Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/7427029
Менеджер з закупівель, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Місто проживання:
- Каховка
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Каховка, Нова Каховка
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Менеджер із закупівель
з 12.2018 по 05.2022
(3 роки 5 місяців)
ТОВ "СКАНДІТЕКС", Каховка (легка промисловість (надання послуг з пошиття текстильних та інш. виробів))
Здійснення закупівель згідно затвердженого плану виробництва та у встановлені терміни. Отримання інформації від планового відділу. Формування замовлень на постачальників, узгодження термінів, кількості, ціни, умов оплати. Планування логістики та митних платежів (за необхідності). Прорахунок собівартості замовлених матеріалів/товарів з урахуванням витрат на доставку та розмитнення. Резервування необхідних сум в графіку платежів компанії. Контроль доставки, підготовка пакету документів для митного брокера, контроль отримання складом (терміни, якість упаковки, кількість/комплектність, відповідність вимогам за якістю). У разі виявлення порушень/дефектів/браку спілкування з постачальником, встановлення причин, комунікація щодо врегулювання розбіжностей.
Підтримання бази постачальників в актуальному стані - оновлення контактних даних, дотримання норм ISO щодо оновлення форм оцінювання, сертифікатів, проведення аудитів. Пошук нових постачальників. Проведення зустрічей, переговорів, ініціювання перегляду умов співраці за наявних для цього факторів.
Співпраця з відділами компанії:
-своєчасна передача документів в бухгалтерській відділ;
-участь в підготовці договорів на спіпрацю з постачальниками, актуалізація умов співпраці з конкретним постачальником з юридичним відділом,
-узгодження дат та об'ємів поставок із плановим відділом,
-комунікація із складськими працівниками та відділом з якості.
Спеціаліст операційного департаменту
з 06.2015 по 12.2018
(3 роки 6 місяців)
ТОВ "СИМЕТРІЯ ПЛЮС", Каховка (бізнес-послуги)
Вирішення адміністративно-господарських питань для компаній-клієнтів, спілкування з потенційними клієнтами, участь у переговорах, супроводження діючих клієнтів з функцією контроля за наданням послуг підрозділами компанії, підбір персоналу на замовлення; пошук постачальників матеріалів для виробничого підприємства-клієнта; отримання кредитів за різними банківськими програмами для компаній-клієнтів.
Успішні проекти:
реалізація проекту з продажу виробничих неліквідів підприємства- Клієнта; супроводження проекту по з’ясуванню якості наданих послуг співробітниками Клієнта-Замовника; отримання на замовлення Клієнтів D-U-N-S номерів та внесення даних у фінансовий рейтинг компанії D&B; реєстрація юридичної особи «з нуля»; супроводження відкриття/закриття ФОП в органах державної реєстрації та ДФС; підготовка інвестиційної пропозиції для подання документів на реконструкцію нерухомості; розробка рекламних матеріалів; підбір страхової компанії та оформлення договорів страхування виробничих об’єктів Клієнта на індивідуально узгоджених умовах.
Освіта
Херсонський державний аграрний університет
Економічний/Бухгалтерській облік та аудит, Херсон
Вища, з 1995 по 2000 (5 років)
Знання і навички
Знання мов
- Українська — просунутий
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Мета цього Резюме – пошук можливостей для співпраці або роботи на взаємовигідних умовах у режимі лише віддаленої роботи, готова розглянути варіанти: виконання окремих завдань або співпраця на постійній основі.
Зі своєї сторони пропоную професійний досвід, практичні навички, бажання працювати та вирішувати робочі завдання, в тому числі нестандартні.
З Вашої сторони – постановка конкретної задачі, забезпечення ресурсами для її виконання та дотримання умов співпраці, в тому рахунку фінансових.
Особисті якості:
високий рівень самоорганізованості: вмію планувати свій робочий процес, дотримуватися встановлених цілей та строків;
комунікабельна, але неговірка;
вважаю себе чесною і порядною людиною, ці ж якості ціную в інших;
з повагою ставлюся до професіоналів, не вважаю для себе ганебним вчитися чомусь новому, опановувати нові знання та навички;
намагатимусь вирішити будь-яку ситуацію – знайти оптимальне конструктивне рішення;
маю керівний досвід; не боюся приймати рішення;
спостережлива, вмію аналізувати факти;
не конфліктна людина, але буду відстоювати свої погляди з принципових для себе питань.
Схожі кандидати
Operations, Supply Chain, Logistics, Procurement Manager
Дистанційно, Київ
Менеджер з закупівель
Дистанційно, Одеса
Менеджер із закупівель зернових та олійних культур (регіон)
40000 грн, Дистанційно, Івано-Франківськ
,
ще 5 міст
Менеджер з закупівель
Дистанційно, Одеса
Менеджер із закупівель
50000 грн, Дистанційно, Дніпро
Юрист по тендерам, специалист по публичным закупкам
10000 грн, Дистанційно, Харків