• PRO

Марина

Team lead

Розглядає посади:
Team lead, Project-менеджер, Logistic specialist, Affiliate manager, Customer support manager, Customer service representative, Recruiter, Sales manager, Account manager
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
30 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Логіст з міжнародних перевезень

з 05.2025 по нині (3 місяці)
Savchuk International OU, Дистанційно (Транспорт, логістика)

- Координація та планування міжнародних логістичних операцій
- Ведення переговорів з перевізниками та клієнтами
- Підготовка звітності та аналітики
- Документообіг та логістична підтримка
- Супровід вантажів на всіх етапах логістичного ланцюга

Бармен

з 10.2022 по 02.2025 (2 роки 4 місяці)
Royal Caribbean, Дистанційно (Туризм)

- робота в команді з акцентом на ефективну комунікацію та вирішення конфліктних ситуацій
- наставництво нових співробітників: ознайомлення з корпоративними стандартами та правилами обслуговування
- відповідальність за рівень клієнтського сервісу та підтримання високого рівня задоволеності гостей
- участь в організації подій та координації роботи персоналу під час заходів
- робота в умовах підвищеного стресу та багатозадачності з фокусом на результат та якість обслуговування
- приготування коктейлів та інших напоїв відповідно до стандартів компанії
- підтримка порядку на барі та контроль за наявністю інгредієнтів
- швидке та якісне обслуговування гостей під час пікового навантаження

Акаунт-менеджер

з 09.2021 по 10.2022 (1 рік 1 місяць)
DYB, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- проведення переговорів з клієнтами, встановлення та підтримка партнерських відносин як у короткостроковій, так і в довгостроковій перспективах
- підготовка і презентація індивідуальних пропозицій, орієнтованих на потреби клієнтів
- активне залучення нових клієнтів та розширення клієнтської бази
- надання клієнтам інформації про послуги компанії, консультування з питань вибору програм
- продаж програм компанії, включаючи управління процесом продажу та подальше обслуговування клієнтів
- встановлення і підтримка ефективної комунікації з різними сторонами, включаючи партнерів і колег
- розвиток навичок переговорів та клієнтського сервісу, що є важливим для побудови довготривалих відносин

Заступник керуючого, менеджер з обслуговування преміум клієнтів

з 03.2018 по 04.2021 (3 роки 1 місяць)
АТ "Ощадбанк", Херсон (Фінанси, банки, страхування)

- Забезпечення виконання планових показників відділення
- Керівництво поточною діяльністю відділення
- Організація та контроль роботи відділення, розподіл обов’язків між працівниками, доведення планів і завдань з встановленими строками їх виконання
- Залучення на обслуговування нових клієнтів шляхом проведення зустрічей та переговорів
- Забезпечення якісного обслуговування преміум клієнтів
- Організація роботи щодо: кредитування фізичних осіб, супроводження кредитних операцій, розвитку операцій з використанням банківських платіжних карток, безготівкових
розрахунків, розвитку та супроводження вкладних (депозитних) операцій та інше
- Оптимізація операцій преміум-клієнтів, ініціювання погодження індивідуальних схем банківського обслуговування
- Супроводження нестандартних банківських продуктів, розроблених у відповідності до потреб преміум-клієнтів.

Головний економіст відділу клієнтів роздрібного бізнесу ТВБВ

з 06.2016 по 03.2018 (1 рік 9 місяців)
АТ "Ощадбанк", Херсон (Фінанси, банки, страхування)

Виконання планів з продажу роздрібних банківських продуктів/ страхових продуктів/ послуг
- Надання клієнтам консультаційних послуг щодо здійснення операцій, актуальних умов банківських продуктів
- Відкриття рахунків, укладання договорів
- Залучення нових клієнтів на обслуговування до банку, утримання існуючих
- Кредитування фізичних осіб, супроводження кредитних операцій, розвитку операцій використанням банківських платіжних карток, безготівкових розрахунків, укладання та супроводження вкладних (депозитних) операцій та інше.

Провідний економіст відділу клієнтів роздрібного бізнесу ТВБВ

з 02.2016 по 06.2016 (4 місяці)
АТ "Ощадбанк", Херсон (Фінанси, банки, страхування)

- Виконання планів з продажу роздрібних банківських продуктів/ страхових продуктів/ послуг
- Надання клієнтам консультаційних послуг щодо здійснення операцій, актуальних умов банківських продуктів
- Відкриття рахунків, укладання договорів
- Залучення нових клієнтів на обслуговування до банку, утримання існуючих

Спеціаліст 1-ї категорії відділу телефонних продажів та маркетингових досліджень

з 10.2013 по 06.2014 (8 місяців)
ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», Херсон (Фінанси, банки, страхування)

Вихідні дзвінки по представленій клієнтській базі
- Телефонні продажі банківських продуктів
- Надання інформації про послуги компанії потенційним клієнтам

Освіта

Херсонський національний технічний університет

Економіка підприємства, Херсон
Вища, з 2014 по 2017 (3 роки)

Херсонський політехнічний коледж Одеського національного політехнічного університету

Економіка підприємства, Херсон
Незакінчена вища, з 2010 по 2013 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

•Підвищення кваліфікації керуючих ТВБВ та їх заступників АТ «Ощадбанк», Університет банківської справи, м. Львів

2019, 5 днів

Курс «Digital marketing», International Marketing Business

2021, 5 тижнів

Project Management Essentials

2025, 6 тижнів
Сертифікат

Знання і навички

  • Комунікабельність
  • Ведення CRM
  • Організаторські здібності
  • Уважність
  • Міжкультурна взаємодія
  • Тайм-менеджмент
  • Командна робота
  • Ведення документації
  • Стресостійкість
  • Гнучкість
  • Відповідальність
  • Швидке навчання
  • Ефективна комунікація
  • Прямий продаж
  • Ведення переговорів
  • Знання технік продажу

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Вміння та навики: організаційні здібності, вміння працювати в команді, клієнтоорієнтованість, уміння ставити цілі і досягати їх, вирішення конфліктних ситуацій, ведення переговорів, впевнений користувач ПК, знання банківських програм та MS Office.

Особисті якості: прагнення до вдосконалення та розвитку, стресостійкість, амбіційність, креативність, ініціативність, відповідальність, ввічливість, наполегливість, комунікабельність.

Хоббі: подорожі, активний спосіб життя, спорт.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: