Резюме від 2 січня 2023 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/7427029

Менеджер з закупівель, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Каховка
Готовий працювати:
Дистанційно, Каховка, Нова Каховка

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер із закупівель

з 12.2018 по 05.2022 (3 роки 5 місяців)
ТОВ "СКАНДІТЕКС", Каховка (легка промисловість (надання послуг з пошиття текстильних та інш. виробів))

Здійснення закупівель згідно затвердженого плану виробництва та у встановлені терміни. Отримання інформації від планового відділу. Формування замовлень на постачальників, узгодження термінів, кількості, ціни, умов оплати. Планування логістики та митних платежів (за необхідності). Прорахунок собівартості замовлених матеріалів/товарів з урахуванням витрат на доставку та розмитнення. Резервування необхідних сум в графіку платежів компанії. Контроль доставки, підготовка пакету документів для митного брокера, контроль отримання складом (терміни, якість упаковки, кількість/комплектність, відповідність вимогам за якістю). У разі виявлення порушень/дефектів/браку спілкування з постачальником, встановлення причин, комунікація щодо врегулювання розбіжностей.
Підтримання бази постачальників в актуальному стані - оновлення контактних даних, дотримання норм ISO щодо оновлення форм оцінювання, сертифікатів, проведення аудитів. Пошук нових постачальників. Проведення зустрічей, переговорів, ініціювання перегляду умов співраці за наявних для цього факторів.
Співпраця з відділами компанії:
-своєчасна передача документів в бухгалтерській відділ;
-участь в підготовці договорів на спіпрацю з постачальниками, актуалізація умов співпраці з конкретним постачальником з юридичним відділом,
-узгодження дат та об'ємів поставок із плановим відділом,
-комунікація із складськими працівниками та відділом з якості.

Спеціаліст операційного департаменту

з 06.2015 по 12.2018 (3 роки 6 місяців)
ТОВ "СИМЕТРІЯ ПЛЮС", Каховка (бізнес-послуги)

Вирішення адміністративно-господарських питань для компаній-клієнтів, спілкування з потенційними клієнтами, участь у переговорах, супроводження діючих клієнтів з функцією контроля за наданням послуг підрозділами компанії, підбір персоналу на замовлення; пошук постачальників матеріалів для виробничого підприємства-клієнта; отримання кредитів за різними банківськими програмами для компаній-клієнтів.
Успішні проекти:
реалізація проекту з продажу виробничих неліквідів підприємства- Клієнта; супроводження проекту по з’ясуванню якості наданих послуг співробітниками Клієнта-Замовника; отримання на замовлення Клієнтів D-U-N-S номерів та внесення даних у фінансовий рейтинг компанії D&B; реєстрація юридичної особи «з нуля»; супроводження відкриття/закриття ФОП в органах державної реєстрації та ДФС; підготовка інвестиційної пропозиції для подання документів на реконструкцію нерухомості; розробка рекламних матеріалів; підбір страхової компанії та оформлення договорів страхування виробничих об’єктів Клієнта на індивідуально узгоджених умовах.

Освіта

Херсонський державний аграрний університет

Економічний/Бухгалтерській облік та аудит, Херсон
Вища, з 1995 по 2000 (5 років)

Знання і навички

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Мета цього Резюме – пошук можливостей для співпраці або роботи на взаємовигідних умовах у режимі лише віддаленої роботи, готова розглянути варіанти: виконання окремих завдань або співпраця на постійній основі.
Зі своєї сторони пропоную професійний досвід, практичні навички, бажання працювати та вирішувати робочі завдання, в тому числі нестандартні.
З Вашої сторони – постановка конкретної задачі, забезпечення ресурсами для її виконання та дотримання умов співпраці, в тому рахунку фінансових.
Особисті якості:
високий рівень самоорганізованості: вмію планувати свій робочий процес, дотримуватися встановлених цілей та строків;
комунікабельна, але неговірка;
вважаю себе чесною і порядною людиною, ці ж якості ціную в інших;
з повагою ставлюся до професіоналів, не вважаю для себе ганебним вчитися чомусь новому, опановувати нові знання та навички;
намагатимусь вирішити будь-яку ситуацію – знайти оптимальне конструктивне рішення;
маю керівний досвід; не боюся приймати рішення;
спостережлива, вмію аналізувати факти;
не конфліктна людина, але буду відстоювати свої погляди з принципових для себе питань.

Схожі кандидати

Operations, Supply Chain, Logistics, Procurement Manager
Дистанційно, Київ

Менеджер з закупівель
Дистанційно, Одеса

Менеджер із закупівель зернових та олійних культур (регіон)
40000 грн, Дистанційно, Івано-Франківськ , ще 5 міст

Менеджер з закупівель
Дистанційно, Одеса

Менеджер із закупівель
50000 грн, Дистанційно, Дніпро

Юрист по тендерам, специалист по публичным закупкам
10000 грн, Дистанційно, Харків

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: