Ольга
Офіс-менеджер, 25 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 28 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7613442/
Освіта
ДонНУЭТ
Менеджмент, Кривой Рог
Вища, з 2016 по 2019 (3 роки)
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- Пользователь ПК
- Комунікабельність
- Неконфліктність
- Ведення документації
- Здатність до навчання
- Адміністрування офісу
- Управління інтернет-магазином
Знання мов
Англійська — початковий
Додаткова інформація
Мене звати Ольга, мені 27 років.
У 2016 році закінчила технікум і здобула спеціальність «Бухгалтер»
У 2019 році закінчила університет та отримала диплом бакалавра, за спецальністю
«менеджмент»
У 2020 році закінчила університет на магістра
Я мама 5ти річної дитини, яка ходить у садочок.
Працювала на посаді адміністратора, в мої обовʼязки входило:
• Зустріч та допомога відвідувачам.
• Організація роботи на вході офісу, надання інформації клієнтам та співробітникам.
• Відповідь на дзвінки, координація відвідувачів, реєстрація візитів.
• Підтримка чистоти та порядку на ресепшені, у тому числі підготовка зони для відвідувачів.
• Взаємодія з кур'єрами, прийом та передача кореспонденції.
• Закупівля канцелярії, витратних матеріалів, організація робочих місць.
Вмію працювати з Excel та google таблицями
Про себе можу сказати, що я стресостійка, комунікабельна, швидко находжу спільну мову з людьми. Я хоч і маю невеликий досвід роботи, але завжди відкрита для чьогось нового, і дуже швидко навчаюсь
Схожі кандидати
-
Адміністратор на ресепшн
Київ -
Секретар, офіс-менеджер
Київ -
Адміністратор рецепції
20000 грн, Київ -
Адміністратор офісу
Київ -
Помічник керівника
Київ -
Адміністратор, керівник, помічник керівника
Київ