Резюме від 18 червня 2024

Світлана

Коректор, копірайтер, контент-менеджер, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Секретар, адміністратор офісу

з 10.2023 по нині (8 місяців)
Югов-Проект, Обухів (Енергетика)

Організація життєдіяльності офісу
Закупівля канцтоварів, продуктів харчування - кави, чаю, води, солодощів, медикаментів, господарських товарів
Співпраця з постачальниками компанії та сервісними службами
Виконання доручень керівників
Організація прийому делегацій
Прийом гостей компанії
Ведення діловодства організації
Оформлення відряджень працівників та керівників як по Україні, так і за кордон
Складання авансових звітів
Оформлення кореспонденції - вхідної та вихідної
Робота з договорами - оформлення, редагування, внесення в реєстри
Оформлення та редагування офіційних листів
Робота з первинними документами
Прийом та розподіл вхідних дзвінків
Робота із запитами клієнтів
Постійний контакт з працівниками компанії для виявлення потреб та покращення роботи офісу

Офіціант, бармен

з 09.2021 по нині (2 роки 9 місяців)
Pub Malle Beer, ресторан, Обухів (Готельно-ресторанний бізнес)

Зустріч та посадка гостей; допомога та зорієнтування гостей в меню; ознайомлення гостей зі стравами закладу; теоретичний екскурс гостей та презентація пива власного виробництва; прийом та винесення замовлення; сервірування столиків; розрахунок гостей; прийом банкетних замовлень; оформлення та сервірування банкетів; обслуговування банкетів; стажування нових офіціантів; приготування напоїв; проведення генеральних прибирань в закладі; складання графіку офіціантів; участь в творчому оформленні тематичних вечірок

Адміністратор офісу

з 03.2019 по 09.2021 (2 роки 6 місяців)
Rhenus Fright Logistics, Обухів (Транспорт, логістика)

Робота з кореспонденцією - вхідні, вихідні документи; оформлення і реєстрація договорів; зустріч гостей компанії; підготовка конференц залу до переговорів; прийом та разподіл вхідних дзвінків; комунікація з постачальниками і сервісами обслуговування; замовлення канцтоварів, медикаментів, води, продуктових та господарських товарів; замовлення та розподіл на персонал офісу засобів захисту - маски, респіратори, антисептики, рукавички; організація ремонтної бригади в офісі; робота з кур'єрськими службами - відправка документів для клієнтів та партнерів компанії; підтримка чистоти і порядку в офісі, благоустрою офісу; організація роботи клінінгового персоналу та водіїв офісу

Старший касир

з 07.2013 по 07.2018 (5 років)
Socar, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Розрахунок та обслуговування покупців; робота в залі магазину; контроль виконання роботи персоналу; інструктаж персоналу; прийом палива; здача інкасації; закриття-відкриття зміни; робота з обліковою документацією АЗК; вирішення конфліктних ситуацій; реагування і вирішення надзвичайних випадків; часткове виконання обов'язків товарознавця - прийом товару та введення в базу.

Освіта

Київський університет туризму, економіки і права

Менеджмент; Готельно-ресторанна справа, Київ
Вища, з 2012 по 2018 (6 років)

Коледж інформаційних технологій та землеупорядкування при НАУ

Київ
Середня, з 2008 по 2011 (3 роки)

Діловодство

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office R-Keeper Багатозадачність Користувач 1С

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Спортивна, активна. Творча, креативна, різностороння особистість. Гарно пишу тексти. Грамотна українська та російська мови.
Без шкідливих звичок. Маю водійське посвідчення

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: