Резюме від 13 травня 2024 Файл

Viktor

Директор

Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Колодяжний Віктор Євгенович

КВАЛІФІКАЦІЯ
27-річний досвід роботи з управління
колективом в машинобудівній і
нафтогазовій галузі, будівельній
галузі, галузях, пов’язаних з наданням
послуг із зберігання та переробки
сільськогосподарської продукції, а
також з правоохоронною діяльністю.

Київський інститут інженерів цивільної авіації за спеціальністю: технічна
ОСВІТА
експлуатація літальних апаратів і авіаційних двигунів, інженер-механік,
1994 рік.

ПІДВИЩЕННЯ Талліннська школа менеджменту семінар В.К. Тарасова "Техніка
КВАЛІФІКАЦІЇ, КУРСИ перехоплення і утримання управління"
м.Москва, Школа менеджерів "Арсенал", 2006 рік.

Одеське училище міліції початкової підготовки, 1995 рік.

ДОСВІД РОБОТИ (У
ЗВОРОТНОМУ
ХРОНОЛОГІЧНОМУ
ПОРЯДКУ)

ЖОВТЕНЬ 2018 – Управляючий приватною базою відпочинку на Азовському узбережжі
ПО ТЕПЕРІШНІЙ ЧАС (Запорізька область, Приазовський район, с. Степанівка Перша) – готельно-туристичний
комплекс на узбережжі Азовського моря з кафетерієм.
Посадові обов'язки:
• організація будівництва корпусів для відпочиваючих згідно з проектом, закупівля та
забезпечення будівництва будівельними матеріалами, взаємодія з будівельними
організаціями;
• взаємодія з регіональними органами влади і самоврядування, комунальним
підприємством з водопостачання, Запоріжобленерго;
• закупівля меблів та постільної білизни, побутових приладів (кондиціонери,
холодильники, мікрохвильові печі, чайники, обладнання кухні кафетерію та посуд);
• організація забезпечення кваліфікованими кадрами, затвердження штатного розкладу
і правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій і окладів працівників
бази відпочинку;
• закупівля та забезпечення продуктами харчування кафетерію, та поточне управління
кафетерієм;
• забезпечення сезонними працівниками бази відпочинку та кафетерію;
• консервація та розконсервація бази відпочинку після та перед початком сезону.

ЖОВТЕНЬ 2012 – Директор ТОВ "Торговий дім "Енергетичне машинобудування"(м.Київ) -
ЖОВТЕНЬ 2018 матеріально-технічне забезпечення на тендерній основі підприємств ДП«Укрзалізниця»
Посадові обов'язки:
• бюджетування, стратегічне планування діяльності підприємства;
• управління фінансово-господарською діяльністю;
• організація структури управління підприємством, організація забезпечення
кваліфікованими кадрами, затвердження штатного розкладу і правил внутрішнього
трудового розпорядку, посадових інструкцій і окладів працівників;
• оперативне управління фінансовими потоками;
• взаємодія з регіональними органами влади і самоврядування;
• участь в тендерах на поставку запчастин, матеріалів і обладнання на підприємствах
ДП «Укрзалізниці»: ДП «Укрзалізничпостач», залізні дороги - Львівська,
Придніпровська, Південна, Одеська, Південно-Західна.
• проведення переговорів і укладення договорів з заводами-виробниками (Україна,
Росія, Білорусь, Німеччина, Польща, Китай) на поставку їх продукції для підприємств ДП
«Укрзалізниця»;
• організація взаємодії з вагонобудівними підприємствами "Укрзалізниці": ДП
"Дарницький ВРЗ", ДП "Укрспецвагон", ДП «Укррефтранс» щодо поставок
комплектуючих і матеріалів для ремонтних програм (участь в тендерах і поставки за їх
результатами).
За період роботи протягом 2013-2014 років поставлено запасних частин, матеріалів та
обладнання на 130 млн. гривень. На теперішній час діяльність підприємства
призупинена.

Начальник департаменту залізничних поставок і вагонобудування
СЕРПЕНЬ 2011 — ТОВ "Українська індустріальна інвестиційна група", м.Київ - багатопрофільний
ВЕРЕСЕНЬ 2012 холдинг.
Посадові обов'язки:
1. Формування політики компанії в процесах розвитку у напрямку взаємодії з
підприємствами "Укрзалізниці":
а) формування організаційної структури департаменту залізничних поставок і
вагонобудування;
б) маркетинговий розвиток в напрямку просування товарів на підприємства
"Укрзалізниці", завоювання нових ринків збуту, а також освоєння нових товарів для
поставок.
2. Визначення загальної концепції і напрямків перспективного розвитку компанії,
формування обгрунтувань, прописування стратегічних цілей і тактичних завдань в
проектах розвитку.
3. На підставі стратегічних планів розвитку компанії, формування цілей і контроль
виконання завдань операційної діяльності менеджерів компанії.
4. Підготовка конкретних проектів з вагонобудування, аналіз можливостей та внесення
пропозицій про їх фінансове забезпечення.
5. Організація розрахунків ефективності від реалізації проектів, здійснення поточного
моніторингу витрат у фінансуванні проектів, що реалізовуються.
6. Проведення оперативного фінансового і економічного аналізу діяльності компанії.
Регулярне інформування про результати роботи власників компанії.

10 ЛИСТОПАДА 2010 — Директор ТОВ "Промвагонтранс" (м.Київ) - Важке машинобудування
ЛИПЕНЬ 2011 Посадові обов'язки:
• бюджетування, стратегічне планування діяльності підприємства;
• управління фінансово-господарською діяльністю;
• проведення переговорів і укладення договорів на поставку матеріалів для
вагонобудування;
• організація структури управління підприємством, організація забезпечення
кваліфікованими кадрами, затвердження штатного розкладу і правил внутрішнього
трудового розпорядку, посадових інструкцій і окладів працівників;
• оперативне управління фінансовими потоками;
• взаємодія з регіональними органами влади і самоврядування;
• організація взаємодії з вагонобудівними підприємствами "Укрзалізниці": ДП
"Дарницький ВРЗ", ДП "Стрийський ВРЗ", ДП "Укрспецвагон" з випуску за
давальницькою схемою люкових напіввагонів моделі 12-9745, а так само з постачання
комплектуючих і матеріалів для ремонтних програм ( участь в тендерах і поставки за їх
результатами).
За період роботи випущено 430 напіввагонів моделі 12-9745 і реалізовані Російським і
Українським власникам залізничного рухомого складу. Середній оборот підприємства в
місяць становив 100-150 млн. гривень.

02 СЕРПЕНЯ 2010 – Комерційний директор ТОВ «Трансмаш» (www.transmash.com.ua), м.Кривий
10 ЛИСТОПАДА 2010 Ріг.
Основний вид діяльності - виробництво нових вагонів-самоскидів моделі 33-9035, моделі
32-9029, ремонт і виробництво запасних частин і вузлів до них, виробництво
напіввагонів моделі 12-9044 (люковий) і моделі 12-9045 (глуходонні).
Посадові обов'язки:
• Організація, керівництво і контроль за своєчасним забезпеченням всіх основних і
допоміжних цехів і служб заводу сировиною, матеріалами, покупними
напівфабрикатами, комплектуючими виробами, необхідними для ритмічного випуску
продукції;
• Організація, керівництво і контроль за своєчасним укладанням договорів з
постачальниками на поставку заводу сировини, матеріалів, напівфабрикатів та інших
матеріалів і за своєчасною реалізацією фондів для них, а також договорів із
споживачами на поставку їм готової продукції;
• Організація та контроль за зберіганням всіх наявних на заводі товарно-матеріальних
цінностей;
• Повне і раціональне використання заводського залізничного та автомобільного
транспорту;
• Організація, керівництво і контроль за вантажно-розвантажувальними роботами,
максимальне оснащення їх необхідними підйомно-вантажно-розвантажувальними
механізмами і пристосуваннями.
• Організація, керівництво і повсякденний контроль за відвантаженням готової продукції
у встановлені Генеральним директорам терміни з розрахунком безумовного виконання
плану реалізації готової продукції.
• Організація, керівництво і контроль за збором в цехах металевих відходів, своєчасна
реалізація цих відходів.
• Організація, керівництво і контроль за своєчасним підбором і комплектацією заводу
робочими кадрами за професіями та інженерно-технічними працівниками (ІТП)
необхідної кваліфікації і спеціальності.
• Організація, керівництво і контроль за забезпеченням охорони товарно-матеріальних
цінностей і території заводу, здійсненням пропускного режиму.
• Організація, керівництво і контроль за роботою адміністративно-господарського
відділу.
Кількість підлеглих: 14 осіб (безпосередньо).
Штат підприємства: 268 осіб.

Виконуючий обов'язки Генерального директора
11 СІЧНЯ 2008 – ВАТ "ДРОГОБИЦЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" (www.dmz-vat.com),
05 КВІТНЯ 2010 Спеціалізоване підприємство, яке випускало велику номенклатуру обладнання для
нафтогазовидобувної галузі: буровий та ловильний інструмент, газорозподільні станції
та інше обладнання для видобутку та перекачування природного газу.
Посадові обов'язки:
• бюджетування, стратегічне планування діяльності підприємства;
• управління фінансово-господарською діяльністю;
• керівництво та контроль за виробничими процесами: організація виконання
виробничих програм, матеріально-технічного забезпечення, впровадження у
виробництво нової техніки і прогресивних технологій;
• реорганізація структури управління підприємством, організація забезпечення
кваліфікованими кадрами, затвердження штатного розкладу і правил внутрішнього
трудового розпорядку, посадових інструкцій і окладів працівників;
• оперативне управління фінансовими потоками;
• взаємодія з регіональними органами влади і самоврядування.
Кількість працівників апарату управління: 104 людини.
Штат підприємства: 322 людини.

Директор з загальних питань
18 СЕРПНЯ 2007 – ВАТ "ДРОГОБИЦЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД", м.Дрогобич, Львівська
11 СІЧНЯ 2008 область.
Спеціалізоване підприємство, яке випускало велику номенклатуру обладнання для
нафтогазовидобувної галузі: буровий та ловильний інструмент, газорозподільні станції
та інше обладнання для видобутку та перекачування природного газу.
Посадові обов'язки:
• участь в бюджетуванні і стратегічному планування діяльності підприємства;
• організація та контроль за проведенням капітального будівництва (нових цехів),
проведенням реконструкції і ремонту основних засобів, контроль за роботою
будівельної служби підприємства;
• участь у підготовці перспективних планів розвитку підприємства, реконструкції та
технічного переозброєння;
• оперативне управління підрозділами соціальної сфери (гуртожиток, їдальня);
• контроль за діяльности юридичної служби підприємства.
Кількість підлеглих: 25 осіб (безпосередньо).
Штат підприємства: 312 людини.
Мотив звільнення: переведення на посаду в.о. Генерального директора.

ГОЛОВА НАГЛЯДОВОЇ РАДИ, комерційний директор
19 СЕРПНЯ 2005 – ВАТ "ЗАПОРІЖБУДДЕТАЛЬ", м. Запоріжжя.
18 СЕРПНЯ 2007 Виробництво і реалізація товарного бетону і залізобетонних виробів для будівництва.
Посадові обов'язки як комерційного директора:
• бюджетування, стратегічне планування діяльності підприємства;
• проведення переговорів і укладення договорів на поставку матеріалів і реалізацію
продукції;
• аналіз стану ринку товарного бетону і залізобетонних виробів і ринку будівництва м.
Запоріжжя та області;
• удосконалення мережі збуту продукції.
Кількість підлеглих: 12 осіб (безпосередньо).
Штат підприємства: 68 осіб.
Мотив звільнення: переведення на інше місце роботи (ВАТ "Дрогобицький
машинобудівний завод").

Директор ВАТ "Вільнянський комбінат хлібопродуктів", м Вільнянськ, Запорізька
ЧЕРВЕНЬ 2004 – область (підприємство мало наступну виробничу структуру: комбікормовий завод,
16 СЕРПНЯ 2005 Вільнянський хлібоприймальний пункт і Новогуполівскій хлібоприймальний пункт, державний
пакет акцій становив 64,84% - Фонд Держмайна).
Закупівля та зберігання зернових та олійних культур, надання послуг зі зберігання
зернових і олійних культур їх відвантаження споживачам, виробництво і реалізація
комбікорму.
Посадові обов'язки:
• управління фінансово - господарською діяльністю підприємства;
• керівництво виробничими процесами, контроль;
• реорганізація структури управління підприємством;
• бюджетування, стратегічне планування діяльності підприємства;
• оперативне управління фінансовими потоками;
• взаємодія з регіональними органами влади і самоврядування.
Кількість працівників апарату управління: 20 осіб.
Штат підприємства: 109 осіб.
За час моєї роботи:
1. Пущений в експлуатацію комбікормовий завод, який простоював понад 2-х років, в
даний час виробнича потужність заводу складає 30 тон / годину;
2. Додатково створено 31 робоче місце;
3. Чистий прибуток підприємства склав 1376,6 тис. Гривень;
4. Обсяг сплачених податків і обов'язкових платежів до бюджету 679,6 тис. Гривень.
Мотив звільнення: у зв'язку зі зміною форми власності підприємства, за власним
бажанням (новий власник зайшов на підприємство зі своєю командою).

Заступник директора з комерційних і фінансових питань ВАТ "Вільнянський
ТРАВЕНЬ 2004 – комбінат хлібопродуктів"
ЧЕРВЕНЬ 2004
Посадові обов'язки:
• участь в стратегічному плануванні діяльності підприємства;
• проведення переговорів і укладення договорів на поставку і покупку продукції;
• аналіз стану ринків послуг з переробки та зберігання зернових та олійних культур;
• створення мережі збуту продукції.
Стан підприємства на момент мого приходу: на підприємстві відключена електроенергія,
заборгованість із зарплати за 6 місяців, простій структурних підрозділів -
Новогуполовского ХПП -1 рік, комбікормового заводу - 2 роки.
Кількість підлеглих: 10 осіб (безпосередньо).
Штат підприємства: 78 осіб.
Мотив звільнення: переведення на посаду директора.
Заступник директора ТОВ «Постулат», Запорізька область
ВЕРЕСЕНЬ 2002 – Закупівля зернових та олійних культур у сільгоспвиробників, формування великих
ТРАВЕНЬ 2004 партій на елеваторах Запорізької області (базовий елеватор ВАТ «Пришибський
комбінат хлібопродуктів»), експорт зернових.
Посадові обов'язки:
• організація структури сільгоспвідділу підприємства;
• участь в стратегічному плануванні діяльності сільгоспвідділу підприємства;
• проведення переговорів і укладення договорів на поставку і покупку продукції;
• аналіз стану ринків зернових і олійних культур;
• керівництво роботою менеджерів із закупівлі сільгосппродукції.
Робота з морськими торговими портами: Маріупольський порт, Бердянський порт.
Моніторинг роботи з транзитним зерном (Росія, Казахстан). Відрядження до Росії.
Робота зі складськими документами (складські квитанції, листи та довіреності на
відвантаження зерна), робота з іншими елеваторами. Оформлення замовлень на
покупку зерна в порту на умовах "СРТ" і на елеваторах "EXW", робота з
постачальниками та великими зернотрейдерами (WJ Grain, Alfred C. Toepfer International
Ukraine, Glencore International AG, "Bunge Ukraine", ЗАТ "АТ Каргілл", ПІІ "СЕРНА", ДП
«Сантрейд»).
Кількість підлеглих: 9 осіб (безпосередньо).

Заступник директора ВАТ "Пришибський КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ" (за
ЛИПЕНЬ 2003 – сумісництвом),
ТРАВЕНЬ 2004 смт. Пришиб, Запорізька область
Закупівля та зберігання зернових та олійних культур, надання послуг зі зберігання
зернових і олійних культур їх відвантаження споживачам, виробництво і реалізація
пшеничного борошна.
Посадові обов'язки:
• участь в реорганізації структури управління підприємством;
• участь в стратегічному плануванні діяльності підприємства;
• проведення переговорів і укладення договорів на поставку і покупку продукції;
• аналіз стану ринків зернових і олійних культур;
• створення мережі збуту продукції та ведення процесу збуту продукції.
Кількість підлеглих: 11 осіб (безпосередньо).
Штат підприємства: 65 осіб.

Органи внутрішніх справ на посадах середнього та старшого нач.состава
ВЕРЕСЕНЬ 1994 – УМВС України в Запорізькій області, м. Запоріжжя.
ВЕРЕСЕНЬ 2002 Остання посада: начальник відділу Управління ДАІ УМВС України в Запорізькій області
щодо профілактики дорожньо-транспортних пригод та взаємодії із засобами масової
інформації, майор міліції.
Посадові обов'язки:
Профілактика дорожньо-транспортних пригод, дитячого дорожньо-транспортного
травматизму-організація цієї роботи в середніх і вищих навчальних закладах, на
підприємствах, в установах і організаціях. Тематичні виступи в засобах масової
інформації-періодична преса, радіо, телебачення. Організація роботи громадських
формувань ДАІ на території Запорізької області - дружинники і позаштатні співробітники
ДАІ, кураторство над районними підрозділами ДАІ Запорізької області.
Мотив звільнення: за особистим бажанням в зв'язку з пропозицією посади заступника
директора ВАТ "Пришибський комбінат хлібопродуктів" та заступника директора ТОВ
«Постулат».

ОСОБИСТІ ДАНІ Народився: 25 березня 1971 року, одружений, двоє дітей 19-ти та 17-ти років.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ • права водія категорії "В" (стаж 27 років), маю в особистому користуванні автомобіль
Mazda 5, електромобіль Kia Soul EV;
• впевнений користувач ПК (Word, Excel), маю в особистому користуванні ноутбук з
інтернетом;
• українська та російська мови - досконало;
• німецька мова - зі словником;
• закордонний паспорт;
• згоден на переїзд.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ • Великий досвід успішної організаторської та управлінської діяльності;
• Уміння організувати комерційну, господарську діяльність, можливість стратегічно
мислити, приймати ключові рішення і реалізовувати їх в роботі;
• Аналітичний склад розуму, грамотний і ініціативний працівник, хороший організатор,
адміністратор, господарник, пунктуальний, цілеспрямований, вмію працювати
самостійно і в колективі, знаходити спільну мову з діловими партнерами;
• Маю досвід організації діяльності підприємства з «0».
Дуже енергійний. Постійно підвищую свій професійний рівень. Відповідально ставлюся
до серйозних і перспективних пропозицій. Ефективний кризовий менеджер.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати