Резюме від 30 квітня 2024 PRO

Інна

Фінансовий директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник фінансового директора

з 09.2021 по 09.2022 (1 рік)
Копійка, торгова мережа, Одеса (Роздрібна торгівля)

Досягнення:
* Реалізація низки успішних угод щодо отримання залогових/беззалогових кредитів, кредитних ліній та овердрафтів для забезпечення фінансування групи.
* Участь у реалізації зарплатно-карткових проектів та ефективне супровід термінальної мережі, що призвело до покращення платіжних процесів.
* Прорахування та оптимізація показників ліквідності, покриття та грошового потоку, що сприяло поліпшенню фінансового стану підприємства.
* Підготовка та супровід відкриття гривневих та валютних рахунків в Українських та іноземних банках, що забезпечило зручні та ефективні банківські операції.
* Успішна організація зустрічей із відповідальними представниками топ-банків, що призвела до отримання конструктивного зворотного зв'язку та пропозицій.
* Розробка та впровадження стратегій співпраці та планів для поліпшення структури балансу відповідно до візії та пропозицій партнерів.
* Підготовка необхідної документації для відкриття рахунків в українських та іноземних банках, забезпечення своєчасного контролю отримання необхідних документів від банків.
* Ведення продуктивних переговорів із банками, лізинговими та страховими компаніями для успішного залучення коштів.
* Проведення аналізу ринка по питанням кредитування, депозитів та валютного обслуговування рахунків, що дозволило вчасно реагувати на зміни у фінансовому середовищі.

Маю значний досвід та навички в області організації міжнародної співпраці та фінансових операцій.

У моєму попередньому досвіді роботи, я успішно забезпечувала стабільний зв’язок підприємства з контрагентами з-за кордону, організовуючи співпрацю з ними та сприяючи поліпшенню ділових стосунків.

Мій досвід також включає обслуговування операцій корпоративних клієнтів, що ведуть зовнішньоекономічну діяльність, обробку контрактів, платежів та митних декларацій.У своєму попередньому досвіді я займалася підготовкою документів для відкриття рахунків в українських та іноземних банках, супроводженням міжнародних платежів та співпрацею з партнерами під час узгодження контрактів. здійснювала нагляд за дотриманням валютного законодавства під час проведення валютних операцій.Працювала з контрагентами по поставці товарів, обладнення, транспортних послуг з різними країнами, таких як Молдова, Польща, Болгарія, Німеччина, Туреччина, Нідерланди та США.

Помічник керівника, фінансист

з 06.2019 по 03.2021 (1 рік 9 місяців)
Торгово-виробнича група компаній SUNOLTA, Одеса (Сільське господарство, агробізнес)

Досвід та Ключові Навички:

* Впровадження стратегій аналізу ринку щодо кредитів, депозитів та валютного обслуговування рахунків.
* Оптимізація тарифів по розрахунково-касовому обслуговуванню, депозитам та кредитам.
* Підготовка, оформлення та контроль отримання документів від банків за обов'язковостями.
* Ведення переговорів із банками щодо залучення коштів та оптимізації умов кредитування.
* Систематичний аналіз причин, курсових різниць та постійних витрат щодо ефективності таємних коштів.
* Оптимізація управління курсовими різницями та сталими витратами.
* Організація зустрічей та отримання зворотного зв'язку від відповідальних представників топ-10 банків.
* Розробка плану поліпшення структури балансу на основі пропозицій та візії співпраці.
* Успішна реалізація понад десяти проектів фінансування в період 2019-2021 років.
* Переговори та співпраця із банками, лізинговими та страховими компаніями.
Досягнення:
* Ефективно впроваджено стратегії аналізу ринку, що призвело до оптимізації тарифів та покращення умов фінансового обслуговування.
* Співпраця з топ-10 банками призвела до отримання конструктивного зворотного зв'язку та покращення структури балансу.
* Успішно реалізовано понад 10 фінансових проектів, забезпечивши стабільність та розвиток компанії.

Керівник відділення банку

з 01.2010 по 03.2019 (9 років 2 місяці)
АТ УКРСИББАНК, Одеса (Фінанси, банки, страхування)

• Самостійне залучення Premium-клієнтів;
• Проведення фінансово-економічного аналізу клієнтів;
• Забезпечення якісного обслуговування;
• Організація продажу продуктів;
Робота з персональним клієнтським портфелем (оцінка та моніторинг).
Досвід самостійного залучення клієнтів, досвід проведення фінансово-економічного аналізу клієнтів, знання нормативних документів, що стосуються діяльності фінансово-банківських установ. Забезпечення якісного обслуговування, організація продажу продуктів, робота з персональним клієнтським портфелем(оцінка та моніторинг).

Фахівець з продажу продуктів індивідуального, середнього та малого бізнесу

з 07.2007 по 01.2010 (2 роки 6 місяців)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Одеса (Фінанси, банки, страхування)

• Активний пошук, залучення та супровід клієнтів - самостійне
створення бази (холодні та теплі дзвінки);
• Продаж банківських продуктів (депозити, пластикові картки,
пакети, рахунки тощо);
• Консультування клієнтів у відділенні;
• Формування та надання звітності.

Кассово - операційний фахівець

з 10.2004 по 06.2007 (2 роки 8 місяців)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Одеса (Фінанси, банки, страхування)

• 3абезпечення чіткого та якісного операційно-касового обслуговування клієнтів;
• Забезпечення своєчасної и якісної обробки коштів у національній та іноземній валюті;
• Контроль касових операцій відділення.

Освіта

ОСГІ

Економічний факультет (спеціальність: бухгалтерський облік та аудит), Одеса
Вища, з 1993 по 1998 (5 років)

Захист диплома на відмінно - з дисципліни "Банківська справа"

Додаткова освіта та сертифікати

Інститут партнерства та сталого розвитку

2020-2021, 9 місяців

Знання і навички

Досвід більше 10 років самостійного залучення клієнтів Досвід проведення фінансово-економічного аналізу клієнтів Хард скіл проведення переговорів Формування команди професіоналів Управління персоналом Вміння швидко навчатися новому Відповідальність Комунікабельність Ініціативність

Знання мов

  • Українська — вище середнього
  • Болгарська — вище середнього
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Запитайте мене, як треба продавати - відповідь буде простою: “Так, щоб потім можна було апсейлити, кросити і генерувати нових лідів через пряму комунікацію з клієнтами”.
Задоволений клієнт - це успіх команди та дохід компанії, а задоволені клієнти приносять 95% доходу Власнику та Продавцю!

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: