Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 27 березня 2024

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/749467

Фахівець з кадрового діловодства, 16 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Кам'янське
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Кам'янське

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з кадрового діловодства

з 10.2017 по 10.2023 (6 років)
Філія ПрАТ «Оріль-Лідер», агрохолдинг "МХП", Кам'янське (Сільське господарство, агробізнес)

Робота в 1С (Внесення Договорів, контрагентів та рахунків контрагентів (юр.лица, ФОП,фіз.лица)).
Ведення обліку отриманої та відправленої кореспонденції.
Складання службових записок та наказів, оформлення відряджень.
Підготовка службової документації.
Віртуальний оператор мобільного зв ′язку ВОДАФОН (ведення корпоративних мобільних номерів, запити, облік карт )
Здійснення закупівель для офісу (вода, канцтовари, картриджі).
Кадрова робота:
Оформлення прийомів, переводів та звільнень працівників відповідно до трудового законодавства, видання кадрових наказів (процес автоматизований у 1С;
Формування та ведення особових справ співробітників;
Заповнення трудових книжок;
Обробка електронних лікарняних листів;
Ведення обліку надання відпусток;
Консультування працівників з питань трудового законодавства.
Виконання обов’язків еколога: пошук контрагентів, заключення та внесення в 1С Договорів. Контроль своєчасного вивозу відходів з території підприємства. Ведення екологічної документації (річні звити, щоквартальний екологічний податок)

Помощник руководителя

з 12.2015 по 09.2016 (9 місяців)
ПТ Ломбард "Наше Дело", Каменское (Днепродзержинск) (Фінанси, банки, страхування)

Проведение маркетинговых исследований рынка финансовых услуг, составление отчетной документации, подготовка пакетов документов для регистрации отделений ломбарда, проведение внутреннего аудита, выполнение поручений руководителя.

Эссаймент-менеджер,координатор Дистанційна робота

з 01.2014 по 12.2015 (1 рік 11 місяців)
4service, Каменское (Днепродзержинск) (Продажи по телефону)

Продаж та ведення проектів
1. Своєчасне закриття квоти
2. Зростання активної бази ТП
3. Зростання якості візитів – а саме, зменшення кількості видалених анкет.
4. Залишатися в рамках бюджету.
5. Дотримання параметрів проекту.

Спеціаліст з операційно – касової роботи

з 06.2010 по 06.2011 (1 рік)
ПАТ «Альфа – Банк» (Фінанси, банки, страхування)

Обслуговування фізичних осіб; збільшення клієнтської бази;
- Розгляд, введення та супровід кредитних заявок; видача кредитних карток;
- Відкриття, обслуговування та закриття поточних, депозитних, карткових рахунків фізичних осіб;
- Супровід карткових продуктів Банку;
- Оформлення і здійснення валютних переказів;
- Здійснення і контроль валютних операцій фізичних осіб;
- Здійснення касових операцій по прийому, перерахуванню і видачі готівкових грошових коштів і цінностей;
- Видача готівкових засобів по пластикових картах через POS -термінал, валютно-обмінні операції.

Економіст роздрібного бізнесу

з 08.2006 по 07.2009 (2 роки 11 місяців)
ЗАТ «ПроКредит Банк» (Фінанси, банки, страхування)

- Інформування та надання консультацій клієнтам щодо продуктів та послуг банка;
- Відкриття, обслуговування та закриття поточних, депозитних, карткових рахунків фізичних осіб;
- Відкриття, обслуговування та закриття поточних, депозитних, карткових рахунків юридичних осіб;
- Обслуговування зарплатно – карткових проектів;
- Ведення та контроль бухгалтерського обліку банківських операцій, внутрішньобанківських рахунків;
- Виконання обов′язків відповідальної особи сховища цінностей відділення;
- Формування документів дня;
- Оформлення заявок на покупку валюти на аукціоні НБУ для погашення кредитів для фізичних осіб та ФОП та контроль за здійсненням таких операцій;
- Контроль за правильністю виконання операцій по роздрібному бізнесу;
- Супровід процесу видачі кредитів, підписання кредитних договорів;
- Здійснення банківських переказів ( Western Union, SWIFT, Анелік, переказів без відкриття рахунку );
- Оператор банкомату

Додатково виконувала обов′язки офіс – менеджера (прийом та облік кореспонденції, розподіл телефонних дзвінків, забезпечення відділення офісними матеріалами)

Додаткова інформація

Резюме

ПІБ: Касьян Ольга Володимирівна
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 06 червня 1983 р.
Сімейний стан: розлучена, маю дитину
Громадянство: Україна
Skype: olibri_ya

Освіта:
2001 – 2006 «Дніпродзержинський Державний Технічний Університет», за спеціальністю
«Промислова біотехнологія», диплом спеціаліста з біотехнології
2006 – 2009 «Національний Гірничий Університет», за напрямом підготовки «Фінанси»,
магістр, кваліфікація професіонал з фінансів з дослідницьким рівнем діяльності.

Досвід роботи:

Серпень 2006 –Липень 2009: ЗАТ «ПроКредит Банк», роздрібний бізнес, економіст роздрібного бізнесу
Обов′язки: - Інформування та надання консультацій клієнтам щодо продуктів та послуг банка;
- Відкриття, обслуговування та закриття поточних, депозитних, карткових рахунків фізичних осіб;
- Відкриття, обслуговування та закриття поточних, депозитних, карткових рахунків юридичних осіб;
- Обслуговування зарплатно – карткових проектів;
- Ведення та контроль бухгалтерського обліку банківських операцій, внутрішньобанківських рахунків;
- Виконання обов′язків відповідальної особи сховища цінностей відділення;
- Формування документів дня;
- Оформлення заявок на покупку валюти на аукціоні НБУ для погашення кредитів для фізичних осіб та ФОП та контроль за здійсненням таких операцій;
- Контроль за правильністю виконання операцій по роздрібному бізнесу;
- Супровід процесу видачі кредитів, підписання кредитних договорів;
- Здійснення банківських переказів ( WesternUnion, SWIFT, Анелік, переказів без відкриттярахунку );
- Оператор банкомату

Додатково виконувала обов′язки офіс – менеджера (прийом та облік кореспонденції, розподіл телефонних дзвінків, забезпечення відділення офісними матеріалами)

Червень 2010-червень 2011: ПАТ «Альфа – Банк», спеціаліст з операційно – касової роботи
Обов′язки: - Обслуговування фізичних осіб; збільшення клієнтської бази;
- Розгляд, введення та супровід кредитних заявок; видача кредитних карток;
- Відкриття, обслуговування та закриття поточних, депозитних, карткових рахунків фізичних осіб;
- Супровід карткових продуктів Банку;
- Оформлення і здійснення валютних переказів;
- Здійснення і контроль валютних операцій фізични хосіб;
- Здійснення касових операцій по прийому, перерахуванню і видачі готівкових грошових коштів і цінностей;
- Видача готівкових засобів по пластикових картах через POS -термінал, валюто-обмінні операції.

Декретна відпустка 2011 - 2014 рр.

Січень 2014 -грудень 2015 рр. (віддалена робота на дому)
Эссаймент - менеджер, регіон МОСКВА
Компанія 4service (Сфера надання послуг, маркетінг)
1. Своєчасне закриття квоти проектів
2. Зростання активної базиТаємних Покупців
3. Зростання кількості візитів – а саме, зменшення кількості видалених анкет.
4. Залишатися в рамках бюджету.
5. Дотримання параметрів проекту.

Грудень 2015 - вересень 2016 рр. ПТ Ломбард "Наше Діло" - радник з питань внутрішнього аудиту, помічник керівника
Проведення маркетингових досліджень ринку фінансових послуг, складання звітної документації, підготовка пакетів документів для реєстрації відділень ломбарду в НФП, проведення внутрішнього аудиту, виконання доручень керівника.

Жовтень 2017 – по жовтень 2023 Єлизаветівська Філія ПрАТ «Оріль-Лідер» , агрохолдінг "МХП" - Фахівець з документообігу
Робота з договорами (внесення в 1С).
Робота з договорами в системі електронного документообігу.
Формування документів у справи
Ведення обліку отриманої та відправленої кореспонденції.
Складання службових записок та наказів.
Підготовка службової документації.
Оформлення відряджень.
Архівація документації.
Здійснення закупівель для офісу (вода, канцтовари, картриджі).
Кадрова робота:
Оформлення прийомів, переводів та звільнень працівників відповідно до трудового законодавства, видання кадрових наказів (процес автоматизований у 1С;
Формування та ведення особових справ співробітників;
Заповнення трудових книжок;
Ведення військового обліку;
Обробка електронних лікарняних листів;
Ведення обліку надання відпусток;
Консультування працівників з питань трудового законодавства.
Виконання обов’язків еколога: Знаходження контрагентів для утилізації відходів.
Ведення екологічної документації, отримання дозволів по використанню ресурсів.

Додаткові данні: знання орг. техніки, володіння англійською та французькою мови на початковому рівні, досконало володію українською та російською мовами, маю навики роботи накомп′ютері (МSWord, MSExcel, 1 С, Internet, LotusNotes, Scrooge, АБС Б2 ), AdobeIllustrator, маю закордонний паспорт.

Особистіданні: малювання, туризм, спорт
Комунікабельна, енергійна, зібрана, цілеспрямована, уважна і ретельна в роботі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: