• PRO

Денис

Chief Marketing Officer

Розглядає посади:
Chief Marketing Officer, Head of marketing, Директор з маркетингу, CMO, Маркетолог, Маркетинговий директор, Marketing director, Head of digital
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
29 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Київ, Львів, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Marketing Director

з 12.2023 по 01.2025 (1 рік 1 місяць)
AutoBidMaster, Дистанційно (IT)

- керував командою з 8 співробітників, включаючи Head of Performance, SEO Lead, Email Marketing Lead, Head of Content, SMM Manager, дизайнера та ін;
- відповідав за всі маркетингові канали та активності, включаючи PPC, SEO, Email, блог, соціальні мережі, SMS та крауд-маркетинг;
- розробив та реалізував маркетингову стратегію, яка покращила річні показники (реєстрації, продажі, дохід) на 8–13%, одночасно знизивши річний рекламний бюджет на 8%;
- встановив та відстежував KPI для команди та маркетинговий бюджет на щомісячній основі: аналітика, звітність, репортинг стейкхолдерам;
- запустив кілька проєктів щодо підвищення впізнаваності бренду, включаючи освітній продукт для клієнтів;
- успішно запустив новий маркетинговий канал — партнерський маркетинг, випустивши понад 20 інтеграцій із інфлюєнсерами в автомобільній галузі.

Marketing Team Lead

з 06.2023 по 12.2023 (6 місяців)
Atwix, Інші країни (IT)

- розробив та реалізовував маркетингову стратегію з фокусом на lead generation та demand generation на ринку IT outsource (e-commerce development);
- проводив аналіз портфоліо клієнтів, аналіз конкурентів, дослідження та сегментування ринку, а також інші активності;
- перезапустив процес випуску контенту, спрямованого на посилення SEO і впізнаваності бренду;
- керував відділом маркетингу in-house, а також зовнішніми підрядниками, включаючи SEO агентство, веб-розробника, редактора, спеціаліста з SMM, копірайтерів тощо;
- відповідав за sales-support активності, включаючи супровід івентів та outbound кампаній.

Digital Marketing Manager

з 07.2020 по 06.2023 (2 роки 11 місяців)
Logity Tech, Харків (IT)

- запустив з нуля один із сайтів компанії, який за два роки приніс понад 1000 підписаних контрактів із сумарним revenue понад $1 млн;
- на основі аналізу конкурентів, ринку та ЦА склав маркетингову стратегію, що охоплює SEO та PPC (Google Ads, Facebook Ads), відповідав за її виконання (лідогенерація, збільшення конверсій, оптимізація lead grade та CAC), визначив та контролював бюджети;
- організував випуск контенту у різних форматах, включаючи блог, відеоролики, whitepaper, крауд-маркетинг, тригерні та інформаційні розсилки, дайджести тощо;
- сформував внутрішній відділ маркетингу, найняв команду та побудував усі процеси в ній, включаючи систему мотивації;
- працював з підрядниками та технічними фахівцями (дизайн, розробка, аналітика, відеопродакшн та ін.), ставив завдання та контролював їх виконання.

Editor-in-Chief

з 03.2020 по 06.2020 (3 місяці)
Pure, Дистанційно (IT)

- керував командою з 10+ осіб, підбирав та навчав співробітників, ввів kpi та систему стимулювання у відділі;
- запустив нові мовні версії проєкту та організував наповнення їх контентом;
- розробив та постійно доповнював робочі документи: редполітику, шаблони статей, мануали, критерії якості, контент-плани;
- забезпечував зростання конверсії з відвідувачів сайту в користувачів мобільного додатку: генерував ідеї, перевіряв гіпотези та аналізував результати;
- разом із командою випустив понад 200 статей, вивів блог на рівень відвідуваності понад 200 тис. користувачів на місяць.

Content Editor

з 10.2018 по 03.2020 (1 рік 5 місяців)
Serpstat, Одеса (IT)

- зібрав команду копірайтерів та редакторів з нуля: шукав людей, розподіляв завдання, формував контент-план, складав ТЗ, перевіряв тексти та вів звітність;
- редагував, верстав та розміщував статті у блозі компанії, SEO-оптимізував тексти;
- встановлював контакт із лідерами думки підвищення експертизи матеріалів;
- аналізував ефективність випущеного контенту: трафік, конверсії, ліди та продажу;
- разом з командою створив понад 500 how-to статей двома мовами.

Освіта

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Факультет іноземних мов, викладач англійської мови, Харків
Вища, з 2013 по 2018 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Управління командою

2022, 16 навчальних годин
Сертифікат

Лідогенерація в B2B

2022, 13 навчальних годин
Сертифікат

Знання і навички

  • Комунікабельність
  • Управління командою
  • Інтернет-маркетинг
  • Маркетинг
  • Email-маркетинг
  • Стратегічний маркетинг
  • Контент-маркетинг
  • Маркетингові дослідження
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Маркетингове планування
  • Маркетинговий аналіз
  • Marketing
  • Affiliate Marketing
  • Digital marketing
  • Online marketing
  • Email Marketing
  • Marketing planning
  • Marketing analysis
  • Development of a marketing strategy
  • Search Engine Marketing
  • SMM
  • Лідерство
  • Market analysis
  • Продуктовий маркетинг

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Польська — початковий
  • Чеська — середній

Рекомендації

  • Neesh Sharma

    Neesh Sharma

    President, AutoBidMaster

    Контактні дані приховані
  • Pavlo Kobzar

    Pavlo Kobzar

    CEO, Logity Tech

    Контактні дані приховані
  • Anastasiia Zdorikova

    Anastasiia Zdorikova

    Head of Marketing, Netpeak Software

    Контактні дані приховані

Інвалідність

Перша група.
Користуюсь візком або милицями.

Додаткова інформація

Маю 7 років досвіду в маркетингу, з них 5+ років керування відділом з підтвердженими результатами. Маю практичний досвід з PPC, SEO, Email, SMM та Affiliate каналами. Запускав маркетинг з нуля на етапі вибору назви компанії і виводив на рівень 1000+ платних клієнтів та $1М+ ревенью. Налаштовував усі процеси, наймав команду, визначав стратегію, бюджети та цілі.

На останньому проекті керував відділом маркетингу з 8 людей та річним бюджетом понад $2 мільйони. Відповідав за покращення CAC, LTV та ROI в усіх каналах. У результаті ми досягли річного зростання на 8-13% у лідах, продажах та ревенью, знизивши рекламний бюджет на 8% – найкращий результат у 15-річній історії компанії.

Прагну працювати системно та сповідую data-driven підхід, тому роблю ставку на глибоку аналітику, чіткий проджект-менеджмент та постійне тестування гіпотез. З радістю розповім більше деталей у співбесіді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: