• Файл

Альона

Бухгалтер, диспетчер автотранспорту

Розглядає посади:
Бухгалтер, диспетчер автотранспорту, Помічник керівника, Оператор комп'ютерного набору, Діловод, Бухгалтер з первинної документації
Вік:
40 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кравченко Альона Миколаївна

Дата народження : 27.08.1984р.
Місто Черкаси
Моб. Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: Заміщення вакантної посади секретаря, особистого помічника керівника
Освіта:
Вересень 2001-травень 2006, Черкаський банківський інститут, факультет “Економіка”, спеціальність “Банківська справа”, диплом спеціаліста (денна форма навчання)
Додаткова освіта:
Вересень-листопад 2008р. –Курси “Менеджмент організацій” м. Черкаси
Досвід роботи:
Спеціаліст по кредитуванню фізичних осіб

Вересень 2007 –липень 2008 ТОВ “ВіЕйБі Експрес” м. Черкаси
Функціональні обов’язки:
-надання консультацій по кредитуванню товарів для населення: меблі і побутова техніка;
-оформлення заявок на кредит;
-ведення документації

Диспетчер автомобільного транспорту
Жовтень 2009- до декретної відпустки, УМГ “Черкаситрансгаз”

Функціональні обов’язки:
-видача подорожніх листів водіям (з вказаними в листі залишком палива і показником спідометра);
-ведення документації щодо переміщення водіїв по автомобілях;
-облік витрат палива на кілометраж автомобіля (згідно норми);
-ведення складу ПММ (паливо-мастильні матеріали);
-ведення документації щодо видачі палива зі складу ПММ;
-ведення звітності по витратах палива і ПММ на кожен автомобіль;
-ведення особистих карток водіїв по витратах палива на автомобілі;
-передача звітності до бухгалтерії

Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad, AVTO, SАР, 1С);
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мова;
— знання основ діловодства та документообігу;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — середній рівень

Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: син 3 років.
Шкідливих звичок немає.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: