Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 18 квітня 2024 PRO

Олексій

Директор з розвитку, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий групою багатоквартирних будинків (преміум та бізнес сермент)

з 11.2021 по нині (2 роки 5 місяців)
ТОВ УК "Домолад", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Комплексне керування багатоквартирними будинками преміум та бізнес-класу.
Посадові обов'язки:
- керування персоналом та контроль роботи підрядників;
- оренда\продаж квартир та нежитлових приміщень;
- робота з співвласниками, інформаційна та організаційна допомога, вирішення нестандартних та конфліктних ситуацій;
- ведення переговорів з контрагентами, заключення договорів на вигідних для замовника умовах;
- організація закупівль;
- робота з держ структурами та монополістами;
- планування, бюджетування контроль виконання;
- матеріальна та нематеріальна відповідальність за життєзабезпечення будинків;
- щомісячна та щоквартальна звітність перед Правліннями;

Керівник проекту з експлуатації нерухомості

з 09.2015 по 10.2021 (6 років 1 місяць)
ТОВ "ІнтерСтандартСервіс, Київ (Нерухомість)

Побудува з "0", запуск роботи та подальший контроль діяльності Компанії з утримання та експлуатації комунальної нерухомості в м. Києві.
Всього в управлінні 112 об'єктів нерухомості.
Підпорядковані напрямки діяльності та відділи Компанії:
- клінінговий напрям (100+ штатних співробітників);
- здача в оренду торгівельних площ (6 адміністраторів);
- автопарк (5 автомобілів та водії);
- технічний відділ (14 співробітників);
- бухгалтерія та управлінський облік (3 співробітники);
Посадові обов'язки:
- операційне управління Компанією;
- забезпечення своєчасного та якісного виконанння планових та незапланованих регламентних робіт, контроль виконання договорних відносин орендарями торгових площ, ефективне управління командою менеджерів з оренди, контроль економічних показників від напрямку оренди;
- планування, формування і контроль виконання бюджету Компанії;
- операційне управління автопарком, закупівлями, складом, участь в пошуку та адаптації співробітників;
- контроль діяльності підприємців на балансових об'єктах нерухомості, вирішення конфліктних та нестандартних ситуацій, робота з комунальними службами та контролюючими органами;
- ведення управлінського обліку;
- відповідальність за комплексну діяльність підприємства перед засновниками;
- формування та консолідація звітності.

Керівник напрямку з розвитку роздрібної мережі

з 03.2015 по 09.2015 (6 місяців)
ТОВ КМК-14, Київ (Харчова промисловість)

- пошук тогрівельних приміщень, перевірка правомірності дозвільної документації на приміщення;
- проведення переговорів, заключення договорів на вигідних для підприємста умовах;
- пошук, закупівля і планування оптимального встановлення торгівельного обладнання на торгових точках;
- брендування торгівельни точок згідно затверджених стандартів, організація маркетингових заходів;
- вирішення адміністративно-господарських питань пов'язаних з відкриттям і подальшою експлуатацією торгової точки, та обладнання;
- робота з контролюючими органами;
- участь в відборі та адаптації персоналу;
- координація асортименту, організація роботи з постачальниками;
- координація робочої групи з розвитку роздрібної мережі.

Коммерческий директор

з 12.2011 по 02.2015 (3 роки 2 місяці)
ТОВ Джерсі С.Д.Л. (сеть фаст-фуда), Київ (Харчова промисловість)

Початкове працевлаштування на посаду "Менеджер з розвитку", через 8 місяців зайняв посаду "Комерційний директор".
Підприємство займалось харчовим виробництвом та створювало власну мережу фаст-фудів та кефе в м. Києві. Загальна кількість торгових точок складала близько 50 об'єктів різного формату.
Посадові обов'язки:
- відкриття нових торгових точок (пошук приміщень, ведення переговорів, підписання договорів на вигідних умовах, пошук і контроль роботи підрядників, планування та встановлення обладнання, отримання дозвільної документації);
- розробка внутрішнього та зовнішнього оформлення торгової точки, розробка та проведення маркетингових заходів;
- розробка ціноутворення та асортименту в залежності від сезонності та локальних особливостей торгової точки ;
- розробка та проведення заходів націлених на підвищення продажів та рівня обслуговування;
- пошук та аналітика потенційних локацій під нові торгові точки формату "МАФ";
- розробка і подальше використання мережевих особливостей бренду, контроль їх дотримання;
- ефективне управління командою адміністраторів, допомога в пошуку та управлінні персоналом;
- розробка та впровадження KPI, контроль виконання;
- контроль та оптимізація витрат, оптимізація управлінського обліку, строврення управлінської звітності для власників підприємства;
- управління закупками, контроль та забезпечення конкурентоспроможності закупочних цін, управління логістикою;
- контроль адміністативно-господарської діяльності;
- налагодження контактів з орендодавцями, партнерами, клієнтами та органами влади;
- на постійній основі робота з контролюючими органами;

Начальник відділу супроводу регіональних продажів

з 05.2010 по 11.2011 (1 рік 6 місяців)
ТДВ СК Провіта, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Ціль посади - розвиток регіональних представництв страхової компанії.
Обов'язки:
- розробка та впровадження рекомендацій направлених на підвищення продажів в регіонах України;
- налагодження контактів та отримання актридитацій у потенційних банків-партнерів, оптимізація взаєморозрахунків;
- збір та контроль звітності, організація виплати комісійних винагород регіональним представництвам та пратнерам;
- аналітика продажів в регіонах в розрізі представництв та філій;
- контроль фінансової та адміністративно-господарської діяльності рег. представництв;
- відкриття нових філій, допомога директорам в налагодженні бізнес контактів з мережевими партнерами компанії;
- відрядження в "проблемні" регіони з метою перевірки діяльності відалених офісів та виявлення потенційних можливостей регіону порівняно з динамікою продажів представництва, організація заходів націлених на підвищення планових показників представництва;
- організація корпоративних заходів (тренігів, семінарів, святкувань);
- організація та контроль процесів участі компанії в тендерах та конкурсних торгах;
- моніторинг, аналіз страхових продуктів, програм страхування і тарифів конкуруючих СК в регіонах;

Начальник відділу по роботі з автосалонами

з 04.2008 по 02.2009 (10 місяців)
ТДВ СК Провіта, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- організація і подальний супровід продажів через песередників (автосалони, відділення банків, страхові компанії, брокери);
-координація роботи відділу;
- розробка рекомендацій для регіональних представництв по налагодженню продажів через посередників;
- розрахунок і виплата комісійних винагород;

Начальник відділу огранізації і контролю роботи регіональних центрів продажу

з 01.2007 по 08.2008 (1 рік 7 місяців)
ТДВ СК Форум, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- відкриття нових регіональних центрів продажу;
- контроль фінансової та адміністративно-господарської діяльності центрів продажу;
- організація і контроль участі в тендерах та конкурсних торгах;
- відрядження в проблемні регіони з метою контролю та налагодження роботи;

Рядовий

з 09.2005 по 09.2006 (1 рік)
Збройні Сили України, Київ (Сили оборони)

Строкова служба в ЗСУ

Спеціаліст з медичного страхування

з 12.2003 по 02.2005 (1 рік 2 місяці)
СК "ІнтерТрансПоліс", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Освіта

Київський Національний Економічний Університет (КНЕУ ім. В. Гетьмана)

Економіки та управління (бакалавр), маркетинг та управління персоналом (магістр), Київ
Вища, з 2003 по 2009 (6 років)

Знання і навички

Пунктуальність Управлінські навички Управління підприємством Стратегічне планування Управління рітейлом Фінансове планування Управління командою Систематизація бізнесу MS Office Відповідальність Управління нерухомістю Розвиток підприємства Нестандартне мислення Чесність Управління персоналом Водійські права кат. B Водійські права кат. C Навички продажів Управління транспортною логістикою Фінансова грамотність Маркетинг Стресостійкість Ведення CRM Керування транспортними засобами

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості:
- здатність знаходити, пропонувати, захищати та втілювати в життя нестандартні рішення;
- володіння навичками переговорів і особистих продажів;
- навчички в області планування, управління і розвитку компанії;
- стратегічне мислення;
- розуміння інтересів компанії як своїх власних;
- відповідальність та чесність.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: