• PRO

Анна

Middle Manual QA Engineer, Technical Support, Integration Specialist, 100 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
29 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

QA Engineer Manual + Support specialist

з 11.2021 по нині (3 роки 9 місяців)
Platipus, Київ (IT)

Як Integration Specialist (підключення ігор провайдерів до клієнта через агрегатор):

⦁ Налаштування та підключення ігор провайдерів до платформи клієнта через агрегатор;
⦁ Перевірка коректності API-взаємодії між клієнтом, агрегатором та ігровим провайдером (баланс, транзакції, сесії, error-handling);
⦁ Аналіз логів (Kibana, Postman) для виявлення причин помилок при інтеграції;
⦁ Проведення Smoke та Regression тестування після підключення нових ігор;
⦁ Перевірка наявності та коректності ігрових іконок, назв, категорій, локалізацій, параметрів фріспінів тощо;
⦁ Комунікація з провайдерами/клієнтами щодо технічних питань, супровід інтеграцій до повного запуску;
⦁ Оформлення документації по інтеграції: технічні завдання, чеклісти, баг-репорти.

Як QA:
⦁Реалізовувати ручне тестування продукту на десктопних та мобільних пристроях;
⦁Проводити регресійне, функціональне та нефункціональне тестування (локалізація, UI/UX та ін.);
⦁Виявляти, аналізувати та документувати всі помилки програмування та експлуатаційні параметри, що не відповідають проєктній специфікації ;
⦁Вести тестову документацію (звіти про помилки, тестові випадки, контрольні списки та ін.)
⦁Доповідати про виявлення помилок в продуктах компанії та сприяти їх усуненню;
⦁В обумовлений термін виконувати поставлені завдання відповідно до вимог QA Team Lead.

Як Support specialist:
⦁Здійснювати підтримку користувачів в режимі вхідних чатів;
⦁Аналізувати проблеми, які виникають у користувача та пошук варіантів розв'язання
проблеми;
⦁Ведення CRM системи;
⦁Використання Kibana з можливістю ефективного пошуку, фільтрації та аналізу даних журналів для виявлення проблем;
⦁Використання Postman для перевірки функціональності, надійності та продуктивності API-інтерфейсів шляхом відправлення різних типів запитів, аналізу відповідей сервера, тестування обробки помилок та вирішення крайніх випадків взаємодії з системою;
-Тестування адмінки, додавання нових розділів та поліпшення роботи в ній;
⦁Заведення нових багів і перевірка вже заведених.

QA Engineer

з 07.2021 по 10.2021 (3 місяці)
Pentview, Київ (IT)

Тестування CRM та платформи для трейдингу
Написання test-cases
Тестування прототипів в Figma
Створення валідних форм для введення даних
Комунікація з програмістами та QA Team Lead, що знаходяться в Єквадорі

Освіта

НТУ

Финансы и кредит, Киев
Незакінчена вища, з 2013 по 2017 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

“QA Start” course by Prog.Kiev.ua

2021, 2 місяця

HTML+CSS, GO IT

2023, 7днів

Знання і навички

  • Integration testing
  • Cross-browser testing
  • Regression testing
  • YouTrack
  • Kibana
  • Postman
  • HTML
  • CSS
  • Ручне тестування
  • Bug reporting
  • Test Case
  • Unit Testing
  • Чек-ліст
  • Стрес-тестування
  • Swagger
  • Grafana
  • Elasticsearch
  • REST API
  • Тестування API
  • Agile
  • Написання bug reports
  • API testing tools

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Не турбувати компаніям, що мають зв'язки з росією

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: