Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Борис

Ассистент руководителя, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
21 рік
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст з розвитку

з 05.2023 по нині (1 рік)
m32, Одесса (IT)

Це нова посада...

Busines assistant CEO

з 08.2022 по 04.2023 (8 місяців)
m32, Одесса (IT)

1. Займався організацієй та керуванням календаря CEO: планування зустрічей, нарад, подій, відряджень і важливих термінів.

2. Написа 9 бізнес процесів у компанії, та оптимізував 4 існуючих бізнес процеси.

3. Роботав з аналітиком у виведенні звітів та графіків до PowerBi.

4. Контролював виконання задач відділами, слідкував за дотриманням бізнес процесів та дедлайнів.

5. Управління комунікаціями, фільтрація та передача важливої інформації.

6. Підготовка презентацій та документів: створення графіків, таблиць, звітів та інших матеріалів, необхідних для зустрічей, презентацій і проектів.

7. Організація поїздок, бронювання готелів, купівля квитків, ведення витрат та звітів.

8. Збір інформації, підготовка звітів, аналіз даних та досліджень, що стосуються ринку, конкурентів, потенційних партнерів і нових можливостей.

9. Координація проектів: співпраця з різними відділами та командами, відстеження процесу виконання проектів, забезпечення вчасної доставки результатів.

10. Підтримка організаційної ефективності: запровадження та підтримка ефективних систем, процесів та політик, спрямованих на поліпшення роботи організації та продуктивності CEO.

11. Забезпечення конфіденційності важливої інформації, дотримання протоколів та політик організації.

Директор

з 05.2022 по нині (2 роки)
ТОВ "Керуюча компанія"Понова", Одесса (Нерухомість)

Організація співробітників компанії.
Організація та управління процесами діяльності компанії.
Контроль виконаних робіт по об'єктах.
Ведення переговорів з підрядниками, постачальниками та контрагентами підприємства.
Основна робота з документами та бухгалтерією підприємства.
P.S.
З особистих досягнень можу виділити роботу над проектом з озеленення.

Ассистент директора

з 09.2021 по 05.2022 (8 місяців)
НУ"ОЮА", Одесса (Освіта, наука)

1. Організація роботи кафедри: планування розкладу занять, контроль за виконанням навчальних програм, організація збору і аналізу даних про студентів та викладачів.

2. Підтримка комунікаційних процесів: забезпечення ефективної комунікації між членами кафедри, вирішення конфліктних ситуацій, координація зовнішніх зв'язків кафедри з іншими підрозділами університету та зовнішніми організаціями.

3. Підготовка документів і звітів: складання звітів про роботу кафедри, підготовка документів для акредитації програм навчання, аналіз статистичних даних та підготовка аналітичних звітів.

4. Управління ресурсами: контроль за використанням матеріальних, фінансових та інших ресурсів кафедри, забезпечення потреб у навчальних матеріалах, обладнанні та іншому необхідному.

5. Підтримка навчального процесу: співпраця з викладачами щодо розробки навчальних планів, методик та матеріалів, організація і проведення нарад, тренінгів та семінарів.

6. Проведення досліджень: участь у науково-дослідних проектах, підготовка наукових публікацій, сприяння викладачам та студентам у здійсненні дослідницької діяльності.

7. Консультативна підтримка: надання консультацій викладачам та студентам щодо академічних питань, вирішення проблем, пов'язаних з навчанням та дослідницькою діяльністю.

8. Участь у засіданнях та комітетах: представництво кафедри на засіданнях факультету, участь у роботі комітетів, груп розробки програм навчання та інших органів, пов'язаних з управлінням освітнім процесом.

9. Ведення статистичних даних: збір та аналіз даних про студентський склад, відвідуваність занять, академічні досягнення студентів та інші показники.

10. Виконання інших обов'язків, пов'язаних з роботою помічника завідуючого кафедрою, які можуть виникати в ході її діяльності.

Помічник юриста

з 09.2021 по нині (2 роки 8 місяців)
ТОВ "Керуюча компанія"Одеспобутсервіс", Одесса (Нерухомість)

Склад документів, таких як договори про прийом-передачу, договори суборенди, акти надання послуг та інші, пов'язані з діяльністю підприємства. Також маю досвід роботи з установчими документами підприємства. Моніторинг змін у законодавстві та застосування цих змін у роботі. Вміння вести ділові переговори та ділову переписку.

Освіта

Национальный Университет "Одесская Юридическая Академия"

Международно-Правовые Отношения, Одесса
Незакінчена вища, з 2021 по 2023 (2 роки)

Юридический Колледж Национального Университета "Одесская Юридическая Академия"

081 Право, Одесса
Середня спеціальна, з 2018 по 2021 (3 роки)

Знання і навички

MS Excel MS Word Договорная работа Активность MS Office MS PowerPoint Ведення документації Знання офісних програм Здатність до навчання Оперативність

Додаткова інформація

Я вважаю себе людиною, котра на свій вік робить дуже впевнені кроки у особистому та карʼєрному розвитку.
Маю 3 власних проєкти за плечима, як підприємець (Якщо це цікаво, можу поділитися на співбесіді).
Також хочу навчатися, та здобувати дісно цінні та високооплачуємі знання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: