Резюме від 15 лютого 2022 Файл

Євгенія

Бухгалтер

Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Новікова Євгенія Вікторівна
Дата і місце народження: 17.04.1979р., Росія,Іркутська обл., c. Середній
Сімейний стан: одружена, діти (11-ти і 17-ти років)
Адреса: м. Київ, вул. Котельникова 87, кв. 178
Телефон мобільний:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Бажаний рівень заробітної плати : 16000,00грн.
Освіта:
1996-2002рр. Національний технічний університет України КПІ, факультет гірничий, спеціальність інженер-електромеханік.
2002-2007рр. Київський машинобудівний технікум, спеціальність “Економіка підприємства”, кваліфікація економіст.
Досвід роботи:
2002-2007рр., інженер-конструктор ВАТ НВП «Більшовик»
2007-2013рр., бухгалтер ПАТ НВП «Більшовик»
2013-2015рр., бухгалтер ТОВ «НАТУРА-ОРГАНІКА»
2015-2016рр., бухгалтер ТОВ «ПРИНТ ЕКСПЕРТ»
Обов’язки:
- Проведення документів від постачальників (надходження товарів/послуг);
- Перевірка правильності оформлення отриманих первинних документів за формою та змістом;
- Перевірка вхідного податкового кредиту та контроль за своєчасною реєстрацією вхідних податкових накладних;
- Архівування документів;
- Формування довіреностей для отримання товару, ведення журналу довіреностей.

2016-2018рр., бухгалтер ТОВ «ТК «КРЕП ТЕХ»
Обов’язки:
- Проведення документів від постачальників (надходження товарів/послуг);
- Створення нової номенклатури (згідно внутрішнього Довідника);
- Перевірка правильності оформлення отриманих первинних документів за формою та змістом;
- Оформлення повернення товару та реєстрація Розрахунків коригування;
- Перевірка вхідного податкового кредиту та проведення ПН в 1С;
- Архівування документів;
- Формування довіреностей для отримання товару.

2018-15.09.2021, бухгалтер ТОВ «ДРУКАРНЯ ВІОЛ»
Обов’язки:
- Внесення клієнтів та постачальників в програму;
- Проведення документів від постачальників в 1С (надходження товарів/послуг);
- Перевірка правильності оформлення отриманих первинних документів за формою та змістом;
- Перевірка вхідного податкового кредиту та проведення ПН в 1С;
- Формування довіреностей для отримання товару;
- Формування рахунків, видаткових накладних/актів виконаних робіт;
- Виписка та реєстація податкових накладних в M.E.Doc;
- Архівування документів;
- Робота з кореспонденцією: створення, підписання, відправка, контроль повернення оригіналів;
- Рознесення банківської виписки;
Професійні навики:
- Робота з первинною документацією (виписка, оприбуткування, внесення в 1С, контроль коректного оформлення первинних документів та їх наявності).
- Звірка з поставщиками, організація документооборота з контрагентами. - Реєстрація податкових накладних в M.E.doc.
- Своєчасне відображення в 1С вхідних податкових накладних (податковий кредит).
- Формування платежів в системі Клієнт-Банк (розрахунки з постачальниками) .
- Оформлення довіреностей.
Особисті якості: Відповідальна, працьовита, скурпульозна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: