Резюме від 30 квітня 2024 PRO

Alla

Керівник логістичного відділу, менеджер з продажу, помічник керівника, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Чернігів
Готовий працювати:
Дистанційно, Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор, логіст, помічник керівника

з 07.2019 по нині (4 роки 10 місяців)
Нові ворота України, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Досвід роботи:
2015-2019 роки - Міська рада м. Мена, спеціаліст з економічного розвитку і інвестицій:
-розробка грантових проектів
-підготовка та презентація проектів на міжнародних конференціях;
-контроль і супровід реалізації грантових проектів.

2019 рік – по цей час – компанія-виробник комплектуючих для відкатних воріт «Нові ворота», менеджер відділу логістики:
-Контроль обігу товарів: приходи/списання товару, робота з власною складською базою компанії.
-Контроль обігу фінансів по замовленням: післяплата, безготівкова оплата, подання касового приходу зі складу.
-Оформлення і супровід замовлень в особистому кабінеті у компаніях-перевізників. Створення ТТН, перевірка незабраних вантажів, створення заявок на зміну даних отримувача, відміна/додавання зворотньої доставки, відміна заборони на отримання. Контакти і вирішення питань з нова пей.
-Контакти з клієнтами і перевізниками у спірних ситуаціях щодо отримання вантажу, вирішення цих ситуацій, оформлення претензій до перевізників, у разі пошкодження товару.
-Створення контрагентів у системі 1С, формування рахунків з безготівкової оплати.
-Оформлення оплати частинами в особистих кабінетах компанії Приват банк і Універсал банк.
-Перевірка даних клієнтської бази в СРМ системах: Бітрікс 24, Кей СРМ.
2023-2024 роки – менеджер по роботі з клієнтами, менеджер з продажу телеграм-каналу (одяг)
- спілкування з клієнтами, консультації, оформлення замовлень, обробка заперечень (особисті повідомлення).

Освіта

НУБІП

Менеджмент Зовнішньоекономічної діяльності, Киев
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)

Знання і навички

MS Office Приват24 MS Excel Користувач Бітрікс24 Ведення CRM Неконфліктність

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Маю досвід здійснення контролю товарообігу та фінансів:
-формування приходу товару;
-контроль розходів;
-подання звітності в таблицях Excel
-перевірка оформлення та прорахунку замовлень у складській системі;
-ведення складської системи, конроль залишків і т. ін.
Робота з перевізниками:
- увесь цикл оформлення, редагування та супроводу замовлень в особистому кабінеті компанії у компаніях-перевізників;
-контроль видачі, повернення, переадресування замовлень;
-вирішення спірних питань між клієнтом і перевізником.
Вмію працювати з усіма базовими програмами офісного пакету Microsoft Office.
Маю досвід роботи з СРМ системами Бітрікс 24, Кей СРМ: робота з даними клієнтської бази.
Робота з програмою 1С:
- створення нових контрагентів;
- оформлення документів для безготівкового перерахунку.
Робота в особистому банківському кабінеті компанії:
- оформлення оплати частинами;
- контроль надходження коштів за виставленими рахунками.
Консультація клієнтів у Direct:
- володію нормами української літературної вимови, знаю основні правила орфографії та пунктуації;
- знаю основні етапи спілкування з клієнтом в особистих повідомленнях з метою успішного закриття угоди.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: