Резюме від 30 вересня 2022 Файл

Ihor

CEO, CFO

Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Р Е З Ю М Е
ДІтковсЬкий Ігор Володимирович

Бажана посада:
Директор, фінансовий директор

Бажаний регіон роботи:
м. Київ, Київська область

ОСОБИСТІ ДАНІ:

Дата народження:
24.07.1977

Сімейний стан:
одружений, донька (24 роки)

Контактна ІнформацІя:

Місто проживання:
Буча

Мобільний телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Электронна пошта:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

КЛючОВІ ТА професІЙнІ навИЧки:

Успішний досвід керівної роботи (в т.ч. в компаніях - міжнародних лідерах) у сферах ресторанного харчування та швидкого обслуговування, гуртово-роздрібної торгівлі електронікою та побутовою технікою, будівельними матеріалами (в т.ч. цементом та бітумними покрівельними матеріалами), морепродуктами та морськими делікатесами, кіноіндустрії.
Розвинуті менеджерські навички, в т.ч. практичні навички у:
ефективній організації та відкритті компаній з «нуля»;
комплексному стратегічному і оперативному управлінні, реорганізації та оптимізації діяльності компаній (розробка стратегічних цілей компаний; контроль розробки та реалізації бізнес-планів, контрактів; оцінка ризиків; впровадження міжнародних стандартів якості продукції, послуг і т.і.);
управлінському обліку (в т.ч. бюджетуванні, плануванні, веденні звітності по формах: «3-1Q Budget», «P&L», «Cash Flow»);
ефективній взаємодії з державними службами та контролюючими органами (маю напрацьовані корисні контакти);
здійсненні маркетингової діяльності (аналіз ринку, просування продукції, трейд-маркетинг і т.і.);
ефективному управлінні персоналом (розробка правил внутрішнього розпорядку в компаніях та посадових інструкцій для штатних одиниць, постановка задач, контроль виконання, мотивація, коучинг і т.і.);
побудові та управлінні багаторівневими системами продажу;
переконанні та проведенні переговорів на усіх рівнях (в т.ч. на найвищому), укладанні договорів.

ОСВІТА:

Основна:
1994 – 1999
Одеський державний економічний університет – www.oseu.edu.ua
Кредитно-економічний факультет, спеціальність: «Фінанси та кредит».
Диплом магістра. Кваліфікація: економіст.

Додаткова (курси та тренінги):
1999
2000
2000
2001
2001
2001
2002
базовий менеджерський курс, диплом «Basic managers course»;
базовий операційний курс, диплом «Basic operations course»;
тренінг «Управління трудовими ресурсами, цільовий відбір персоналу»;
середній операційний курс, диплом «Intermediate operations course»;
просунутий операційний курс, диплом «Advanced operations course»;
тренінг «Тактика ведення переговорів»;
тренінг «Тайм-менеджмент»;

2013

міжнародна фінансова звітність (DipIFR).

ПрофесІЙНИЙ доСВІД:
02.2018 –
теп. час

12.2016 –
теп. час

01.2011 –
09.2014

10.2014 –
11.2015

ТОВ «ПРОНТО ФІЛЬМ», м. Київ – www.pronto.kiev.ua
Сфера кіновиробництва
Директор, зам. директора
ФОП Дітковський І.В. (приватний підприємець)
Сфера кіновиробництва

ТОВ «ПРОНТО ФІЛЬМ», м. Київ – www.pronto.kiev.ua
Сфера кіновиробництва
Фінансовий директор, Директор
ТОВ «ПРОНТО ТІВІСІ» директор з жовтня 2014р. по листопад 2015р.
У прямому підпорядкуванні – 8 осіб.

Основні обов’язки:
корпоративна стратегія і планування, направлені на максимізацію прибутку;
бюджетний та управлінський контроль;
управління фінансами (грошові потоки, дебіторська та кредиторська заборгованість, ЗЕД, забезпечення виконання усіх зобов’язань, збереження активів);
управлінська звітність перед власниками та інвесторами;
інформаційне забезпечення спеціалістів компанії;
звітність по взаємовідношеннях з бюджетними коштами, успішне проходження перевірок КРУ.
Головні досягнення:
постановка управлінського обліку з «нуля»;
створення ефективної системи контролю та звітності.

04.2010 –
11.2010

ТОВ «СОТА Сінема Груп», и. Київ – www.sotasinema.com
Сфера кіновиробництва
Заступник директора знімальної групи (проектна контрактна робота)
У прямому підпорядкуванні – 80 осіб.

Основні обов’язки:

підписання трудових договорів з членами знімальної групи;
корегування, узгодження, підписання договоров зі сторонніми організаціями на надання послуг/виконання робіт у підготовчому та знімальному періодах, контроль їх виконання;
отримання дозволів органів державної влади (Мерія, МВС, Мінтранс) та організацій для проведення підготовчих та знімальних робіт;
планування, організація та контроль підготовчого і знімального процесів;
координація робіт з підготовки локацій (об’єктів зйомок) до зйомок;
організація охорони локацій, знімального та освітлювального обладнання, реквізиту, інвентарю і майна знімальної групи;
контроль складання та ведення транспортних листів, планування роботи легкового та спецтранспорту, оперативне управління транспортом;
організація приїзду/відїзду, проживання та харчування знімальної групи;
складання бюджету довірених напрямків та контроль його виконання;
контроль виконання договірних зобов’язань та забезпечення документообігу.

Головні досягнення:

налагоджена ефективна система планування, оптимізації та контролю витрат у бюджеті;
досягнута економія фактичних витрат із запланованими у бюджеті.

12.2009 –
03.2010
ТОВ «Діана-Київ», м. Київ – www.diana.kiev.ua
Офіційний дистрибютор в Україні фінського концерну «Katepal oy», філіал асоціації «Діана», м. Москва – www.diana.ru, www.ruflex.ru
Сфера дистрибуції бітумних покрівельних материалів
Заступник директора
У прямому підпорядкуванні – 10 осіб.

Основні обов’язки:

керівництво фінансово-господарською діяльністю компанії;
складання річного бюджету і контроль його виконання;
управління продажами: планування, координація і контроль продажів;
моніторинг та аналіз ринку;
розвиток бренду;
керівництво і контроль рекламної діяльності;
управління персоналом, його розвиток та мотивація.

Головні досягнення:

проведено внутрішній аудит дилерскої мережи (продажі, залишки, заборгованності, стан торгових точок, покрття території і т.і.);
разроблені та підписані довгострокові дилерскі договори на якісно нових умовах;
разроблений та захищений на зборах засновників план, направлений на реструктуризацію каналів збуту, входження у нові сегменти ринку, розширення товарної лінійки, збільшення ринкової долі.

06.2008 –
06.2009

ТОВ «Будзбут Імпорт Експорт», м. Одеса
Сфера гуртової торгівлі будівельними матеріалами
Директор
У прямому підпорядкуванні – 6 осіб.

Основні обов’язки:

оперативне управління компанією;
постановка управлінського обліку, розробка і впровадження схем оптимізації витрат;
розробка стратегічних цілей, оцінка ризиків;
управління продажами: планування, координація і контроль;
формування та розвиток клієнтської бази, робота з корпоративними клієнтами;
формування умов співробітництва;
фінансові звірки с дебіторами, аналіз дебіторської заборгованності;
моніторинг та аналіз ринку;
бюджетування, планування, звітність.

Головні досягнення:

створено з «нуля» клієнтську базу (90 клієнтів);
протягом 3-х місяців компанію виведено на прибутковість;
забезпечено стабільні темпи росту рівня продажів протягом року.

07.2004 –
06.2006
ТОВ «Фрост Альфа», м. Київ (дочірнє підприємство ТОВ «Кростъ Альфа», м. Москва)
Сфера гуртової торгівлі морепродуктами та морськими делікатесами
Генеральний директор
У прямому підпорядкуванні – 3 особи.

Основні обов’язки:
стратегічне та оперативне управління компанією;
оптимізація витрат, управлінський облік;
управління продажами;
формування та розвиток клієнтської бази;
моніторинг та аналіз ринку;
проведення переговорів на усіх рівнях, заключення договорів;
координування логистики;
представлення інтересів компании в державних контролюючих органах;
контроль документообороту у сфері ветеринарного та санитарно-епідеміологічного контролю;
бюджетування, планування, звітність.

Головні досягнення:

реєстрація та розвиток компанії з «нуля»;
напрацьовано базу середньо- і довгострокових клієнтів;
досягнуто сталого розвитку та просування компанії на ринку.

07.2003 –
04.2004
ТОВ «Кростъ Альфа», м. Москва
Сфера гуртової торгівлі морепродуктами та морськими делікатесами
Виконавчий директор
У прямому підпорядкуванні – 8 осіб.

Основні обов’язки:

оперативне управління компанією;
оптимізація витрат, управлінський облік;
управління продажами;
розвиток клієнтської бази;
моніторинг та аналіз ринку;
проведення переговорів на усіх рівнях, укладання договорів;
управління логістичними операціями;
фінансові звірки, аналіз дебіторської заборгованності;
робота з органами ветеринарного і санитарно-епідеміологичного контролю.

Головні досягнення:

розширено базу середньо- і довгострокових клієнтів (збільшення клієнтської бази на 25%);
впроваджено ефективний управлінський облік в компанії.

01.2002 –
02.2003
ТОВ «МІРС», м. Одеса – www.mirs.com.ua
Сфера гуртово-роздрібної торгівлі електронікою, побутовою технікою та посудом
Директор супермаркета побутової техніки і електроніки «Техномаркет»
У прямому підпорядкуванні – 30 осіб.

Основні обов’язки:

оперативне управління супермаркетом;
постановка та ведення обліку, проведення звірок і інвентаризацій;
навчання, розвиток, мотивація та атестація персоналу, охорона праці;
робота с VIP-клієнтами;
робота з контролюючими і державними органами;
отримання дозвільних документів (торговий патент, дозвіл на розміщення об’єкту торгівлі);
ведення звітності перед центральним офісом.

Головні досягнення:

активне супроводження відкриття двох супермаркетів;
запропоновані і впроваджені ефективні методи використання робочого часу та оптимізації витрат;
разроблено і впроваджено прогресивну систему оплати праці для персоналу магазинів сітки «Техномаркет», що забезпечило адекватну та економічно обгрунтовану мотивацію персоналу до збільшення продажів і виконання плану;
у результаті моєї діяльності супермаркет постійно перевиконував місячні плани продажу (в середньому – на 8,5 %).

01.1998 –
01.2002
ПІІ «Макдональдз Юкрейн ЛТД», м. Одеса, м. Миколаїв – www.mcdonalds.ua
Світовий лідер в сфері ресторанного харчування та швидкого обслуговування
Пройшов шлях від менеджера-стажиста до директора ресторану
У прямому підпорядкуванні – 6 осіб, в опосередкованому – до 65 осіб.

Основні обов’язки:

оперативне управління рестораном;
бюджетування та контроль виконання;
підтримання високого рівня якості, культури обслуговування, чистоти та гігієни;
виконання маркетингової стратегії компанії, розробка локальних маркетингових акцій;
набір, навчання, розвиток і мотивація персоналу;
атестація персоналу, охорона праці;
робота з підрядними організаціями та контролюючими органами;
отримання дозвільних документів (торговий патент, дозвіл на розміщення об’єкту торгівлі , свідоцтво про право власності).

Головні досягнення:

активне супровождення відкриття двох ресторанів;
відкриття ресторану з «нуля»;
забезпечення досягнення найкращих показників прибутковості у мережі;
досягнення мінімальної плинності кадрів у мережі (17% на рік, середній показник у мережі – 32%);
ефективне планування та оптимізація витрат, що дозволило мати стабільно високі показники розвитку за весь період роботы та по ітогам комплексних аудитів:
1-е місцо в мережі за показником рентабельності та при цьому найбільші резервні фонди в мережі;
один із 4-х ресторанів в Україні, що вийшов на позитивний грошовий потік.

РекомендациИ:

П.І.Б.
Посада:
Компанія:
Контакты:

Асадчий Максим Володимирович
Засновник
ТОВ «ПРОНТО ФІЛЬМ»
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ:

Знання мов:

англійська
польська
-
-
середнє письмове та усне володіння, покращую
середнє усне володіння
російська
-
рідна (вільне письмове та усне володіння)
українська
-
рідна (вільне письмове та усне володіння)

Знання ПК:
-
досвідчений користувач ПК (MS Office, облікові програми)

Водійський стаж:
з 2003р., категорія «В» (власний автомобіль)

Додаткова інформація:
Розвинуті аналітичні здібності, орієнтованість на результат, лідерство, відповідальність, енергійність, працьовитість, цілеспрямованість, комунікабельність, постійне вдосконалення професійного рівня, почуття гумору.
Вимогливість до себе та підлеглих, вміння працювати «на результат» та мотивувати до цього свою команду.
- Здатність розібратися в незвіданому, глибоко вникнути в деталі.
- Захоплююсь активним відпочинком (бадмінтон, велосипед, гірські лижі).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: