Резюме від 27 березня 2024 Файл

Євген

Керівник сервісного центру

Вік:
49 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Боярка, Васильків, Вишневе (Київська обл.), Київ, Обухів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Мазур Євген Олександрович
Дата народження:
12 лютого 1975р
Регион:Київ Можливість переїзду: ні

Телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Соціальні мережі:

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») id=100022073973056&ref=bookmarks

Начальник відділу, Сервісного центру 45000 грн

Ключова інформація

• робота у великій структурованій компанії, розуміння процесів взаємодії підрозділів. Системний підхід для досягнення цілей відділу.
• аналіз результатів роботи підрядних організацій, розробка та провадження нормативних документів.
• досвід керівництва підлеглими: 18 інженерів в 16 областях України. Оперативне керівництво, планово - профилактичні роботи.
• досвід створення та и реорганізації відділу Сервиса,
• професійність в роботі, знання всіх типів кавового обладнання, експертна оцінка якості напоїв.
• дві власні програми тренингу для тех. персоналу, досвід публічних виступів.
• розроблена та проваджена мотивуюча система оплати праці працівників відділу.
• контакти постачальників обладнання, запасних частин, субпідрядних (електроніка, фарбування, виготовлення ТЕНів) організацій.
Досвід роботи

Інженер з організації експлуатації та ремонту обладнання
грудень 2021 – теперішній час (2 роки 3 мес)
ТОВ СІЛЬПО ФУД,
Управління мережі – Офіс Будівництва та управління нерухомістю – відділ експлуатації обладнання.
FMCG

Технологічне обладнання мережі магазинів: акваріумне, теплове та електромеханічне ТМ Bongard, Rational, Lainox, Unox и др. Обладнання для приготування кави ТМ Franke, WMF и др.
• розробка планів и бюджетів експлуатації та ремонтів обладнання магазинів мережі. Контрольвиконання показників.
• розробка стандартів, регламентів, інструкций, а також форм типових договорів з технічної експлуатації обладнання.
• організація проведення технічних оглядів магазинів мережі, перевірка якості виконання робіт підрядниками
• організація технічного обслуговування та ремонтів. Контроль часових показників реагування.
• контроль ціноутворення. Остаточне погодження кошторисів.

Начальник сектору центрального регіону відділу монтажу та сервису обладнання
березень 2016 – грудень 2021 (5 років 9 місяців)
Концерн Хлібпром, ПрАТ
FMCG
ПрАТ Концерн Хлібпром

Кавове обладнання Melitta, WMF суперавтоматичне, Reneka та ін., кава Rombouts - Бельгія, BSR – вітчизняний виробник. Основний сервіс партнер: ОККО мережа АЗК ТОВ ГАЛНАФТОГАЗ, а також ТОВ Ашан, ТзОВ Фора.
• досвід роботи в великій компанії, бюджетування, проведення тендерних закупівель, укладання договорів постачання та сервісного обслуговування
• керівництво персоналом (у підпорядкуванні сервіс-інженери 16 областей України), видача технічних завдань, облік виконаних робіт.
• контроль строків реагування, термінів ремонту згідно з Договором сервісного обслуговування, координація роботи сервісних інженерів,
• контроль та поповнення складу запчастин.
Досягнення:
• впроваджено систему контролю якості кавових напоїв
• строк реагування на несправність 4 години. Строк вирішення несправності 24 години

Керівник сервісного центру
квітень 2014 – січень 2016 (1 год 10 мес)
Компанія "Джеміні» обладнання Rancilio та інш., кава Gemini - український імпортер та виробник кави)
Досягнення:
• реорганізація існуючої моделі надання сервісних послуг
• мотивуюча система оплати праці працівників Сервісу

Керівник сервісного центру
жовтень 2010 - квітень 2014 (3 года 7 мес)
ТОВ "Італійський торговий дім" (обладнання La Spaziale, C.M.A. та інш.., кава Kimbo, Covim)
Досягнення:
• створення Сервісного центру «з нуля».
• робота в команді. Ріст продажів кави в сегменті HoReCa х100

Керівник сервисної служби
серпень 2007 - травень 2010 (2 года 10 мес)
ТОВ “Фірма Грінлайт” (оборудование LaCimbali и др., кофе Lavazza)

Досягнення:
• розробка програми та проведення тренінгів для технічних спеціалістів сервісних служб регіональних представників. Тема тренінгів: "Організація сервісного центру, мотиваційна система оплати праці працівників." «Конструктивні особливості обладнання різних виробників та альтернативні методи регулювання температури приготування еспресо для досягнення максимальної якості напою.»
• найбільший дистриб’ютор Еліт Україна (нині Штраус Україна) в Києві та області.

Енергетик експортного цеху металообробки (початок кар’єри)
вересень 1998 - березень 2000 (1 год 7 мес)
КП Київтрактородеталь
Промышленность и Производство

Досягнення:
• Кар’єрне зростання: за 3 місяці від майстра механічного до енергетика експортного цеху. Продукція для

Освіта

Харьківська державна академія міського господарства (Харьків, Україна)
Рік випуску 1998
факультет міського електротранспорту, спеціальність електропостачання, Інженер- електромеханик

Маріупольский електромеханічний техникум (Маріуполь, Україна)
Рік випуску 1994
“Експлуатація електромеханічних пристроїв та автоматичного обладнання будівель та споруд (ліфтове господарство), диплом з відзнакою (червоний)
Технік-електромеханік
Мови

Английска – базова
Італійська - базова Російська – вільно
Українська - вільно
Курси, тренінги, сертифікати

BPT CONFERENCE Управління персоналом: мотивація та розвиток развитие (Київ, Україна)
РІК випуску 2009
- на базі курсу розроблена та проваджена власна мотиваційна система оплати праці спеціалістів Сервісу. (акордна замість посадових окладів).

Додаткова інформація

Особисті якості
Відповідальний, принциповий, цілеспрямований, системний. Професійність роботи – найвища цінність. Одружений, син 25 років. До кримінальної відповідальності не притягався. Водійські права, досвід практичного керування автомобілем у м. Києві з 1997 р. Добрі знання автошляхів Києва та України. Особистий автомобіль. Відрядження – можливі. Особисті захоплення: активний відпочинок на природі, бджільництво.
Ціль
Отримання посади: Начальник відділу Сервісу (сервисної служби (центру), структурного підрозділу компанії, (з оплатою 40000грн + KPI).

Услуги для бизнеса - другое

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: