законодавства.
Менеджер з персоналу
з 11.2006 по 12.2021
(15 років 1 місяць)
Група компаній SigmaBleyzer, ТОВ "АГРОДЖЕНЕРЕЙШН УКРАЇНА", Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Обов'язки:
• Кадрове діловодство в повному обсязі (5 юр осіб) в тому числі в 1С 8.3 УВП : прийом, переведння, звільнення, відпустки, резерв відпусток, договори ЦПХ, індексація зп, штатний розпис, табель обліку робочого часу, розробка та впровадження уніфікованих форм і звітів в 1С, ведення всіх облікових та кадрових документів (ТК, П-2, журнали реєстрації тощо), підготовка та видача довідок, звітів, повідомлень. Організація кадрового діловодства в філіалах компанії. Підготовка всіх необхідних звітів (квоти, найм тощо) для подання в держслужби. Маю досвід оформлення на роботу іноземних громадян.
• Підбір персоналу в повному обсязі: публікація вакансії, відбір кандидатів, проведення телефонної/очної співбесіди, організація виконання кандидатами тестового завдання, організація співбесіди з керівником, організація перевірки кандидата згідно внутрішніх політик компанії, оголошення пропозиції або відмови щодо роботи кандидату.
• Адаптація співробітників: введення в посаду, в колектив, супровід протягом випробувального терміну.
• Мотивація: огляд зп, матеріальна і нематеріальна мотивація. Організація та супровід корпоративного медичного страхування в повному обсязі: організація тендеру СК, коригування програм згідно з потребами компанії, інформування співробітників на всіх етапах страхування, організація та контроль внесення платежів, супровід та консультації співробітників впродовж дії договору ДМС, робота з корпоративними лімітами, організація інших видів страхування (тревел страхування, лайф страхування, страхування іноземців для оформлення посвідки на проживання) для співробітників та гостей компанії (обов'язкові страхування іноземців на час перебування в Україні).
• Корпоративна культура: розробка, впровадження та супровід політик, правил і стандартів роботи в компанії, здійснення контролю за дотриманням політик (стандартів); підготовка і проведення корпоративних заходів; моніторинг психологічного клімату в колективі, виявлення невдоволення, робота з конфліктами; інформування співробітників; ведення бази інформаційних довідників компанії.
• Розвиток і навчання персоналу: виявлення потреби в навчанні співробітників, підбір програм і навчальних центрів, вибір тренера або коуча. Самоосвіта: моніторинг законодавства, підвищення знань в області трудового законодавства та управління персоналом, консультації та навчання співробітників ВК Холдингу.
• Карантин: супроводжувала медичне обслуговування співробітників, організовувала проведення тестування в офісі та на дому, інформувала співробітників. Організовувала документообіг в умовах віддаленного режиму роботи.
Секретар-адміністратор
з 08.2004 по 08.2005
(1 рік)
Підприємство "ЕВМ" "УХБФ Єдність", КИЇВ (благодійна організація, туристична агенція, курси іноземних мов)
Освіта
ВНЗ "Університет економіки і права "КРОК"
Навчально- науковий Інститут магістерської та післядипломної освіти, "Директор з персоналу", Київ
Вища, з 2014 по 2014 (менш ніж 1 рік)
Свідоцво про підвищення кваліфікації 12СПВ 098033
Національний технічний університет України "КПІ"
Навчально-методичний комплекс "Інститут післядипломної освіти" НТУУ "КПІ", кадрове діловодство, Київ
Вища, з 2012 по 2012 (менш ніж 1 рік)
Свідоцтво про підвищення каліфікації 12СПК 840304
НУФВ та СУ
Викладач фізичного виховання, Київ
Вища, з 1996 по 2000 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Центр розвитку ділових і професійних навичок "Ступені», курс «Менеджер з персоналу».
2010
Центр сертифікованого навчання 1С Телур, курс "Використання прикладного рішення" 1С: Зарплата і управління персоналом 8 для Укра
2012
Академія бізнес рішень, Навчальний центр «Успіх», курс «Практична психологія».
2013
Академія бізнес рішень, Навчальний центр «Успіх», курс «Менеджмент - управління підприємством».
2015
Sterling Business School, Lean Six Sigma Green Belt
2017
Військовий облік на підприємствах, в установах, організаціях, державних органах та органах місцевого самоврядування.
2024
Знання і навички
- MS Office
- Користувач ПК
Знання мов
- Англійська — початковий
- Українська — просунутий
Додаткова інформація
Професійні досягнення:
• Досягла рівня "Експерт з кадрового адміністрування", консультувала та навчала співробітників ВК Холдингу.
• Маю досвід успішного вирішення конфліктних ситуацій і "проблемних звільнень".
• Маю досвід закриття вакансій у всіх відділах офісного персоналу самостійно.
• Постійно розвиваюсь в області управління персоналом, відповідно мала кар'єрне зростання в одній організації.
• Маю досвід у розробці та впровадженні шаблонів, політик і процедур в компанії.
Професійні знання:
• Володію необхідними знаннями трудового законодавства України.
• Досвідчений користувач 1С 8.3 УПП.
Особисті якості: уважна до деталей, товариська, доброзичлива, легко навчаюсь, відповідальна, вмію планувати свій робочий час, можу аргументувати свою точку зору, працюю як самостійно так і в команді.
Схожі кандидати
-
Рекрутер
30000 грн, Київ -
Начальник відділу кадрів, кадровик
Київ -
Спеціаліст з персоналу
Київ, Вишневе (Київська обл.) -
Інспектор відділу кадрів
35000 грн, Київ -
HR-менеджер, продавець-консульнант, адміністратор, менеджер з продажу
Київ -
HR-менеджер
Київ