Резюме від 12 вересня 2022 Файл

Александр

Начальник адміністративно-господарського відділу

Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кольченко Олександр
Керівник господарського відділу

Народився: 5 травня 1974 року
Адреса: м. Київ, Подільський район
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: одружений, донька

Освіта

1988 – 1991рр. – середня спеціальна
СПТУ-37
Спеціальність: Автослюсар

1991 – 1997 рр. – повна вища
Державна Академія Легкої Промисловості України
Спеціальність: Інженер з автоматизації.
2005 – 2010 рр. – повна вища
Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі
Спеціальність: Фінанси. Бакалавр

Досвід роботи

1994 – 1995 рр. – слюсар МЧП «Сомпекс».
1995 – 1996 рр. – монтажник санітарно-технічних систем УЖХ Печерського району.
1996 – 1998 рр. – водій-механік ПП «Антарес».
1998 – 2002 рр. – водій ТОВ «Планета-авто».
2002 – 2004 рр. – водій ТОВ «Будфонд».
2004 – 2010 рр. – виконроб оздоблювальних робіт БК «АВТ», БК «ДіА - СТ»
2010 – 2016 рр. – провідний інженер з організації експлуатації та ремонту ТОВ «Новий канал».
2016 – 2019 рр. – начальник відділу експлуатації нежитлових приміщень ТОВ «Новий канал».
2020 – 2020 рр - начальник сервісного відділу ТОВ «Тріатек».
2020 – 2021 рр - заступник директора з питань АГЧ. ДП «Фільман ГМБХ».
2021 рр - начальник господарського відділу ДП «Інститут медицини праці ім. Ю.І.
Кундієва НАМН України»
 організація та контроль виконання поточних ремонтів в будівлях та спорудах,
 організація технічної експлуатації інженерних систем (вентиляції, кондиціювання,
водопостачання, каналізації, опалення),
 контроль проведення оцінки стану офісів,
 організація проведення всіх видів ремонтних робіт та контроль їх виконання, проведення
профілактичних робіт,
 перепланування приміщень у відповідності до вимог підвищення продуктивності праці,
підготовка робочого місця співробітників,
 взаємодія з контролюючими органами, інспекціями,
 пошук постачальників та організація тендерів для отримання вигідних пропозицій із
постачання товарів та послуг,
 дотримання та актуалізація політик та процедур з адміністративно-господарської діяльності
компанії,
 розробка, впровадження та контроль якісних показників рівня надання адміністративно-
господарського сервісу, контроль діяльності компаній-підрядників.
 практичний досвід та знання.

Додаткові відомості

Хобі – рибальство.
Впевнений користувач ПК (Word, Excel, 1C).
Вільно володію українською та російською мовами.

Особисті якості: націленість на результат, чесність, вміння працювати в команді, креативність,
вміння знаходити вихід із нестандартних ситуацій.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: