Резюме від 10 квітня 2024 Файл

Вiталiй

Директор з маркетингу

Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Глухів Віталій
1972 р.н.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Viber, Telegram)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Претендент на керівну посаду у сфері маркетингу
brand-portfolio: www.glukhov.com.ua
LinkedIn
Skype: vitaliy_glukhov

Кар'єра та досягнення:

2020 (червень) – наст. час Freelance. Директор з маркетингу.
• Управління маркетингом.
• Стратегічний та операційний маркетинг.
• Брендінг та бренд-комунікації.

ПРОЕКТИ:

• Компанія “ДісНа” – один із лідерів на ринках вин та бренді, а також ринку лимонадів.
• ТМ “Грузинський Букет” – лідер на українському ринку лимонадів у сегментах “середній+” та “преміум”. Розроблено стратегію комунікацій; створено креативи для рекламної кампанії; запущені digital та SMM кампанії просування бренду.
• ТМ “VARDIANI” – грузинсько-український бренд, представлений на ринках тихих вин, бренді та ігристих вин. Розроблено нову архітектуру бренду (перехід від парасолькового бренду у формат Майстер-бренд + суббренди). Спираючись на нову архітектуру бренду, створено бренд-позиціонування та точки диференціації від конкурентів, сформовано “території бренду”, на основі яких розроблено креативи та запущено digital та SMM кампанії.
• ТМ “Kartuli Vazi” – грузинські еталонні вина. Лідер на ринку тихих вин у сегменті “грузинські вина” та загалом на ринку вин у сегменті “середній+”. Створено SMM та digital стратегії; запущено відповідні кампанії просування.

• “Електро- та акумуляторні інструменти ТМ DWT та ТМ Crown”. Від найбільшого виробника інструментів в Азії та одного з найбільших у світі – корпорації Merit Link:
• Створена з нуля служба маркетингу – співробітники, компетенції та бізнес-процеси.
• Сформовано бізнес-процеси “маркетинг VS продакт-менеджмент, R&D та ЗЕД, продажі”.
• Запущений на практиці стратегічний бренд-маркетинг: коригування позиціонування брендів, планування 2022 ТМ DWT та Crown (маркетинг-мікс та річний план маркетингу).
• Креативна стратегія рекламної кампанії бренду DWT. Розроблено креативи для рекламної кампанії.
• Комунікаційна та медіа-стратегії.
• Підготовлено “під ключ” до запуску національну інтегровану рекламну кампанію бренду DWT: ООН, транспорт, digital (Programmatic DV 360, YouTube, SMM).

2011 (серпень) – 2020 (травень) Група компаній “EUROIZOL”. Директор з маркетингу.

• Проведено аудит маркетингу. За результатами створено нову структуру маркетингу, розроблено функціональні обов'язки, проведено оцінку персоналу.
• За незалежними оцінками – під моїм керівництвом створена найсильніша і найефективніша команда маркетингу на ринку будівельних матеріалів (у сегментах бізнесу EUROIZOL).
• Реалізовано поділ відділу продажу та маркетингу на два незалежні напрямки. Створено бізнес-процеси щодо взаємодії напряму маркетингу з іншими підрозділами компанії.
• Введено нові стандарти стратегічного та операційного маркетингу. Організовано сотні рекламних та маркетингових кампаній.
• Позиціонування, диференціювання та відбудова від конкурентів ключових брендів – світових та європейських лідерів у своїх сегментах будівельного ринку (ТОП 20 у продажах компанії).
• Створено систему досліджень та збору інформації. Система оцінки ефективності рекламно-маркетингових заходів.
• 18 співробітників у підпорядкуванні.
• 54 ТМ у управлінні маркетингу.
• Динаміка ринкових та бізнес показників у середньому + 15-20% за рік.

2010 (березень) - 2011 (грудень) Агентство маркетингового аутсорсингу "BrainsUP". Директор зі стратегії, партнер.

• PepsiCo: розроблено концепти для оновлення позиціонування бренду Adrenaline Rush (енергетичний напій, лідер російського ринку); розроблено портфельну стратегію розвитку бренду “Російський Дар” (квас, №4 на російському ринку); створено 18 концептів нового бренду у новому сегменті безалкогольних напоїв для російського ринку.
• “Ніжнє Дотик” (засоби гігієни): розроблено стратегію розвитку бренду та маркетингову стратегію на три роки; розроблено план маркетингу та оперативних заходів на 2010/2011 рр.
• Розроблено чотири концепти для бренду нового італійського ресторану.
• Для нового віскі Red Lion на ринках східної Європи розроблено позиціонування та комунікаційна стратегія.

2009 (травень – листопад) Дизайн-бюро “КАРАНДАШ” (United Communications Group – структура Андрія Федорова).
Керуючий директор.

• Рестарт агентства – повна зміна стратегії та вихід із кризи. Фактично проведено репозиціонування та ребрендинг агентства на ринку графічного дизайну.
• Сформовано новий штат агентства.
• Nestle – рестайлінг айдентики та редизайн упаковок кондитерських виробів Свiточ.
• Створено логотип та фірмовий стиль для одного з найбільших рітейлерiв електроніки та побутової техніки MOYO.
• Збільшено кількість клієнтів на 100%.

2005-2009 Група компаній “Нові Продукти”. Директор з маркетингу.

• Створив і вивів у різні сегменти ринку напоїв шість брендів, включаючи REVO, що став культовим. Два з них, REVO та King's Bridge протягом року увійшли до четвірки лідерів.
• Ряд кампаній отримали найвищу оцінку у професіоналів рекламно-маркетингової спільноти:
- Гран Прі Effie Awards Ukraine 2007 (кампанія релончу бренду Non Stop)
- Гран Прі UA EXPERT 2007 (кампанія лонча бренду REVO)
- Гран Прі KAKADU Awards 2007 (кампанія лонча бренду REVO)
• Завдяки цим досягненням компанія Нові Продукти стає однозначним лідером ринку слабоалкогольних напоїв (45 % від обсягу) та першим локальним гравцем, який становив серйозну конкуренцію на ринку енергетиків західним брендам, з часткою ринку 17%.
• У 2005-2006 роках під моїм управлінням бренд SAHKE стає одним із лідерів російського ринку слабоалкогольних напоїв.
• Брав участь у створенні та адаптації в компанії корпоративного бренду “Нові Продукти”.
• Найбільш значущі кампанії та проекти:
– Релонч ТМ Non Stop: інтегрована кампанія, з використанням вірусного маркетингу, прямої реклами на ТБ, агресивних та епатуючих рекламних матеріалів, продакт-плейсмент у комп'ютерній грі S.T.A.L.K.E.R та наступною PR кампанією даної події. Результат релончу – бренд виходить на друге місце за часткою ринку, обігнавши Red Bull та приростом продажів понад 90%.
– Створення та кампанія лончу бренду REVO: бенчмаркінг; дослідження; позиціонування; розробка товару; стратегія комунікації на "територіях бренду"; кампанія лонча. Результати: з моменту запуску у 2007 році протягом року – 15% ринку; перший український бренд, який самі споживачі назвали культовим; єдиний, на думку молоді, локальний бренд, який можна назвати молодіжним (підтверджено дослідженнями).
– Створення та виведення на ринок слабоалкогольних напоїв бренду King's Bridge. Єдиний бренд у портфелі компанії, виведений на ринок "без центу на рекламу" і завоював протягом року четверте місце на ринку, виключно завдяки правильному концепту, інноваційному для ринку САН упаковці та якісному дизайну.
– Іміджева кампанія бренду SHAKE 2006-2007 року. ТБ-кампанія, ООН-кампанія, Програма “Шиканем” на каналі Інтер. Результати зростання продажів 20%.
На основі успішного кейсу REVO розробив два майстер-класи "Від інновацій до культу" та "Підвищення ефективності комунікацій при невеликих бюджетах". Із майстер-класами виступав на конференціях Українського клубу маркетингу.

2001-2004 ТПК "АЛЕФ". Департамент елітного алкоголю. Бренд менеджер. Керівник проектів.

• Керував брендами Bacardi та MARTINI на території України.
• Фактично перезапустив бренд BACARDI в Україні, розробивши та застосувавши ефективну стратегію проникнення через ключові канали та ключових тренд-сеттерів.
• Вивів на ринок елітного алкоголю три бренди в сегменти текіла та барні лікери.
• У період моєї роботи в департаменті АЛЕФ Еліт стає лідером ринку елітного алкоголю. Основний продаж генерував бренд MARTINI.
• Реалізовано низку проектів для партнерів департаменту, компаній-лідерів світового ринку алкоголю – DIAGEO, Brown Forman, Allied Domecq. Найбільш успішний – лонч оновленої горілки FINLANDIA.

Освіта:

2006 - 2007 Києво-Могилянська Бізнес-Школа. Управління маркетингом.
1989 - 1997 Дніпропетровський Держ. Технічний університет залізничного транспорту. Спеціальність: Інженер-будівельник.

Додаткова освіта та джерела знань:
2013 Digital Branding: Best Cases 2013.
2008 HiBrand (Wally Olins).
2006-2007 Майстер-класи та семінари: Scott Bradberry, Jack Trout, Philip Cotter, Ell Rice.
2006 Курси розвитку управлінських навичок. Київ.
2005 Практичні курси для бренд-менеджерів. Москва.
2003-2004 Семінари BACARDI Best practice (Варшава), DIADEO Best practice (Дублін).
Плюс сотні книг з бізнесу, менеджменту, маркетингу та стратегій.

Особистісні навички:
Високий рівень само-мотивації.
Постійна самоосвіта на основі книг та вивчення успішних кейсів.
Самоаналіз та відкриття нових можливостей – один із головних пріоритетів у розвитку особистості.
Схильний скоріше до нестандартних, ніж очікуваних рішень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: