Резюме від 17 грудня 2019 PRO

Альона

Оператор ПК, бухгалтер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Специалист сектора учета

з 11.2006 по 05.2010 (3 роки 6 місяців)
ТД Арда (элитный алкоголь)

Спеціаліст сектора обліку,основні обов”язки
- Територія відповідальності м. Вінниця, м.Житомир
- Ведення первинної документації
- Створення замовлень постачальникам
- Введення договорів в базу
- Введення внутрішнього обліку руху коштів
- Звірення по актам звірки з клієнтами
- Проведення повернень від покупців
- Контроль поставок і відгрузок
- Проведення інвентаризації на складах
- Аналіз і контроль складських запасів продукції для наявності повного асортименту на складі
- Контроль виконання правил внутрішнього трудового розпорядку відділу продажу
- Приймала участь у розробці інструкцій і положень в компанії
- Робота з торговими представниками
- Виконання пріорітетних цілей компанії
- Взаємодія з відділом логістики, відділом маркетинга, аналітичним відділом.
- Контроль за виконання планових показників по об’єму продаж і забору грошових засобів
- Надання звітів директору філіала, керівникам ЦО

Освіта

Національний Аграрний Університет

Облік і аудит, Вінниця
Вища, з 2010 по 2012 (1 рік 9 місяців)

Национальный технический университет

Радиоэлектроника,инженер, технолог, конструктор, Винница
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)

2005 – курси „ Основи бухгалтерського обліку”

Знання і навички

MS Excel Користувач ПК MS Office Користувач Internet Windows Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з факсом Робота з принтером Microsoft.Office.Tools

Знання мов

Англійська — середній

Рекомендації

Матвеев Дмитрий Александрович

Матвеев Дмитрий Александрович

Руководитель дистрибюции, ТД "Арда"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Резюме
Погоріла Альона Григорівна
Дата народження : 25.10.1982
Адреса : м. Вінниця, вул. Квятека 43, кв.9
Сімейний стан : одружена, є донька 14 років.
Телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: Розглядаю посаду бухгалтера, помічника бухгалтера.
Працевлаштування в стабільну компанію з перспективою росту і збільшенням професійних навиків в роботі.
Освіта:
1989 – 1999 ЗОШ №18
2000-2005 Національний технічний університет, спеціальність „Інженер, технолог, конструктор медичного обладнання”, диплом спеціаліста
2010 –2012 друга вища освіта, Вінницький Національний Аграрний університет економічний факультет, спеціальність „Облік і аудит”
Досвід роботи :

07.01.2011-28.02.2012 – ТОВ «Бона-С» (дистрибуція молочних товарiв, торгова марка «Гармонiя»)
Помiчник головного бухгалтера,основні обов”язки
- Ведення первинної документації
- Створення замовлень постачальникам
- Введення договорів в базу
- Введення внутрішнього обліку руху коштів
- Звірення по актам звірки з клієнтами
- Проведення повернень від покупців
- Контроль поставок і відгрузок
- Проведення інвентаризації на складах
- Аналіз і контроль складських запасів продукції для наявності повного асортименту на складі
- Контроль виконання правил внутрішнього трудового розпорядку відділу продажу
- Приймала участь у розробці інструкцій і положень в компанії
- Контроль за виконання планових показників по об’єму продаж і забору грошових засобів
- Надання звітів директору філіала
02.07.2012 -30.04.2015 - бухгалтер, виконуюча обов’язки керівника філіалу
- Ведення первинної документації
- Створення замовлень постачальникам
- Введення договорів в базу
- Введення внутрішнього обліку руху коштів
- Звірення по актам звірки з клієнтами
- Проведення повернень від покупців
- Контроль поставок і відгрузок
- Проведення інвентаризації на складах
- Аналіз і контроль складських запасів продукції для наявності повного асортименту на складі
- Контроль виконання правил внутрішнього трудового розпорядку відділу продажу
- Контроль за виконання планових показників по об’єму продаж і забору грошових засобів
- Надання звітів директору філіала

с 09.2015 - 10.02.2017
Тов "Ласка", оптовий продаж морозива та напівфабрикатів
16.02.2017 -10.05.2017 Київ Ексклюзив , продаж хліба
24.05.2017 - 02.12.2019 бухгалтер ПВКП Інсайтіс
Ведення первинної документації
- Створення замовлень постачальникам
- Введення договорів в базу
- Введення внутрішнього обліку руху коштів
- Звірення по актам звірки з клієнтами
- Проведення повернень від покупців
- Контроль поставок і відгрузок
- Проведення інвентаризації на складах
- Аналіз і контроль складських запасів продукції для наявності повного асортименту на складі
- Контроль виконання правил внутрішнього трудового розпорядку відділу продажу
Професійні навики і знання:
Вільне володіння ПК , офісною технікою (сканер, принтер, факс)
Вільне володіння Windows, Internet,Microsoft, Office Tools, Microsoft Excel,1С,The Bat.
Досвід роботи в оптових продажах 10 років.
Особисті якості : порядність, відповідальність, наполегливість, ціленаправленість, лідерські якості, коммунікабельність, пунктуальність, акуратність, дисциплінованість, стрессостійкість, працездібність, легко навчаюсь, здібна швидко орієнтуватись в складних ситуаціях, впевнена у собі і завжди добиваюсь поставлених цілей, грамотная мова, почуття гумору.
Рекомендації : надаю за вимогою.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: