Резюме від 1 квітня 2023 PRO

Dmytro

Финансовый директор

Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Партнер з фінансового консалтингу

з 01.2016 по нині (8 років 4 місяці)
Адвокатське об'єднання «Radolex», Київ, Україна

СOFОUNDER, CEO, CFO (25 осіб)

з 07.2015 по 12.2018 (3 роки 5 місяців)
Coralgem Ltd, Nicosia, Cyprus, Nicosia (дистрибуція медичного, спортивного приладдя, інвентарю, товарів медичного призначення та обладнання для реабілітації спортсменів, гарантійне і пост гарантійне обслуговування, поставка компонентів для трансплантології ,консалтинг з автоматизації обліку)

Функції: Бізнес – планування. Стратегічне планування, операційне управління компанією,
управління командами, розробка матриці результативності підрозділів, співробітника (KPI). Забезпечення необхідного фінансування діяльності, (взаємодія з банками, приватними інвесторами, з питань кредитування). Контроль впровадження та запуск в експлуатацію ERP та документообігу.
Забезпечив вихід підприємства на беззбитковість та на прибуток за півтора року.

COFОUNDER ,CEO, CFO

з 07.2014 по 12.2017 (3 роки 5 місяців)
Uliana`s Lodestar LLC, Tulsa, Oklahoma, USA, Tulsa (Девелопмент, будівництво (із залученням підрядників), запуск в експлуатацію спорткомплексів, операційна експлуатація)

Функції: Управління та координація бізнесом. забезпечення фінансування діяльності. Робота з банками, приватними інвесторами та іншими фінансовими інституціями з питань кредитування, та залучення фондів.

Заступник голови комітету «Фінансово-Промисловий союз» по виконанню інноваційних проектів

з 03.2014 по нині (10 років 2 місяці)
Всеукраїнська ГО Спілка громадських організацій України «Народна Рада", Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Планування та менеджмент проекту будівництва заводу для переробки побутових відходів

Виконавчий директор

з 02.2008 по 04.2014 (6 років 2 місяці)
ТОВ «Фламаріон», Киев (управління портфелем об'єктів нерухомості що орендуються орендарями, організація технічного обслуговування об'єктів, що були введені в експлуатацію, експлуатаційноремонтних робіт на об’єктах інфраструктури (готель, Спа зони, тенісний майданчик, гольф)

Управління майновим комплексом нерухомості, організація планування та контроль, операційної діяльності компанії, вибудовування процесів, визначення слабких місць.
За рахунок проектного управління організував та налагодив усі бізнес процеси підприємства, впровадив управлінський облік та звітність, систему документообігу, за рахунок чого
з’явилась можливість повної прозорості, достовірності в обліку, ініціював та розробив мотиваційну систему ключових показників ефективності (KPI) для всіх підрозділів, та особисто для кожного
керуючого менеджера.

Фінансовий директор, (120 осіб)

з 05.2006 по 02.2008 (1 рік 9 місяців)
рупа компаній ТОВ «Торговий дім «Параді», Киев (Імпорт, експорт, дистрибуція, рітейл, “HoReСa", вдосконалення і розвиток ринку елітного алкоголю в Україні.)

Участь у формуванні та стратегічному плануванні комерційної та фінансової політики компанії, оперативному плануванні, участь в розробці матриці результативності підрозділів (KPI). впровадження запуску управлінського обліку, та казначейства, впровадження та постійне вдосконалення ERP системи (1С)
формування моделей, сценаріїв у бюджетуванні, CVP аналізу, вживаності підходів щодо калькулювання витрат собівартості продажів (Direct, ABC, standart, Absorption costing, etc)
Фінансово- економічні розрахунки щодо доцільності відкриття додаткових роздрібних регіональних
підрозділів, визначення максимального розміру маркетингового фінансування, кожного відособленого підрозділу.

Заступник директора з питань економіки та фінансів

з 09.2005 по 05.2006 (8 місяців)
Група компаній Концерн «Беарс Фуд Інгредієнтс» («ЗАТ «Беарс»), Киев (Дистрибуція, імпорт харчових інгредієнтів, їх виробництво, логістичні послуги)

Організація управлінського обліку, аналіз і управління собівартістю, ціноутворенням, контроль імпортних операцій, валютний контроль
• організація і контроль виконання бюджетного проходження процесів кожної ланки окремо по кожному центру відповідальності та і в цілому організація та контроль складання фінансової, управлінської, консолідованої звітності підрозділів,
контрольованих підприємств та за усією групою компаній.
рахунок аналізу видатків та моделювання фінансово-економічних відносин по всієї групі, стало можливим зменшити собівартість власної продукції на 18% та послуг на 15%, а за рахунок
аналізу та оптимізації процесів при реорганізації бюджетування, з’явилась можливість поліпшити керованість компанії та підвищення ефективності витрат і капіталовкладень на 14% в порівнянні з попередніми бюджетними роками.

Освіта

City Business School, Програма професійної перепідготовки «Майстер ділового адміністрування»

MBA General, Киев
Вища, з 2020 по 2021 (1 рік)

Київський інститут інвестиційного менеджменту

Менеджмент організацій, Інвестиційний менеджмент, Киев
Вища, з 2007 по 2008 (1 рік)

«Міжрегіональна академія управління персоналом»

Фінанси і бухгалтерський облік, Киев
Незакінчена вища, з 2000 по 2020 (20 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Міжнародний центр підвищення кваліфікації фахівців у сфері бухгалтерії та фінансів Аль-Терра

2020-2021

The CIMA Professional Qualification (P1 @ P2)

2017

Академія Інтернет-Маркетингу #1WebPromoExperts, , академія по підготовці і підвищенню кваліфікації фахівців з маркетингу

6 місяців

Школа Google-реклами Ігоря Івіцького

2021

Додаткова інформація

Ключові Навички
18+ років у сфері фінансів
економіки, бухгалтерського,
управлінського обліку, звітності
стратегічне, оперативне, проектне управління, ризик-менеджмент
реалізація інвестиційних проектів, в тому числі за участю міжнародних партнерів
аналіз, побудова, коригування бізнес-процесів, управління змінами
управління фінансовими ресурсами, залучення кредитних, позикових коштів
бюджетування, податкове планування, управління персоналом (до 350 осіб.)
робота з міжнародними командами
Впровадження MRP, CRM, ERP, систем документообігу., тощо.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: