Резюме від 15 лютого 2022 PRO

Сергій

Фінансовий директор, фінансист МСФЗ

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий директор

з 11.2021 по нині (2 роки 6 місяців)
Лібра Агро ТОВ, кілька ТОВ та ФОП, Одеса (Виробництво(системи зрошення та добрива), імпорт, перевезення)

• Організація та ведення управлінського обліку, та його автоматизація в 1с BAS Малий бізнес, кілька ТОВ та ФОП, в розрізі підрозділів на напрямків бізнесу, з формуванням собівартості по напрямках.
• Перехід на ведення управлінського обліку з використанням подвійного запису, і відповідно з можливістю формування управлінського балансу(BS), звіту про доходи та збитки (P&L), звіту про рух грошових коштів (СF). Фактично підготовча робота з переходу на нову 1с BAS Малий бізнес, та навчання персоналу, зайняло 1 місяць, та ще 1 місяць на перехід і повноцінну роботу в новій базі.
• Самостійне перенесення попередньої бази(з 1с УТ) в 1с BAS Малий бізнес(з великою кількістю номенклатурних позицій, контрагентів, рахунків кас), з формуванням в новій базі структури підприємства. До переносу не залучались сторонні організації з підтримки 1с, відповідно було зекономлено кошти на впровадження 1с.
• Запровадження обліку виробництва в декілька етапів з 1с BAS Малий бізнес
• Навчання бухгалтерів та менеджерів, підготовка до роботи в новій програмі(попередньо створивши навчальну модель компанії в новій базі, для налагодженням роботи, з можливістю надати практичний досвід роботи персоналу, в новій базі).

Фінансовий директор

з 03.2020 по 04.2021 (1 рік 1 місяць)
ТОВ Югвинпром, Одеса (виробництво, алкоголь)

•Управління фінансами та бухгалтерією
•Планування фінансовою діяльністю
•Організація управлінського обліку
•Підготовка звітності для керівництва
•Автоматизація обліку
•Робота з банками по отриманню кредитних коштів
•Взаємодія з контролюючими органами та контрагентами з питань фінансів
•Розроблення системи планування по товариству з залученням начальників структурних підрозділів
•Проведення своєчасної реструктуризації кредитного договору та зменшення процентної ставки по кредиту
•Виконання роботи по підготовці документів для банку та укладанню нового кредитного договору на 15млн.
•Почато автоматизацію управлінського обліку в BAS КУП
•Налагодження розрахунку собівартості
•Організація роботи в колективі на результат, переформатування обов’язків бухгалтерів, для усунення диспропорції в навантаженні і відповідно налагодження стосунків в колективі

Головний бухгалтер

з 08.2012 по 02.2020 (7 років 6 місяців)
ТОВ 3ВЕЙ, Одеса (Транспортні перевезення, експедиторська діяльність)

• Організація та ведення обліку, та його автоматизація в 1с,
• Підготовка та подача усієї звітності, взаємодія з контролюючими органами
• Взаємодія з контрагентами
Організація обліку з нуля, і його автоматизація в 1с УТП, організація синхронізації двох баз управлінського і бухгалтерського обліку
• Виконання роботи по підготовці документів для банку та укладанню кредитних договорів, в 2013, 2017-2021 роки, в тому числі реструктуризацію кредиту по програмі 5-7-9 на ставку під нуль відсотків, та отримання ВКЛ на два роки під нуль відсотків
• Оптимізація документообігу, та максимальні зусилля по переведенню обліку документів в електронний вигляд в тому числі і обмін між контрагентами в електронному вигляді.

Головний бухгалтер фріланс

з 07.2012 по 01.2020 (7 років 6 місяців)
Східне море ТОВ, Одеса (Торгівля, імпорт-експорт товарів)

Організація обліку з нуля, і його автоматизація в 1с УТП

Головний бухгалтер

з 10.2009 по 07.2012 (2 роки 9 місяців)
Держприкордонслужба, Одеса (Державні організації)

•Організація та ведення обліку у великій установі, зі значним обсягом обігу ТМЦ
•Управління великою бухгалтерією та персоналом з 7 бухгалтерів
•Підготовка та подача звітності в Казначейство та в департамент фінансів міністерства
•Відновлення і налагодження більш якісного обліку, після відсутності в організації головбуха
•Складання та подача якісної та своєчасної звітності в казначейство та департамент
•Організація роботи в колективі на результат, переформатування обов’язків бухгалтерів, для усунення диспропорції в навантаженні і відповідно налагодження стосунків в колективі

Заступник головного бухгалтера

з 06.2007 по 10.2009 (2 роки 4 місяці)
Держприкордонслужба, Білгород-Дністровський (Державні організації)

•Відповідальний напрямок організація та облік в розрахунковому відділі, клієнт-банк, казначейство, відрядження, заробітна плата, каса, звітність, листування з громадянами та персоналом з питань фінансів
•Виконання обов’язків головного бухгалтера на час його відпустки та відрядження
•Отримання досвіду роботи в великій організації, з багатьма підрозділами, більше 1500 персоналу, досвід роботи в бухгалтерії з 13 працівників, в результаті отриманого досвіду та наполегливості отримав підвищення на посаду головного бухгалтера в м. Одеса, в межах того ж міністерства.

Освіта

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Фінанси, Київ
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

стаціонар, бюджет

Додаткова освіта та сертифікати

курс для членів тендерного комітету

2010

курс Еxel «Фінанси та бюджетування»

2019

курс АССА DipIFR, МСФЗ, міжнародні стандарти обліку, отримано сертифікат

2018

курс, навчаюсь, IPFM: Управлінський облік

2021

Курс EnglishDom, Розмовна англійська, навчаюсь

2021

Знання і навички

MS Excel MS Word Електронний кабінет платника податків M.E.Doc Користувач ПК MS Office Користувач Internet Клієнт-Банк MS PowerPoint MS Outlook Email Бухгалтерський облік MS Access 1С УТП Outlook Express Парус BAS Ведення звітності BAS Бухгалтерія ERP Облік ПДВ FREDO ЄСВ Statistica Фінансовий менеджмент BAS КУП Express Експедирування Є досвід зовнішньоекономічних закупівель, облік, імпорт-експорт Досвід оптимального налаштування 1с під потреби бухгалтера Досвід налагодження і відновлення обліку в базі 1с

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

•Досвід комплексного та автономного ведення бухгалтерського обліку кількох юридичних осіб, одночасно, на загальній системі оподаткування з ПДВ ,ТОВ з ПДВ, ФОП 2-3гр, ЗЕД
•Управлінський досвід ,8- 11 фахівців, організація обліку з нуля, та відновлення
•Знання та досвід ведення всіх ділянок управлінського, бухгалтерського та податкового обліку
•Знання національних та міжнародних стандартів бухгалтерського обліку та звітності, чинного податкового законодавства, сертифікат АССА DipIFR, МСФЗ
•Досвід в сфері виробництва (алкоголю, систем зрошення та добрив), в сфері послуг транспортної логістики, вантажні перевезення по Україні та за кордон, експедирування вантажів, торгівлі, імпорт/експорт ЗЕД.
•1С УТП, BAS КОРП, BAS Малий бізнес(УНФ), ERP BAS КУП, 1c 7.7, 1С Експедитор(від Софт про), Бітрікс-24, М.Е.Doc, Fredo, Excel(зведенні таблиці+), клієнт-банки, робота з комп'ютером, встановлення та оновлення ПЗ
•Досвід налагодження управлінського обліку в 1с BAS, побудова діючої системи, з формуванням управлінського балансу(BS), звіту про сукупний дохід(P&L), звіт про рух грошових коштів(СF), розширена звітність з продажів, плануванням та план-фактним аналізом.
•Планування ПДВ, облік ОЗ, практичний досвід інвентаризації складів.
•Розрахунок ЗП як управлінської так і регламентованої.
•Досвід автоматизації та доопрацювання 1С, самостійне перенесення з однієї бази в іншу, експорт-імпорт з бази в базу довідників, залишків, вміння поставити технічне завдання програмістам.
•Вміння в доступній формі пояснити персоналу нововведення законодавства, та як їх імплементувати в обліку та 1с
•Робота з різними банками, отримання кредитів, в тому числі 5-7-9під 0%.
•Робота в двох базах, їх синхронізація, розуміння та виконання багато задач
•Підтримання знань законодавства, Ліга Закон
•Досвід роботи з інспекціями держорганів
•Здатність пропонувати та аргументувати альтернативні рішення
•Вміння працювати з великими об'ємами інформації та у режимі переключення між задачами
•Здатність приймати рішення, мислення на результат, вміння та бажання вчитись новому
•Навики аналізувати та моделювати данні, комунікація в великому колективі
•Співпраця з зацікавленими сторонами

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: