Тетяна

Рекрутер, HR-менеджер, 30 000 грн

Розглядає посади:
Рекрутер, HR-менеджер, Оператор call-центра
Вид зайнятості:
неповна
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Київський національний торговельно-економічний університет

ФЕМП, Київ
Вища, з 2013 по 2017 (4 роки)

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Хурда Тетяна Вікторівна
Дата народження: 20.10.1992р.

Бажана посада: Менеджер з персоналу, Рекрутер
Бажаний рівень зп: від 30 000 тис. грн.
Контактна інформація: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2010-2013 рр. – Київський технікум готельного господарства , молодший спеціаліст з права;
2013-2017рр. - Київський національний торговельно-економічний університет,
напрям підготовки – комерційне право, спеціаліст.

Досвід роботи:
2012р. - 2015 р. - ПІІ «МакДональдз Юкрейн Лтд» , інструктор з навчання (навчання та адаптація нових працівників, оцінка їх рівня знань та підготовки до самостійної роботи, ведення групи працівників в якості наставника, спілкування з підлеглими та клієнтами, вирішення ситуацій з клієнтами та працівниками у межах компетенції інструктора).

2015 р. – 2018 р. – ТОВ «Комфі Трейд», продавець непродовольчих товарів.

2018 р. – 2020р. – ТОВ «Гулянецький щебзавод» (більше 90 працівників), інспектор з кадрів, помічник керівника
(Обов’язки як помічника керівника: ведення внутрішньої та зовнішньої кореспонденції підприємства паперової та електронної , розроблення наказів основної та виробничої діяльності по підприємству, організація заходів, зустрічей керівництва підприємства, організація корпоративів, забезпечення життєдіяльності офісу, виконання інших розпоряджень керівництва;
Обов’язки інспектора з кадрів : оформлення прийому , звільнення, переведення працівників, формування та ведення особових справ працівників, пошук та відбір персоналу, адаптація нових співробітників, проведення співбесід, ведення обліку надання відпусток працівників (складання графіку відпусток), ведення табельного обліку на всіх працівників по цехах, оформлення листків непрацездатності, підготовка проектів наказів, розроблення посадових інструкцій, колективного договору, складання штатного розпису, видача працівникам довідок, характеристик за місцем вимоги, оформлення відряджень, розробка системи заохочення та мотивації працівників, та інші.)

2020р. - 2021р. — ТЦ “Епіцентр К” м. Житомир (250-300 співробітників), менеджер з персоналу.
(Пошук персоналу, адаптація, мотивація, аналіз ринку праці і т.д. На даній роботі поглиблено працювала з визначенням hard та soft skills. Проводила внутрішню оцінку професійного рівня працівників; проведення тренінгів для торгового персоналу ( Welcome тренінг, “Ефективні продажі 1.0” та «2.0»), створення кадрового резерву, співпраця з Академією внутрішнього кадрового резерву мережі; співпраця з навчальними закладами міста щодо проходження практики студентів; презентація мережі Епіцентр у навчальних закладах, участь у стартапах навчальних закладів. )
2021р - нині - ТОВ "АТК", менеджер з персоналу. Віддалена робота.(Більше 2000 співробітників)
Функціонал: пошук, підбір персоналу в компанії, які закріплені за моїм регіоном ( елеватори, аудиторська, фінансова компанії, транспортні компанії, станція MAN та інші). Проведення співбесід, організація співбесід з керівництвом, ведення бази кандидатів у системі E-Staff. Розроблення анкет для працівників компаній, адаптаційної програми, Welcome Training. Формування кадрового резерву).
01.2024-по теперішній час - JCL Consulting, London. Operations manager

Hard skills:
• свідоцтво про вільне володіння державною мовою;
•впевнений користувач ПК: досвід роботи в програмах ІТ, 1С:8.3, Медок, Microsoft Word, Microsoft Excel, Outlook, E-Staff, Потамус, мережа Інтернет, сайти по пошуку роботи, E-RS, NHS, MailChimp.
•підготовка, складання документів;
•знання трудового законодавства;
• володіння англійською мовою рівень В1.

Soft skills: ефективність, відповідальність, пунктуальність, організованість, неконфліктність, комунікабельність, порядність, вміння працювати в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: