• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/742220/

Керівник відділу зовнішньоекономічної діяльності

Вид зайнятості:
повна
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Global Business Process Architect|Glob Transp. Manag-t|Suppl Chain Dev

з 01.2025 по нині (7 місяців)
Машинобудування

/ Manufactory of production braking systems/

- Представлення глобальної організації з питань транспортного процесу та спеціалізування зі стандартизації/гармонізації глобальної системи;
- Відповідальність за тісну співпрацю із заводами та операціями з метою виявлення розбіжностей між операційними вимогами та визначеною дорожньою картою розвитку;
- Підтримання розвиток місцевих ключових користувачів як експертів з логістичних питань, забезпечувати відповідність локальних налаштувань загальновизнаним стандартам та керівним принципам;
- Забезпечення регіонального/глобального управління ТМ процесами та робота у співпраці з ключовими користувачами та місцевими менеджерами (L-KU, R-BPO) процесів та проектів;
- Забезпечення актуальної документації ТМ процесу та робочих інструкцій для призначеної області за допомогою управління процесами Supply Chain;
- Стандартизація, забезпечення практики, управління безперервним вдосконаленням, а також глобальний процес iTMS спільно з ІТ;
- Головний Key-користувач iTMS - вирішення та управління запитами на розширення функціональності спільно з ІТ, бізнесом та 4FLOW;
- Створення структури для підтримки управління процесом;
Проведення тренінгів/навчання локальних/регіональних експертів ТМ щодо функціональності iTMS
- Управління проектами, робота з Project Dashboard, створення бізнес-кейсів тощо, дотримуючись принципів PMO;
- Впровадження iTMS 3PL і 4PL – адаптація та hyper care перевізника та постачальника в iTMS для автомобільного та морського транспорту на глобальній базі. Підтримка процесу ескалації та безперервне відстеження статусу;
- Реалізація оптимізації вартості вантажу, що підтримується G-TM TOM (транспортний операц. мен-т) - підтримання регіональних TM BPO та 4FLOW (4PL) для виконання процесу оптимізації вартості вантажу;
- Підтримка процесу оптимізації вартості фрахту за допомогою звітності та відстеження статусу;
- Підтримка підготовки тендеру шляхом аналізу відповідних даних iTMS.

Logistic Analyst|Global Transport Management|Supply Chain Development

з 03.2023 по 12.2024 (1 рік 9 місяців)
Global Company, full time, on site, Німеччина, Дистанційно (Машинобудування)

/ Manufactory of production braking systems/

Обов'язки:
- Підтримка визначення та реалізації європейської транспортної стратегії;
- Планування та реалізація логістичних проектів у сфері транспорту, пакування;
- Створення звітів та аналіз відповідно до KPI та запитів;
- Виявлення можливостей для вдосконалення технологічних процесів та підтримка управлінського аналізу;
- Збір основних даних та управління ними для забезпечення правильних даних та їх якості як основи для активного планування перевезень та глибокого аналізу даних у тісній співпраці з ключовими сторонами основних даних (наприклад, закупівлі, непрямі закупівлі, місцеві ланцюги поставок);
- Оцінка транспортних витрат: глобальна, європейська та регіональна;
- Підтримка постійного обміну знаннями між місцевими та регіональними зацікавленими сторонами;
- Впровадження та інтеграція iTMS системи: 3PL & 4PL;
- Управління транспортним процесом за допомогою інтегрованої системи управління транспортом (iTMS);
- Технічна реалізація, процес планування, налаштування та управління системою iTMS (База 4Flow vista planning, Alpega);
- Проведення тренінгів R-Local Key Users, постачальниками транспортними перевізниками (TM part)
- Оптимізація транспортного процесу в мережі ланцюгів поставок;
- Створення сценаріїв планування. Визначення та реалізація процесу;
- Операційна частина виконання перевезень (управління транспортом та управління витратами), підтримка зацікавлених сторін.

Professional’s skills:
Knowledge about supply chain process and maim KPIs, knowledge about transport processes, TMS knowledge, knowledge bout project and process improvement methods, knowledge about transport costs.
Customer orientation, analytical thinking, managing, and improving processes, adaptability and flexibility, teamwork, problem solving, strong communication skill and collaborative environment, technical knowledge.

Менеджер відділу ЗЕД та міжнародної логістики| Департ. ланц. поставок

з 02.2022 по 12.2022 (10 місяців)
ТОВ “Квадро Інтернешнл”, Київ (Машинобудування)

https://sherpglobal.com/
/Developer and manufacturer of the SHERP utility task vehicle – amphibian/

- Координація ЗЕД та митних аспектів для всіх типів/підтипів митих режимів (inbound/outbound); Підготовка документів та контроль митного оформлення товарів, EK10, IM40, EK32, TLS, ATA Carnet, консолідовані вантажі
- Налагодження та підтримка регулярної комунікації з логістичними партнерами, постачальниками та клієнтами; проведення тендерів, замовлення та контроль повного циклу доставки міжнародних відправлень: стандартні та спеціальні вантажі, посилки.
- Організація та контроль міжнародних логістичних процесів, транспортування та дистрибуції в міжнародному масштабі.
- Управління документацією ЗЕД повного циклу, ефективний документообіг, супровід та контроль зовнішньоекономічних договорів.
- Підготовка документів та контроль митного оформлення вхідного/вихідного потоку вантажів для всіх видів митних режимах, контроль дотримання відповідних митних правил та законів.
- Забезпечення відповідності зовнішньоекономічної діяльності компанії міжнародним нормам і стандартам. Аналіз законодавства у зв'язку зі змінами в нормативних актах, законах тощо.
- Співпраця з внутрішніми командами, включаючи закупівлі, фінанси, склад, продажі, маркетинг, лабораторію та сертифікацію, MRP тощо, для досягнення загальних бізнес-цілей.
- Робота з різними зацікавленими сторонами, включаючи митні органи, сертифіковані державні органи (ТПП та інші регуляторні органи, отримання сертифікатів та дозволів), постачальників логістичних послуг (контроль перевезення вантажів та оформлення документів: BL, страхування, PP / PD і т.д.), та внутрішні відділи.
- Розроблення та вдосконалення процесу ланцюгів постачання з internal teams. Разом з командою розроблювали стратегічне планування, звітування, оптимізація витрат.
- Вирішення операційних логістичних та зовнішньоекономічнтх питань в процесі.
-Управління фінанвсовою звітністю, бюджетування

Старший менеджер з міжнародних операцій та митного оформлення

з 09.2016 по 08.2021 (4 роки 11 місяців)
ТОВ «Брокер-Україна», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

/ Outsourcing customs brokerage company specializing in providing legal entities with a full range of services in the field of foreign economic activity and custom clearance/

- Надання консультацій щодо митного процесу та управління повним циклом документації ЗЕД;
- Управління та супровід всіх видів договорів з питань зовнішньоекономічної діяльності;
- Ведення переговорів з клієнтами та постачальниками, супровід та контроль виконання договорів.
- Забезпечення відповідності всіх операцій з імпорту, експорту, транзиту, митного складу та інших митних режимів відповідним митним правилам і законам
- Організація та супровід роботи з митними та контролюючими органами з метою проходженню митних процедур для забезпечення своєчасного оформлення товарів;
- Забезпечення документального супроводу при отриманні дозволів в державних та комерційних організаціях ТПП, СЕС, сертифікаційних центрах, тощо;
- Вивчення організаційних процесів ЗЕД клієнтів та співпраця з крос-функціональними командами, включаючи закупівлі, фінанси та ланцюжок поставок, для узгодження митних операцій із загальними бізнес-цілями;
- Виявлення та мінімізація потенційних ризиків, пов'язаних з митним оформленням;
- Забезпечення дотримання всіх ЗЕД законів, державної політики та правил міжнародної торгівлі. Це включає в себе постійне ознайомлення з останніми митними правилами тат законами, тарифами та митами, аналіз законодавства та оновлення нормативних документів для відповідних груп товарів;
- Виявлення та реалізація можливостей (оптимізація/підвищення продуктивності) для вдосконалення ланцюга поставок;
- Перевірка та забезпечення правильності повного циклу товаросупровідних документів, таких як коносаменти, рахунки-фактури, пакувальні листи, фінансові документи, сертифікати тощо, для подання на митницю;
- Координація участі в державних та комерційних тендерах. Підготовка пакету тендерної документації та контроль повного процесу реалізації;
- Контроль та реалізація проектів.
- Організація відкриття офісу в м. Києві.
- Оптимізація та введення нової форми дистанційного керування процесами оформлення;
- Управління фінансовою звітністю

Talent Integration Manager

з 02.2016 по 08.2016 (6 місяців)
Artel Outsourcing Group, Черкаси (IT)

- Управління та розвиток партнерських відносин з міжнародними клієнтами;
- Організація аутсорсингових послуг для клієнтів, координація роботи розробників та технічних фахівців згідно з вимогами проекту;
- Підбір та залучення розробників для проектів, проведення співбесід англійською мовою та оцінка професійних навичок кандидатів;
- Ведення переговорів та укладання угод з замовниками з акцентом на довгострокові взаємовигідні відносини;
- Організація та контроль за веденням документообігу;
- Моніторинг та забезпечення дотримання строків виконання контрактів і проектів, контроль за виконанням дедлайнів;
- Контроль якості виконаних робіт та своєчасне подання звітів про хід проекту і оплату праці працівників;
- Впровадження поточного планування робочих процесів з використанням мотиваційних систем.

В роботі використовувалося CRM Битрикс 24, програми MD office та ін.
Участь в IT конференції LIOF Lviv Outcorcing Forum-2016 та презентація компанії.

Керівник відділу управління митними процесами|Департ. ланц. поставок

з 08.2010 по 01.2016 (5 років 5 місяців)
ТОВ «Черкаський завод автохімії», Черкаси (Хімічна промисловість, фармацевтика)

https://en.vamp.ua
/Plant producing and selling oils, technical fluids for cars and trucks/

Досягнення:
* Створення та організація роботи митного відділу.
* Формування та очолювання ефективної команди, розроблення системи мотивації для співробітників.
* Проведення навчання персоналу та впорвадження системи декларування (на базі MD Declaration/Office), що сприяло значній оптимізації витрат та підвищення ефективності роботи.

- та оптимізація митних процесів для забезпечення ефективної роботи ланцюга поставоккомпаніі;
- Забезпечення відповідності всіх операцій з імпорту, експорту, транзиту та митного складу відповідним митним правилам і законам;
- Оптимізація митних процедур для підвищення ефективності та зменшення витрат;
- Тісна співпраця з внутрішніми підрозділами, включаючи складські приміщення, логістику, продажі, закупки, маркетинг, лабораторію, сертифікацію тощо;
- Представлення інтересів компанії в державних та комерційних організаціях, включаючи митні органи, сертифікаційні державні органи та центри, ТПП, постачальників логістичних послуг та внутрішні відділи;
- Командна робота над створенням та систематизацією електронного документообігу для підготовки зовнішньоторговельних товаросупровідних документів;
- Розвиток процесу управління митними операціями у співпраці з транспортними та складськими службами;
- Підтримка операційної діяльності компаніі;
- Затвердження та перевірка відповідних етапів підготовки документів та ведення точної документації та звітності для митної діяльності комнпаніі;
- Моніторинг виконання завдань та забезпечення дотримання законодавчих та міжнародних вимог;
- Коротко- та довгострокове планування з щоденним моніторингом;
- Оптимізація роботи відділу та процесів документообігу;
- Керівництво та управління командою митних процесів;
- Активно підримувала корпоративний дух Компнії та командної єдності, що сприяло покращенню внутрішньої комунікації та підвищенню ефективності роботи колективу

Комерційний директор

з 01.2010 по 08.2010 (7 місяців)
ТОВ «Торговий дім «Укрфармтрейд», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Загальна організація та контроль виконання господарської та фінансово економічної діяльності компанії;
- Аналіз діяльності всіх структурних підрозділів та оперативне керування та оптимізація;
- Координація роботи зовнішньоекономічного відділу;
- Організація та контроль за виконанням угод з іноземними партнерами;
- Ведення переговорів, укладання контрактів і домовленостей з міжнародними постачальниками, клієнтами та перевізниками;
- Формування та аналіз управлінських звітів для керівництва компанії.

Менеджер зовнішньоекономічної діяльності

з 07.2009 по 02.2010 (7 місяців)
ТОВ "Торговий дім "Інфузія"/ТОВ "OЛ-Україна", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

/Pharmaceutical companies, production of infusion solution/
- Kоординація міжнародних бізнес-операцій компанії: організація та управління імпортною та експортною діяльністю;
- Ведення переговорів з іноземними клієнтами та постачальниками, супровід та контроль зовнішньоторговельних угод;
- Встановлення та підтримка відносин, укладених ЗЕД договорів з іноземними партнерами;
- Аналіз міжнародних ринкових тенденцій з метою виявлення можливостей розвитку ЗЕД діяльності;
- Підготовка товаросупровідних документів для митного оформлення та зовнішньоторговельних угод;
- Розрахунок витрат, пов'язаних з митним оформленням;
- Підготовка документів для отримання додаткових дозволів, ліцензій та сертифікатів;
- Підготовка пакету документів для сертифікації лікарської продукції згідно чинного законодавства України;
- Забезпечення відповідності всіх міжнародних операцій згідно законодавства, забезпечення дотримання правил міжнародної торгівлі;
- Взаємодія з державними та комерційними організаціями, включаючи митницю, брокерів, транспортні організації, ТПП, СЕС, Укрекокомресурси та ін.;
- Ефективний документообіг;
- Координація транспортування та доставки товарів через кордони.
- Виконання плану та ведення звітності;
- Розробка стратегій для розширення присутності компанії на міжнародному ринку;
- Управління бюджетом та фінансове планування міжнародних операцій.

Менеджер зовнішньоекономічної діяльності

з 08.2008 по 07.2009 (11 місяців)
ТОВ «Медео-Фарм», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Організація ланцюга експортних поставок, починаючи із закупки товару до отримання товару іноземним контрагентом;
- Ведення переговорів;
- Співпраця з іноземними контрагентами та партнерами країн СНД;
- Замовлення та контроль виконання даних замовлень з внутрішніми постачальниками продукції;
- Підготовка товаросупровідних документів згідно митного оформлення та договору ЗЕД;
- Планування, організацію і регулювання зовнішньоторгових угод;
- Ведення документації;
- Взаємодія з контролюючими та державними органами, контроль за вчасним виконанням поставок, забезпечення виконання плану продаж;
- Співпраця з транспортними компаніями, організація транспортної логістики і логістики, пов’язаної з зовнішньоекономічною діяльністю;
Виконання плану та ведення звітів;

Ефективна комунікація між департаментами компанії за для загальної мети: надати якісний продукт в зазначені стоки з мінімальними витратими за для єдиної мети.

Освіта

Київський національний торговельно-економічний університет

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності. Кваліфікація: Магістр з менеджменту ЗЕД, менеджер ЗЕД., Київ
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси at American English Center, Київ

з 01.09.2009г. до 31.03.2010г

Еstudio/ Студія вивчення іноземних мов (English), Черкаси

30.12.14, 9 місяців

Laba, міжнародна бізнес-школа, курс "Excel для бизнеса"

14.01.2021-23.02.2021

Знання і навички

  • Уважність
  • Організованість
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • Критичне мислення
  • Комунікабельність
  • Ініціативність
  • Самостійне прийняття рішень
  • Адаптивність
  • Тайм-менеджмент
  • Робота в команді

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — просунутий
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

- Водійське посвідчення, категорія «В»,
- Користувач ПК в об’ємі впевненого користувача,
- Наявність закордонного паспорта,
- Відсутні шкідливі звички,
- Відкрита до робочих поїздок

KEY SKILLS:
- Communication & collaboration,
- Organization skills,
- Analytical and critical thinking,
- Relationship management.
- Process Improvement,

Особисті якості: цілеспрямована, комунікабельна, енергійна, відповідально підходжу до виконнаня роботи, маю стійкість в стресових ситуаціях та маю активну життєву позицію. Ініціативна, націлена на результат та з організаторскими здібностями.

IT SKILLS
- MS Office applications (Excel, Word, Outlook, Teams, One Note, PowerPoint etc.)
- iTMS system (Alpega), 4Flow planning.
- MD office (Declaration)
- ERP, 1C, SAP

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: