Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Володимир

Аудитор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Аудитор

з 10.2021 по нині (2 роки 7 місяців)
Аудиторська компанія, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- проведення ініціативних аудитів та перевірок окремих питань фінансово-господарської діяльності підприємств та благодійних фондів;
- участь у проведенні обов'язкових аудитів підприємств;
- підготовка консультацій з питань оподаткування, валютного законодавства, складання фінансової звітності, з охорони праці;
- підготовка та подання пояснень та скарг для розблокування податкових накладних, підготовка пояснень для подання таблиці даних платника ПДВ;
- консультування при підготовці господарських договорів;
- складання бізнес планів, підготовка та подання документів на отримання грантів на розвиток бізнесу;
- підготовка документів для отримання кредитів в банку.

Директор

з 01.2020 по 02.2022 (2 роки 1 місяць)
ТОВ ІНВЕСТБУД ПРОЕКТ, Київ (виробництво асфальтобетонних сумішей)

- систематизація, планування та адміністрування процесом будівництва та монтажу заводу (АБЗ);
- складання бюджетів заводу, калькуляцій на виготовлення асфальтобетонних сумішей, аналіз державних закупівель послуг з ремонту доріг, визначення потенційних клієнтів, підготовка документів для участі у тендерних процедурах;
- укладання договорів та забезпечення їх виконання щодо постачання електроенергії, матеріалів для будівництва заводу та сировини для випуску продукції (щебінь, бітум, мінеральний порошок, дизпаливо);
- налагодження процесу приймання сировини та випуску готової продукції через прямі договори та договори переробки давальницької сировини;
- взаємодія з акціонерами заводу, складання та подання акціонерам управлінської звітності;
- адміністрування компанії, яка володіє земельною ділянкою, на якій розміщений АБЗ;
- підготовка пакету документів та укладання договорів на оренду земельних ділянок, оформлення звіту з оцінки впливу на довкілля, дозволу на викиди небезпечних речовин;
- складання презентацій заводу та створення структури сайту компанії;
- проходження атестації заводу, підготовка пакету документів (накази, інструкції) та отримання атестату виробництва;
- отримання Висновку по зменшенню СЗЗ, звіту та висновку з ОВД, дозволу на спецводокористування та дозволу на викиди.

В.о. директора, виконавчий директор

з 10.2019 по 12.2019 (2 місяці)
ТОВ СІСАЙД ТЕРМІНАЛ, Миколаїв (залізничний транспорт, Миколаївський морський порт)

Компанія Сісайд Термінал тепловозами (9 од.) здійснювала обробку вантажів у порту: надавала послуги з подачі-забирання вагонів, маневрових робіт, зважування вагонів та інші. Річний обсяг обробки понад 100 тис вагонів та понад 8 млн. тон вантажів. Чисельність працюючих – 165 чол.
Основні завдання:
- управління активами компанії;
- координація роботи служб та відділів компанії;
- взаємодія з управляючою компанією;
- участь Раді Миколаївського морського порту, переговори із стивідорними компаніями, постачальниками, підрозділами Укрзалізниці;
- реорганізація структури компанії.

Заступник директора з комерційних питань

з 05.2019 по 09.2019 (4 місяці)
ТОВ СІСАЙД ТЕРМІНАЛ, Миколаїв (залізничний транспорт, Миколаївський морський порт)

Основні завдання:
- організація та контроль за закупівлями, формування переліку добросовісних та недобросовісних постачальників;
- проведення переговорів з постачальниками щодо зменшення ціни матеріалів та палива;
- робота з стивідорними компаніями (клієнтами) щодо формування та виконання місячних планів роботи, контроль їх виконанням та за станом дебіторської та кредиторської заборгованості;
- робота по внесенню змін в договори щодо перегляду вартості послуг та удосконалення процесу надання послуг;
- організація та контроль за процесом впровадження нового програмного забезпечення для надання послуг з подачі-забирання вагонів, зважування і т.д., аналіз та систематизація зауважень до програми, робота з програмістами;
- організація роботи та контроль за відділом ІТ-забезпечення (впровадження системи електронних заявок та звітності щодо їх виконання);
- виконання обов’язків директора компанії на період його відсутності (близько 50% часу).

Внутрішній аудитор групи компаній

з 05.2018 по 04.2019 (11 місяців)
ТОВ ОРУМ ГРУП, Київ (внутрішній аудит та контроль)

В групу входили компанії, які надавали послуги буксирів,
подачі-забирання вагонів, швартування, морських агентів та стивідорів.
Основні завдання:
- проведення перевірок окремих питань фінансово-господарської діяльності, розробка заходів щодо усунення виявлених порушень та щодо попередження аналогічних;
- перевірка та аналіз закупівель окремих ТМЦ та послуг по групі компаній на предмет доцільності, надання пропозицій рекомендацій щодо вартості та кількості закупівель;
- участь у бюджетуванні компаній, надання рекомендацій по формуванню статей доходів та витрат, формування фактичних та планових показників;
- перевірка бюджетів компаній на предмет правильності складання та достовірності даних.
- аналіз статистичних даних щодо обсягів обробки вантажів, вагонів, надходження виручки; складання графічних матеріалів, встановлення причин зменшення показників;
- перевірка бізнес-планів та бюджетів нових компаній та проектів, SWOT-аналіз, надання рекомендацій;
- складання форм щоденної та щомісячної звітності щодо кількості оброблених та зважених вагонів, порівняння фактичних показників з плановими з метою контролю за виконанням планових показників;
- складання та подання звітності щодо обсягів перевалки вантажів в порту, їх номенклатури, кількості судозаходів, аналіз роботи стивідорів;
- виведення норм витрат матеріалів на утримання 1 км колії та 1 стрілочного переводу та формування вартості їх утримання;
- запровадження процедури обґрунтування закупівель для проведення закупівель по мінімальних цінах без формування залежалих запасів та для виконання планів закупівель, ремонтів та бюджетів компаній;
- аналіз бізнес-процесів (ремонт тепловозів, закупівля дизпалива, забезпечення спецодягом, постачання запчастин, робота із дебіторською заборгованістю тощо), складання блок-схем, надання рекомендацій по удосконаленню системи внутрішнього контролю, контроль за впровадженням рекомендацій;
- складання структури міжремонтних періодів при ремонті тепловозів, внаслідок чого зменшилися витрати на ремонти;
- складання та контроль за виконанням щомісячних графіків ТО та ремонтів тепловозів, автоматизація процесу, аналіз причин невиконання ТО та виникнення позапланових ремонтів, формування переліку запасу запчастин.

В.о. голови ревізійної комісії

з 02.2017 по 11.2017 (9 місяців)
ПрАТ «Дніпропетровський тепловозоремонтний завод» ДТРЗ, Дніпро (залізничний транспорт, ревізійна комісія товариства)

ДТРЗ спеціалізується на ремонті вантажних магістральних та маневрових тепловозів, а також виготовленні запасних частин.
Основні завдання:
- організація роботи ревізійної комісії.
- проведення спеціальних перевірок діяльності товариства.
- складання та представлення акціонеру і наглядовій раді звітів та висновків.
- надання пропозицій щодо усунення порушень та покращення фінансового стану товариства.
Проведено 4 спеціальні перевірки, за результатами яких встановлено порушень на загальну суму понад 100 млн. грн.

Заступник начальника відділу, старший ревізор

з 03.2008 по 04.2018 (10 років 1 місяць)
ПАТ Укрзалізниця, Київ (Транспорт, логістика)

Основні завдання:
- здійснення документальних ревізій фінансово-господарської діяльності підприємств залізничного транспорту та інших галузей (ремонтні заводи, порти, бюджетні організації);
- перевірка достовірності обліку коштів, ТМЦ та основних фондів, своєчасності відображення в обліку операцій, пов’язаних з їх рухом, правильності витрачання матеріалів, палива, коштів; проведення інвентаризацій матеріальних цінностей та коштів і контрольних обмірів;
- перевірка дотримання визначених процедур при здійсненні публічних закупівель;
- визначення та аналіз ризиків, розробка пропозицій щодо удосконалення автоматизованих систем бухгалтерського та управлінського обліку та покращення фінансового стану підприємств;
- проведення перевірок спільно з представниками Генеральної прокуратури України, Служби безпеки України, ГоловКРУ.

Ревізор

з 10.2005 по 02.2008 (2 роки 4 місяці)
Львівська залізниця, Івано-Франківськ (залізничний транспорт, внутрішній аудит та контроль)

Основні завдання:
- здійснення документальних ревізій фінансово-господарської діяльності підприємств залізничного транспорту та інших галузей;
- перевірка достовірності обліку коштів, ТМЦ та основних фондів, правильності витрачання матеріалів, палива, коштів;
- проведення інвентаризацій матеріальних цінностей та коштів і контрольних обмірів.

Освіта

Український державний університет залізничного транспорту

Транспортні технології на залізничному транспорті, Харків
Вища, з 2019 по 2020 (1 рік)

Організація перевезень і управління на транспорті (залізничний транспорт)

Тернопільська академія народного господарства (ТАНГ)

Міжнародна економіка, Тернопіль
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Магістр (диплом з відзнакою)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Аудитор
Дистанційно

Внутренний аудитор, инженер-метролог
Дистанційно, Нікополь

Аудитор
50000 грн, Дистанційно

Аудитор
17000 грн, Дистанційно, Кропивницький

Економіст, податковий консультант, внутрішній аудитор
25000 грн, Дистанційно

Внутрішній аудитор, консультант з бухгалтерського обліку та оподаткування
Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: