Резюме від 25 листопада 2021 Файл

Елена

Діловод

Вік:
42 роки
Місто проживання:
Буча
Готовий працювати:
Буча, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Дорога Олена Михайлівна

Дата народження: 05 серпня 1981 (40 років)
Місто: м. Буча Київської області
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи

Старший адміністратор черговий РСП Київської області ТОВ “БаДМ”
з 06.07.2021 по 16.09.2021

Основні обов'язки:

- знати діючі нормативні документи з питань організації орони об'єкта.
- забезпечувати охорону об'єктів та матеріальних цінностей підприємства.
- здійснювати контроль за ввозом і вивозом (виносом) матеріальних цінностей.
- негайно доповідати керівництву про прибуття будь-яких контролюючих органів на підприємство.
- припиняти спроби несанціонованого проникнення на охороняємий об'єкт.
- здійснювати контроль за роботою встановлених на підприємстві приладів охоронної й пожежної сигналізації.
- повідомляти про їхнє спрацювання начальникові служби безпеки, а при необхідності в органи Національної поліції або пожежну частину.
- зясовувати причини спрацювання сигналізації і вживати заходів до затримки порушників або ліквідації пожежі.
- забезпечувати дотримання надійного контрольно-пропускного режиму.
- надавати всіляку допомогу правоохоронним органам й іншим державним органам у розслідуванні випадків злочинних посягань на охороняємий об'єкт.
- координувати роботу адміністратирів чергових структурного підрозділу, керувати діями адміністраторів чергових при виникненні нештатних ситуацій.
- здійснювати постійний контроль за адміністраторами черговими, слідкувати за охайністю їх зовнішнього вигляду, наявністю засобів зв'язку, бейджиків, спецзасобів.
- контролювати систему відеонагляду та систему допуску на територію структурного підрозділу.
- брати участь у службових перевірках, пов'язаних з роботою підприємства в цілому та виконувати вимоги СОП (Стандартна операційна процедура), згідно посадової картки.

Оператор комп’ютерного набору Дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко»
виконавчого органу Київської міської Ради (КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА
АДМІНІСТРАЦІЯ) ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я Територіальне медичне
об’єднання «САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ» у місті Києві.
з 09.2020 по 05.07.2021

Основні обов'язки:

- здійснює комп'ютерний набір текстів для потреб санаторію.
- готує до роботи устаткування, магнітні диски, стрічки, картки, папір.
- працює в текстовому редакторі з введенням тексту та його редагування.
- виконує інші операції технологічного процесу опрацюввання інформації (приймає контролює вхідні дані). Керує режимами роботи периферійного обладнання згідно із робочими завланнями, підготовка текстів, документів, листів, розрахунків, таблиць, переліків, списків, тощо.
- своєчасно застосовує корекційні дії в разі появи недоліків у роботі учтаткування.
- доповідає відповідальному працівникові про виявлені відхилення від установлених норм функціонування комп'ютерного устаткування.
- у разі необхідності виконує обов'язки секретаря керівника (організаці, підприємства, установи), веде діловодство.
- працівник зобов'язаний знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці та пожежної безпеки.
- працівник зобов'язаний проходити в установленому законодавством порядку періодичні медичні огляди, інструктаж, навчання та перевірку знань.

Секретар дукарка –Дитячого спеціалізованого санаторію «Салют» виконавчого органу Київської міської Ради (КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ) ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я Територіальне медичне об’єднання «САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ» у місті Києві.
з 06.2020 по 08.2020 (3 місяці)

Основні обовязки:

- виконує технічні функції, що охоплюють забезпечення та обслуговування роботи керівника підприємства або його підрозділів.
- одержує необхідні керівникові відомості від підрозділів або виконавців,
викликає за його дорученням працівників.
- організовує телефонні переговори керівника, приймає і передає телефонограми, записує за відсутності керівника прийняті повідомлення і доводить до його відома їх зміст.
- здійснює роботи щодо підготовки засідань і нарад, які проводить керівник (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час, місце і порядок денний засідання або наради, ведення реєстрації), веде і оформлює протоколи.
- друкує за вказівкою керівника різні матеріали.
- веде діловодство, приймає кореспонденцію, яка надходить на ім'я керівника, здійснює її систематизацію, відповідно до прийнятого в установі порядку, і передає після її розгляду керівником до підрозділів або конкретним виконавцям для використання в процесі їх роботи або підготовки відповіді.
- стежить за строками виконання доручень керівника, взятих на контроль. Приймає документи на підпис керівника.
- організовує приймання відвідувачів, сприяє оперативності розгляду заяв і пропозицій працівників.
- формує справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечує їх зберігання і у встановлені строки здає до архіву.
- стежить за строками виконання доручень керівника, взятих на контроль.

Провідний фахівець кафедри оперативно-розшукової діяльності Факультету підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції. Університет державної фіскальної служби України.
з 11.2019 по 12.2019 (1 місяць)
Основні обов'язки:
- виконувати вимоги законодівчих актів, нормативних актів та інші вимоги, вказівки, завдання, накази та розпорядження керівників. Керуватися в роботі методичними та інструктивними положеннями, роз'ясненнями таіншими документами.
- виконувати друкарські роботи за вказівкою начальника кафедри, забезпечувати оформлення та тиражування навчально-методичних матеріалів, знімати копії (витяги) необхідні для роботи кафедри документів.
- брати участь у підготовці навчально-методичних документів, необхідних для забезпечення дисциплін, що викладаються кафедрою, навчальних та робочих планів, матеріалів для проведення поточного та підсумкового контролю, переліку навчально-методичних матеріалів до семінарських і практичних занять.
- вести діловодство кафедри, здійснювати контроль виконання доручень.
- вести номенклатуру справ кафедри.
- отримувати, реєструвати та проводити облік контрольних та курсових робіт курсантів, надавати їх науково-педагогічним працівникам.
- інформувати посадову особу, відповідальну за запобігання корупції у діяльності Уніврситету або засновників юридичної особи про випадки підбурення до вчинення корупційного правопорушення, пов'язаного з діяльністю Університету.
- під час ознайомлення, підготовки, опрацювання, розмноження, обліку, зберігання конфіденційної інформації, керуватись вимогами Закону України "Про державну таємницю" і "Про інформацію", іншими нормативними актами та вживати заходів з метою унеможливлення витоку інформації, яка за своїм змістом не підлягає оприлюдненню.
- дотримуватись првил документообігу в Університеті відповідно до інструкції з діловодством.

Старший інспектор відділу ювенальної превенції Управління превентивної діяльності Головного управління Національної поліції в Київській області
з 05.2017 по 03.2018 (10 місяців 12 днів)
Основні обов’язки:

- виявлення причин та умов, вчинення дітьми адміністративних і кримінальних правопорушень та вжиття відповідних заходів в межах своєї компетенції по їх усуненню;
- організація та здійснення заходів з надання практичної допомоги щодо індивідуальної
профілактики з дітьми, що вчинили адміністративні та кримінальні правопорушення, були
засуджені до покарання не пов’язаного з позбавленням волі, звільненими зі спеціальних виховнихустанов;
- аналіз щодо стану рецидивної злочинності серед дітей та надання практичної допомоги з метою ужиття відповідних заходів щодо недопущення повторності в подальшому;
- безпосередня участь з установлення місцезнаходження дітей у разі їх безвісного зникнення;
- практична допомога та взаємодія в роботі зі всіма підпорядкованими секторами ПД, галузевими
службами ГУНП в Київській області, з органами місцевої влади, прокуратурою, судом, Управлінням юстиції, Управлінням освіти та науки, іншими відомствами та засобами масової інформації по запобіганню вчиненню дітьми кримінальних правопорушень та їх розкриття;
- взаємодія по виявленню та припиненню фактів жорстокого поводження з дітьми, учинення стосовно них насильства, у тому числі батьками, законними представниками;
- організація надання правової та психологічної допомоги дітям, які є потерпілими в кримінальному провадженні чи стали свідками злочину, із залученням психологів ГУНП, НП України або центрів соціальних служб для сім'ї та молоді;
- перевірка за заявами і повідомленнями зареєстрованими до єдиного обліку НП області, за якими прийнято рішення про списання матеріалів до справи, що відносяться до компетенції відділу УПД;
- контроль за якісним комплектуванням секторів УПД, проведення семінарів та учбових зборів по підвищенню професійної кваліфікації особового складу;
- вивчення, узагальнення, аналіз та розповсюдження передового досвіду роботи по попередженню кримінальних правопорушень.

Старший інспектор відділу комплектування
з 01.2017 по 05.2017 (3 місяці 22 дні)
Управління кадрового забезпечення Головного управління Національної поліції в Київській області.

Основні обов’язки:
- організація роботи по комплектуванню вакантних посад та накопиченню резерву нового прийому;
- проведення співбесід з кандидатами на вакантні посади;
- оформлення документів при влаштуванні на роботу робітників та службовців, їх переміщення та звільнення.
- оформлення наказів про прийом, звільнення, переведення та надання відпусток;
- облік, збереження та оформлення трудових книжок співробітників;
- розроблення та оформлення посадових інструкцій, а також положень про відділи;
- оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам;
- формування і ведення особових справ працівників та внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
- оформлення листків про тимчасову непрацездатність, видача довідок;
Інспектор відділу ювенальної превенції Управління превентивної діяльності Головного управління Національної поліції в Київській області
з 06.2016 по 01.2017 (7 місяців 14 днів)

Старший інспектор ювенальної превенції
з 04.2016 по 06.2016 (1 місяць 28 днів)
Сектору превенції Бучанського відділення поліції Ірпінського відділу поліції Головного
управління Національної поліції в Київській області.
Старший інспектор
з 11.2015 по 04.2016 (5 місяців 08 днів)
Бучанського відділення поліції Ірпінського відділу поліції Головного управління Національної поліціїв Київській області.

Старший оперуповноважений кримінальної міліції у справах дітей
з 11.2014 по 11.2015 (1 рік 04 дні)
Бучанського міського відділення міліції Ірпінського міського відділу (з обслуговування
міст Ірпінь та Буча) Головного управління МВС України в Київській області.
Начальник сектору кримінальної міліції у справах дітей
з 04.2013 по 11.2014 (1 рік 6 місяців 7 днів)
Ірпінського міського відділу (з обслуговування міст Ірпінь та Буча) Головного управління
МВС України в Київській області.

Основні обов’язки:
- безпосередньо здійснює керівництво відділенням, несе персональну відповідальність за якість й ефективність його роботи у повному обсязі, відповідає за особисту безпеку кожного співробітника;
- здійснення розшукових та інших заходів по розкриттю злочинів, розшуку злочинців;
- внесення пропозицій керівництву МВ про заохочення та покарання працівників, присвоєння їм спеціальних звань;
- здійснення планування роботи КМСД, забезпечення контролю за виконанням запланованих заходів, готування звітів про виконану роту для надання до державних і громадських організацій;
- проведення інструктажів співробітників при проведенні операцій, відпрацювань, рейдів, з метою дотримання законності та забезпечення підлеглих;
- забезпечення контролю за дотриманням особового складу правил носіння встановленої форми одягу, організовувати та проводити стройові огляди;
- організація ведення діловодства згідно з установленим порядком, забезпечення та дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, законності, прав та свобод людини та громадянина;
- представляти інтереси органу внутрішніх справ в інших установах та організаціях з питань, що стосуються компетенції, вносити пропозиції до керівних органів із питань забезпечення громадського порядку.
Начальник відділення кримінальної міліції у справах дітей
з 02.2013 по 04.2013 (2 місяці 10 днів)
Ірпінського міського відділу Головного управління МВС України в Київській області.
Старший оперуповноважений відділення кримінальної міліції у справах дітей
з 10.2011 по 02.2013 (1 рік 3 місяці 14 днів)
Ірпінського міського відділу Головного управління МВС України в Київській області.
Оперуповноважений групи кримінальної міліції у справах дітей
з 07.2010 по 10.2011 (1 рік 4 місяці ) Бучанського міського відділення міліції Ірпінського
міського відділу Головного управління МВС України в Київській області.
Оперуповноважений відділу боротьби з незаконним обігом наркотиків
з 07.2009 по 07.2010 (1 рік 16 днів )
Управління МВС України на Південно-Західній залізниці.

Основні обов’язки:
- одержувати в установленому законодавством порядку від підприємств, установ і організацій відомості, необхідні для виконання покладених на неї завдань;
- залучати для розробки актуальних проблем боротьби зі злочинністю, проведення консультацій і експертиз вищі навчальні заклади, інші установи, а також учених і висококваліфікованих фахівців;
- співпрацювати в питаннях, віднесених до компетенції кримінальної міліції (апаратів кримінальної міліції МВС, ГУМВС,УМВС, УМВСТ України), з відповідними органами інших держав;
- проводити оперативно-розшукові заходи під час перевірки фінансово-господарської діяльності підприємств, установ, організацій та окремих осіб;
- збирати відомості про протиправну діяльність підозрюваних у злочині осіб;
- негласно виявляти та фіксувати сліди тяжких злочинів, документувати й інші предмети, що можуть бути доказами підготовки або вчинення тяжких злочинів;
- застосовувати технічні засоби для отримання інформації, проводити візуальне спостереження в громадських місцях;
- встановлювати конфіденційне співробітництво з приватними особами на добровільних засадах;
- створювати й застосовувати автоматизовані інформаційні системи;
- застосовувати засоби фізичного впливу, спеціальні засоби та вогнепальну зброю на засадах і в порядку, встановлених чинним законодавством, а також інші заходи, передбачені Законом України «Про оперативно-розшукову діяльність».
Оперуповноважений відділу боротьби з незаконним обігом наркотиків
з 12.2008 по 07.2009 (6 місяців 22 дні )
Лінійного управління на Південно-Західній залізниці Управління МВС України на
залізничному транспорті.
Старший оперуповноважений відділу боротьби з незаконним обігом наркотиків з 01.2008 по 12.2008 (10 місяців 22 дні )
Ірпінського міського відділу Головного управління МВС України в Київській області.
Оперуповноважений відділу боротьби з незаконним обігом наркотиків
з 05.2005 по 01.2008 (2 роки 8 місяців 10 днів )
Ірпінського міського відділу Головного управління МВС України в Київській області.
Оперуповноважений кримінальної міліції у справах неповнолітніх
з 10.2002 по 05.2005 (2 роки 9 місяців 20 днів )
Ірпінського міського відділу Головного управління МВС України в Київській області.
Курсант училища професійної підготовки працівників міліції
з 07.2002 по 10.2002 (2 місяці 11 днів )
Головного управління МВС України в Київській області.
Освіта Вища
з 06.2005 по 04.2010
Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, факультет «Правоохоронна діяльність», юрист, м. Дніпропетровськ
Професійні навички
Навички роботи з комп’ютером
Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Інтернет, електронна пошта), вміння працювати з оргтехнікою.
Знання мов
Українська, російська, німецька зі словником.
Додаткова інформація
Врівноважена, комунікабельна, вмію працювати в команді, цілеспрямована, пунктуальна, здатна до самонавчання та вдосконалення у роботі. Без шкідливих звичок.
Сімейний стан: не заміжня.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: