Резюме від 13 жовтня 2022

Іван

СЕО, СОО, керівник, менеджер проєкту

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Чернівці
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер проекту (підпорядкований штат - 4 працівника)

з 12.2021 по 02.2022 (2 місяці)
ТОВ "ТК "ВЕСТЕР", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- Організація та реалізація проекту - будівництва двох елеваторів на території України, загальною місткістю понад 300 тис. тон;
- Розробка поетапного плану впровадження проекту, починаючи від придбання земельної ділянки, закінчуючи повним запуском потужностей виробництва;
- Розробка та формування кошторису проекту;
- Проведення переговорів та консультацій з генеральними підрядними, будівельно-монтажними компаніями, а також із компаніями-виробниками обладнання;
- Проведення виїздів із потенційними партнерами, з метою надання оцінки та якісного заключення, щодо можливостей перспективи та співпраці.

Директор (5 компаній, підпорядкований штат - 550 працівників)

з 09.2019 по 10.2021 (2 роки 1 місяць)
ПАТ "Церерас груп", Мінськ-Вітебськ-Борисов (Респ. Білорусь) (Сільське господарство (рослинництво та тваринництво))

- Організація роботи та операційний контроль Товариства із іноземними інвестиціями. Горизонтальне розширення – відкриття філій Товариства;
- Управління ключовими направленнями – рослинництво та тваринництво;
- Розробка, планування та контроль бюджету групи компаній, впровадження фінансової стратегії;
- Представлення, ведення переговорів та співпраця з партнерами від імені Товариства;
- Відкриття та організація роботи центрального офісу;
- Забезпечення ефективної взаємодії між центральним офісом та дочірніми підприємствами Товариства;
- Кадрова робота, забезпечення кваліфікованими кадрами, форму- вання безпечних та сприятливих умов праці;
- Формування та покращення матеріально-технічної бази, оновлення ОФ дочірніх підприємств, Лізинг;
- Забезпечення операційної стабільності Товариства;
- Поповнення статутного капіталу (від $ 1K до більш ніж $ 2M);
- Представництво інтересів у контролюючих та інших органах районного, обласного чи державного рівнів.

Головний технолог відділу капітальний інвестицій Департаменту Розвитку

з 03.2018 по 11.2018 (8 місяців)
ПАТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- Підготовка матеріально-технічної бази філій Товариства до маркетингового сезону;
- Координація та супровід проектів капітальних інвестицій Товариства;
- Систематичні відрядження на філії Товариства з метою аналізу поточного технічного та економічного стану, а також для оцінки їх готовності до маркетингового сезону;
- Розробка рекомендацій та надання консультацій відповідним структурним підрозділам філій Товариства з метою підвищення ефективності їх роботи;
- Координація та впровадження проекту системи управління безпечністю харчових продуктів філій Товариства - ISO (НАССР);
- Ведення ділової переписки з філіями Товариства з питань що належать до компетенції Департаменту;
- Взаємодія з Міністерством аграрної політики та продовольства України;
- Участь в нарадах Товариства щодо формування бюджету філій Товариства;
- Ведення загального реєстру капітальних інвестицій Товариства.
- Супровід договірної роботи Департаменту в частині реалізації капітальних інвестицій та поточної діяльності філій Товариства.

Менеджер проекту (підпорядкований штат - 3 працівника)

з 11.2016 по 02.2018 (1 рік 3 місяці)
ТОВ «Тарапластпак», група компаній «Терполімер», Київ (Промисловість)

- Ведення переговорів та імпорт продуктів харчової промисловості (Китай), подальший перепродаж на території України;
- Ведення переговорів та імпорт труб (Польща), подальший перепродаж на території України;
- Формування та оперативне керування цінової політики Компанії;
- Аналіз податкової та імпортно-експортної бази України;
- Створення та ведення клієнтської бази для перепродажу товарів на території України;
- Оперативне управління діяльності з імпортерами, брокерами, зустрічі з кінцевими клієнтами;
- Продаж товарів Компанії;
- Участь у виставках, презентація продукції.

Головний економіст Управління фінансів та економічного аналізу

з 07.2015 по 07.2016 (1 рік)
ДАК «Хліб України», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- Адміністрування економічних процесів Компанії;
- Інвентаризація майна Компанії;
- Кооперація з дочірніми підприємствами Компанії, проведення нарад із керівниками;
- Відрядження на дочірні підприємства з метою контролю ведення стандартів Компанії;
- Формування аналітичної бази с/г виробників зернових культур та борошна України;
- Пошук та співпраця з контрагентами щодо продукції переробної діяльності дочірніх підприємств;
- Підготовка та супровід експортних контрактів;
- Ведення переговорів із делегаціями іноземних країн;
- Створення презентацій щодо економічної діяльності компанії.

Заступник керуючого магазином (підпорядкований штат - 80 працівників)

з 04.2014 по 07.2015 (1 рік 3 місяці)
ТОВ «Фоззі Фуд», Чернівці (Роздрібна торгівля)

- Контроль операційної діяльності супермаркету;
- Контроль фінансових процесів;
- Співпраця з державними контролюючими органами, ведення та подання звітності;
- Контроль дотримання стандартів персоналу;
- Контроль та проведення інвентаризацій та переобліків;
- Моніторинг конкурентів;
- Контроль оплати праці персоналу.

Освіта

Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ

Маркетинг та міжнародна економіка (магістр), Чернівці
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Проджект-менеджмент в ІТ (LABA)

2022

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Знання і навички

Водійські права кат. B Водіння авто Управління проєктами Вміння працювати із великим об'ємом даних Ведення переговорів/робочих зустрічей/укладення угод Створення бізнесу та його структури Робота із MS Office (Word, Excel, Power Point, etc.) Системи управління проектами Trello Підбір та робота із персоналом Систематизація та аналіз інформації, даних Робота із 1С Онлайн-банкінг

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Мої особисті якості:
• стресостійкість;
• Відповідальність;
• Комунікабельність;
• Амбіційність;
• Вміння швидко адаптуватися до змін;
• Вміння працювати в команді;
• Уміння переконувати;
• Хороша дикція;
• Цілеспрямованість;
• Чесність;
• Здатність до швидкого / самостійного прийняття рішень.

Мої інтереси:
• Подорожі;
• Читання;
• Катання на лижах;
• Скелелазіння та туризм, кемпінг;
• Перегляд фільмів та серіалів, інтерв'ю;
• Бізнес;
• Саморозвиток;
• Вивчення історії
• Вивчення економіки, її процесів та механізмів;
• Волейбол, футбол

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: