Резюме від 18 лютого 2022 PRO

Марианна

Секретарь, руководитель, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Нова Каховка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділення

з 08.2019 по 01.2021 (1 рік 5 місяців)
Нова пошта (Транспорт, логістика)

Педагог-організатор

з 08.2012 по 08.2019 (7 років)
Чорнянська я'ЗООШ, Чорнянка (Керувати, організовувати шкільні заходи та свята)

Освіта

Мелітопольський педагогічний університет

Вчитель початкових класів, Мелітополь
Вища, з 2012 по 2016 (4 роки)

Додаткова інформація

Міненко Маріанна Станісавівна

Адреса: с.Чорнянка, Каховський р-н., Херсонська обл.
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: пошук вакансії в сфері адміністрації, керівництво середньої ланки.
Особисті дані: 28 років, одружена

Досвід роботи:
2021-2019 ООО «Нова Пошта»
Посада: касир-операціоніст та адміністратор віділення
Посадові обов'язки:
організація ефективної роботи відділення;
ефективне управління персоналом;
контроль процесів обслуговування Клієнтів;
впровадження заходів для запобігання та боротьби з чергами;
контроль процесів завантаження/вивантаження вантажу згідно чинних графіків;
урегулювання спірних ситуацій з Клієнтами
формлення експрес-накладних та внесення даних в програму 1С;
розвантаження та завантаження автомобіля;
сканування та сортування прийнятих з автомобіля відправлення;
здійснення регулювання черги Клієнтів на вулиці;
консультація Клієнтів щодо роботи мобільного додатку;
консультація Клієнтів з будь-яких питань стосовно роботи відділення.

Досвід роботи:
2019-2012 Чорнянска загальноосвітня школа
Посада: педгог-організатор
Посадові обов'язки:
сприти розвитку та діяльності дитячих громадських організацій, об’єднань; допомагати в плануванні їх діяльності на принципах добровільності, самоврядування та демократизму з урахуванням ініціативи, інтересів та потреб учнів;
сприти поновленню змісту і форм діяльності дитячих організацій, об’єднань, організовує їх колективну творчу діяльність відповідно з віковими інтересами учнів та вимогами життя;
забезпечити умови для широкого інформування учнів про діючі дитячі та молодіжні організації, об’єднання;
організовувати наочне оформлення школи з тематик роботи, що їм проводиться;
створювати в школі сприятливі умови, що дозволяють учням проводити громадську та моральну позицію, реалізувати свої інтереси та потреби, цікаво та з користю для їх розвитку проводити вільний час;
піклуватися про здоров’я та безпеку ввірених йому учнів; дотримуватись норм та правил охорони праці, техніки безпеки та протипожежної безпеки;
проходити періодичні медичні обстеження;
організовувати канікулярний відпочинок учнів;
вивчати та використовувати передовий досвід роботи з дітьми та підлітками, підвищувати свою кваліфікацію;
проводити роботу щодо підбору та та підготовки керівників (організаторів) первинних колективів дитячих організацій, об’єднань;
планувати свою роботу, вести у встановленому порядку документацію; 3
доримуватись етичних норм поведінки в школі, в побуті, громадських місцях, відповідно до суспільного положення педагога;

Освіта:
2015-2012 Мелітопольський державний педагогічний університет
Факультет: Початкова освіта
Спеціальність: вчитель початкових класів
2012-2008 Бериславський педагогічний коледж
Факультет: Початкова освіта
Спеціальність: вчитель початкових класів та вчитель фізичної реабілітіції

Додаткова інформація: досвідчений користувач ПК: MsWord, Excel, Power Point, 1С 8.2., навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет та робота з електронною поштою, досконале володіння офісною технікою.
Наявність водійськи прав категорії В.
Вільно володію українською та російською мовами.
Можливість відряджень.

Додаткові вміння: навички проведення заходів, організаторські здібності, знання ділового етикету, досвід ведення касових, прибутково-видаткових документів, уміння мотивувати персонал, навички ведення переговорів та ділової переписки. вміння вирішувати конфліктні ситуації. навички забезпечення життєдіяльності офісу. навички спілкування з клієнтами.

Особисті якості: швидко і якісно засвоюю новий матеріал, здатність до навчання, швидкість мислення, чесність, відповідальність, уважність до деталей.
дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність, орієнтація на результат, структурність мислення, аналітичні здібності, розвиненні організаційні навички та лідерські якості, прагнення до професійного та кар'єрного зростання.


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: