Інна
Фінансовий директор
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 47 років
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7262224
Досвід роботи
Помічник фінансового директора
з 09.2021 по 09.2022
(1 рік)
Копійка, торгова мережа, Одеса (Роздрібна торгівля)
Досягнення:
* Реалізація низки успішних угод щодо отримання залогових/беззалогових кредитів, кредитних ліній та овердрафтів для забезпечення фінансування групи.
* Участь у реалізації зарплатно-карткових проектів та ефективне супровід термінальної мережі, що призвело до покращення платіжних процесів.
* Прорахування та оптимізація показників ліквідності, покриття та грошового потоку, що сприяло поліпшенню фінансового стану підприємства.
* Підготовка та супровід відкриття гривневих та валютних рахунків в Українських та іноземних банках, що забезпечило зручні та ефективні банківські операції.
* Успішна організація зустрічей із відповідальними представниками топ-банків, що призвела до отримання конструктивного зворотного зв'язку та пропозицій.
* Розробка та впровадження стратегій співпраці та планів для поліпшення структури балансу відповідно до візії та пропозицій партнерів.
* Підготовка необхідної документації для відкриття рахунків в українських та іноземних банках, забезпечення своєчасного контролю отримання необхідних документів від банків.
* Ведення продуктивних переговорів із банками, лізинговими та страховими компаніями для успішного залучення коштів.
* Проведення аналізу ринка по питанням кредитування, депозитів та валютного обслуговування рахунків, що дозволило вчасно реагувати на зміни у фінансовому середовищі.
Маю значний досвід та навички в області організації міжнародної співпраці та фінансових операцій.
У моєму попередньому досвіді роботи, я успішно забезпечувала стабільний зв’язок підприємства з контрагентами з-за кордону, організовуючи співпрацю з ними та сприяючи поліпшенню ділових стосунків.
Мій досвід також включає обслуговування операцій корпоративних клієнтів, що ведуть зовнішньоекономічну діяльність, обробку контрактів, платежів та митних декларацій.У своєму попередньому досвіді я займалася підготовкою документів для відкриття рахунків в українських та іноземних банках, супроводженням міжнародних платежів та співпрацею з партнерами під час узгодження контрактів. здійснювала нагляд за дотриманням валютного законодавства під час проведення валютних операцій.Працювала з контрагентами по поставці товарів, обладнення, транспортних послуг з різними країнами, таких як Молдова, Польща, Болгарія, Німеччина, Туреччина, Нідерланди та США.
Помічник керівника, фінансист
з 06.2019 по 03.2021
(1 рік 9 місяців)
Торгово-виробнича група компаній SUNOLTA, Одеса (Сільське господарство, агробізнес)
Досвід та Ключові Навички:
* Впровадження стратегій аналізу ринку щодо кредитів, депозитів та валютного обслуговування рахунків.
* Оптимізація тарифів по розрахунково-касовому обслуговуванню, депозитам та кредитам.
* Підготовка, оформлення та контроль отримання документів від банків за обов'язковостями.
* Ведення переговорів із банками щодо залучення коштів та оптимізації умов кредитування.
* Систематичний аналіз причин, курсових різниць та постійних витрат щодо ефективності таємних коштів.
* Оптимізація управління курсовими різницями та сталими витратами.
* Організація зустрічей та отримання зворотного зв'язку від відповідальних представників топ-10 банків.
* Розробка плану поліпшення структури балансу на основі пропозицій та візії співпраці.
* Успішна реалізація понад десяти проектів фінансування в період 2019-2021 років.
* Переговори та співпраця із банками, лізинговими та страховими компаніями.
Досягнення:
* Ефективно впроваджено стратегії аналізу ринку, що призвело до оптимізації тарифів та покращення умов фінансового обслуговування.
* Співпраця з топ-10 банками призвела до отримання конструктивного зворотного зв'язку та покращення структури балансу.
* Успішно реалізовано понад 10 фінансових проектів, забезпечивши стабільність та розвиток компанії.
Керівник відділення банку
з 01.2010 по 03.2019
(9 років 2 місяці)
АТ УКРСИББАНК, Одеса (Фінанси, банки, страхування)
• Самостійне залучення Premium-клієнтів;
• Проведення фінансово-економічного аналізу клієнтів;
• Забезпечення якісного обслуговування;
• Організація продажу продуктів;
Робота з персональним клієнтським портфелем (оцінка та моніторинг).
Досвід самостійного залучення клієнтів, досвід проведення фінансово-економічного аналізу клієнтів, знання нормативних документів, що стосуються діяльності фінансово-банківських установ. Забезпечення якісного обслуговування, організація продажу продуктів, робота з персональним клієнтським портфелем(оцінка та моніторинг).
Фахівець з продажу продуктів індивідуального, середнього та малого бізнесу
з 07.2007 по 01.2010
(2 роки 6 місяців)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Одеса (Фінанси, банки, страхування)
• Активний пошук, залучення та супровід клієнтів - самостійне
створення бази (холодні та теплі дзвінки);
• Продаж банківських продуктів (депозити, пластикові картки,
пакети, рахунки тощо);
• Консультування клієнтів у відділенні;
• Формування та надання звітності.
Кассово - операційний фахівець
з 10.2004 по 06.2007
(2 роки 8 місяців)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Одеса (Фінанси, банки, страхування)
• 3абезпечення чіткого та якісного операційно-касового обслуговування клієнтів;
• Забезпечення своєчасної и якісної обробки коштів у національній та іноземній валюті;
• Контроль касових операцій відділення.
Освіта
ОСГІ
Економічний факультет (спеціальність: бухгалтерський облік та аудит), Одеса
Вища, з 1993 по 1998 (5 років)
Захист диплома на відмінно - з дисципліни "Банківська справа"
Додаткова освіта та сертифікати
Інститут партнерства та сталого розвитку
2020-2021, 9 місяців
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вище середнього
- Болгарська — вище середнього
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Запитайте мене, як треба продавати - відповідь буде простою: “Так, щоб потім можна було апсейлити, кросити і генерувати нових лідів через пряму комунікацію з клієнтами”.
Задоволений клієнт - це успіх команди та дохід компанії, а задоволені клієнти приносять 95% доходу Власнику та Продавцю!
Інші резюме цього кандидата
Одеса
Інна Садковська Запитайте мене, як треба продавати - відповідь буде простою: “Так, щоб потім можна було апсейлити, кросити і генерувати нових лідів через пряму комунікацію з клієнтами”. ДОСВІД РОБОТИ НАВИЧКИ...
Одеса
Інна Садковська Запитайте мене, як треба продавати - відповідь буде простою: “Так, щоб потім можна було апсейлити, кросити і генерувати нових лідів через пряму комунікацію з клієнтами”. ДОСВІД РОБОТИ НАВИЧКИ...
Схожі кандидати
Директор КУА (номінальний, реальний)
Одеса, Дніпро
,
ще 7 міст
Заступник фін. директора, керівник підрозділу казначейства
Одеса, Київ
Финансовый директор
55000 грн, Одеса
Фінансовий директор
Одеса, Дніпро
,
ще 8 міст
Финансовый директор
50000 грн, Одеса, Дистанційно
Фінансовий директор, заступник фінансового директора
Одеса, Київ