Alla
Керівник логістичного відділу, менеджер з продажу, помічник керівника, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 34 роки
- Місто проживання:
- Чернігів
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Чернігів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7559308
Досвід роботи
Адміністратор, логіст, помічник керівника
з 07.2019 по нині
(4 роки 10 місяців)
Нові ворота України, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Досвід роботи:
2015-2019 роки - Міська рада м. Мена, спеціаліст з економічного розвитку і інвестицій:
-розробка грантових проектів
-підготовка та презентація проектів на міжнародних конференціях;
-контроль і супровід реалізації грантових проектів.
2019 рік – по цей час – компанія-виробник комплектуючих для відкатних воріт «Нові ворота», менеджер відділу логістики:
-Контроль обігу товарів: приходи/списання товару, робота з власною складською базою компанії.
-Контроль обігу фінансів по замовленням: післяплата, безготівкова оплата, подання касового приходу зі складу.
-Оформлення і супровід замовлень в особистому кабінеті у компаніях-перевізників. Створення ТТН, перевірка незабраних вантажів, створення заявок на зміну даних отримувача, відміна/додавання зворотньої доставки, відміна заборони на отримання. Контакти і вирішення питань з нова пей.
-Контакти з клієнтами і перевізниками у спірних ситуаціях щодо отримання вантажу, вирішення цих ситуацій, оформлення претензій до перевізників, у разі пошкодження товару.
-Створення контрагентів у системі 1С, формування рахунків з безготівкової оплати.
-Оформлення оплати частинами в особистих кабінетах компанії Приват банк і Універсал банк.
-Перевірка даних клієнтської бази в СРМ системах: Бітрікс 24, Кей СРМ.
2023-2024 роки – менеджер по роботі з клієнтами, менеджер з продажу телеграм-каналу (одяг)
- спілкування з клієнтами, консультації, оформлення замовлень, обробка заперечень (особисті повідомлення).
Освіта
НУБІП
Менеджмент Зовнішньоекономічної діяльності, Киев
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)
Знання і навички
Знання мов
Англійська — середній
Додаткова інформація
Маю досвід здійснення контролю товарообігу та фінансів:
-формування приходу товару;
-контроль розходів;
-подання звітності в таблицях Excel
-перевірка оформлення та прорахунку замовлень у складській системі;
-ведення складської системи, конроль залишків і т. ін.
Робота з перевізниками:
- увесь цикл оформлення, редагування та супроводу замовлень в особистому кабінеті компанії у компаніях-перевізників;
-контроль видачі, повернення, переадресування замовлень;
-вирішення спірних питань між клієнтом і перевізником.
Вмію працювати з усіма базовими програмами офісного пакету Microsoft Office.
Маю досвід роботи з СРМ системами Бітрікс 24, Кей СРМ: робота з даними клієнтської бази.
Робота з програмою 1С:
- створення нових контрагентів;
- оформлення документів для безготівкового перерахунку.
Робота в особистому банківському кабінеті компанії:
- оформлення оплати частинами;
- контроль надходження коштів за виставленими рахунками.
Консультація клієнтів у Direct:
- володію нормами української літературної вимови, знаю основні правила орфографії та пунктуації;
- знаю основні етапи спілкування з клієнтом в особистих повідомленнях з метою успішного закриття угоди.
Схожі кандидати
Директор, заступник директора, керівник відділу продажів (закупівель, логістики)
35000 грн, Івано-Франківськ, Дистанційно
Менеджер супроводу, методист, секретар, помічник директор, team leader, керівник відділу
Дистанційно
Начальник відділу продажів, керуючий відділенням, заступник керуючого, економіст
Чернігів
Руководитель отдела продаж, коммерческий директор, head manager
45000 грн, Дистанційно
Керівник відділу продажу, директор з продажів, business development manager
Дистанційно