Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/7284430

Офіс-менеджер, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Виконавчий директор

з 10.2022 по нині (1 рік 7 місяців)
Сільське господарство, агробізнес

Обов'язки на посаді:
1. Аналіз існуючих принципів роботи підприємства, подання директору пропозицій щодо внесення корективів у робочі процеси, складання посадових інструкцій для працівників.
2. Подання пропозицій щодо ребрендингу, проведення ребрендингових заходів.
3. Пошук та підбір персоналу, навчання нових співробітників та допомога в адаптації.
4. Контроль роботи менеджера з продажів та менеджера з постачання.
5. Контроль виконання іншими працівниками їх службових обов'язків та розпоряджень директора.
6. Пошук сировини, приладдя, товарів, постачальників для підприємства.
7. Виконання обов’язків офіс-менеджера (організація роботи та забезпечення життєдіяльності офіса).
8. Виконання обов’язків менеджера з продажів за його відсутності (прийом та оформлення замовлень за телефоном, у месенджерах, соцмережах, на торговому майданчику OLX; консультування клієнтів, допомога з вибором; контроль проведення оплат, контроль фінансової дисципліни клієнтів; ведення профілів у соцмережах; аналіз ринку, конкурентів; аналіз продажів, провадження заходів для їх збільшення; обробка заперечень, владнання конфліктних ситуацій, тощо) .
9. Виконання обов’язків помічника бухгалтера за його відсутності (внесення даних, отриманих з виробництва, в систему обліку: прибуткові, видаткові накладні, витрати та надходження в касу/банк, списання, виробництво, тощо), обмін документами з покупцями та постачальниками, оплата рахунків.
10. Виконання доручень директора.

Помічник керівника, бухгалтер

з 08.2020 по 03.2021 (7 місяців)
Склад-магазин верхнього жіночого одягу, Одеса (Роздрібна торгівля)

Обов'язки на посаді:
1. Ведення обліку товару на складі та торгових точках, участь у проведенні інвентаризації.
2. Адміністрування сайту, ведення профілів магазину у соцмережах (Instagram та Facebook), спільноти у Viber (наповнення контентом, продажі).

Помічник бухгалтера

з 01.2020 по 08.2020 (7 місяців)
Дисконт Центр (мережа магазинів жіночого, чоловічого, дитячого одягу, взуття та аксесуарів), Одеса (Роздрібна торгівля)

Обов’язки на посаді:
1. Взаєморозрахунки з постачальниками.
2. Виконання доручень бухгалтера.

Менеджер аналітичного відділу

з 03.2017 по 01.2020 (2 роки 10 місяців)
Дисконт Центр (мережа магазинів жіночого, чоловічого, дитячого одягу, взуття та аксесуарів), Одеса (Роздрібна торгівля)

Обов’язки на посаді:
1. Аналіз продажів товару в мережі магазинів.
2. Повторне замовлення товару у постачальників.
3. Спілкування з постачальниками (координація з питань доставки, оплати, вирішення проблемних ситуацій, повернення товару, тощо).
4. Аналіз товарних залишків на складі (аналіз його продажів та переміщення необхідної кількості в мережу магазинів).
5. Виконання звітів для керівництва, постачальників та інших підрозділів підприємства.
6. Перевірки в торгових залах магазинів, участь у інвентаризації.

Помічник керівника, бухгалтер

з 01.2016 по 01.2017 (1 рік)
Ресторан "Літній сад", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов’язки на посаді:
1. Ведення первинної документації, облік сировини та товарів на підприємстві (ПЗ BarBoss).
2. Робота з постачальниками (ведення договорів, взаєморозрахунків).
3. Робота з клієнтами (консультування та допомога у виборі послуг, що надаються, прорахунок меню; оформлення пакету документів для співпраці: договори, рахунки на оплату, акти виконаних робіт та наданих послуг, тощо).
4. Оплата рахунків, забезпечення життєдіяльності офіса.
5. Виконання доручень керівника.

Освіта

ОДАБА, Центр післядипломної освіти

Кафедра післядипломної освіти, Одеса
Вища, з 2013 по 2015 (2 роки)

Заочна форма навчання
Спеціальність: Економіка підприємства

ОДАБА, Архітектурно-художній інститут

Архітектура та дизайн архітектурного середовища, Одеса
Вища, з 2009 по 2015 (6 років)

Знання і навички

Пользователь ПК Водительские права кат. B Знание офисных программ Здатність до навчання MS Office Користувач 1С Уміння користуватись оргтехнікою Неконфліктність Грамотна усна та письмова мова Привітність Відповідальність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: