Резюме від 19 березня 2022 Файл

Яна

Бухгалтер, товарознавець

Вік:
31 рік
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Р Е З Ю М Е
1. Особиста інформація:
П.І.Б.Савченко Яна Михайлівна
дата народження:16.04.1993 р.н.
домашня адреса: м. Полтава
телефон[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
сімейний станне заміжня.

2. Освіта:
2010 – 2015 рр. - Харківський державний університет харчування та торгівлі. За спеціальністю - підприємництво, торгівля та біржова діяльність, факультет – товарознавство та експертиза в митній справі.
2012 – 2014рр. - Харківський університет повітряних сил ім. Івана Кожедуба, закінчила військову кафедру й отримала звання молодшого лейтенанта, офіцер запасу.

3. Досвід роботи:
Період
Організація
Посадові обов’язки
вересня 2011 – квітень 2012 рр.

Організація

Посада

ЛКЗ «Olimp» м. Харків

Промоутер

виявлення потреб клієнта та його консультація, контроль якості продажу продукції, напрацювання постійної клієнтської бази, виявлення ринка конкурента.
вересень 2014 р. – травень 2015 р.

Організація

Посада

Готель «ВК» м. Кременчук

Адміністратор готелю

контроль завантаження готелю і фіксація гостей в покладений день. Складання відомостей про завантаженість готелю за поточну добу та наявність вільних місць.
керування персоналом, виконання їхніх робочих обов’язків. Забезпечення додержання підлеглими працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку і режиму роботи готелю.
складання актів на зіпсоване або знищене особами, що проживають у готелі, майно готелю для матеріального відшкодування винними збитків відповідно до чинного законодавства.
контроль виїзду гостей, під час якого має бути перевірена оплата всіх рахунків. Облік осіб, що проживають у готелю, за встановленими формами документів.

травень 2015р.- вересень 2015р.

Організація

Посада

Супермаркет «АТБ» м.Полтава

Продавець-консультант, касир

ввічливість, доброзичливість і увага до покупців. Обслуговування покупців у відповідності з технологією продажів товару, підрахунок підсумкової вартості покупки, її упаковка, обмін товарів, розрахунок на касі.
контроль над правилами торгівлі. Запобігання псування і розкрадання товару сторонніми особами. Розміщення товару за групами, видами, частоті попиту та іншими критеріями відповідно до принципів мерчандайзингу. Перевірка якості товару, наявність всіх маркувань і цінників.
вересень 2015р. – липень 2017р.

Організація

Посада

ТОВ ТК «ЮЛІС» м.Полтава

Торговий представник

просування продукції компанії на відведеній території, розвиток існуючої клієнтської бази й пошук нових клієнтів.
прийом і обробка замовлень, відстежування термінів і сум оплати.
підтримування серйозних довгострокових відносин з замовниками шляхом додаткового сервісу.
правильна організація праці й управління власним часом. У загальних рисах – скоротити час переїздів і збільшити час, відведений на спілкування з клієнтом.
планування роботи з документами в офісі, підведення підсумків й аналіз отриманих результатів.
вересень 2017р. - 2018р. (до моменту ліквідації)

Організація

Посада

ТОВ ВКК «АРІЯ»

Інженер відділу комплексного обслуговування об’єктів мобільного зв’язку

керівництво колективом та вирішення робочих питань.
організація виконання аварійно-відновлювальних робіт на об'єктах замовника.
планове технічне обслуговування базових станцій мобільного оператора "Київстар".
будівництво, заміна обладнання базових станцій, інтеграція нового обладнання.
усунення аварій на базових станціях.
Контроль за будівництвом та здача побудованих базових станцій замовнику.
підтримка процесів технічного обслуговування та розвитку телекомунікаційних систем. Виконання планів розвитку транспортних мереж. Виявлення та усунення проблем, що виникають у процесі експлуатації.
забезпечення підтримки життєвого циклу великих вузлів зв’язку. Монтаж, інсталяція, налагодження баз мобільних мереж. Контроль робіт підрядних організацій при будівництві.
вересень 2018р.- вересень 2019р.

Організація

Посада

Полтавське обласне управління АТ«Ощадбанк»

Провідний економіст служби роздрібного бізнесу
перевірка повноти та відповідності оформлення пакету документів для депозитного вкладу;
передача пакету документів на розгляд службам банку (юридична служба, служба безпеки, відділ аналізу кредитних ризиків);
перевірка документів для видачі кредиту;
контроль за формуванням кредитних справ позичальників;
зберігання кредитних справ та передача їх до архіву;
здійснення моніторингу та аналізу ринку потенційних клієнтів - фізичних осіб на депозитні програми;
інформаційна підтримка клієнтів банку;
аналіз факторів, що впливають на динаміку виконання планових показників по послугам банку;
забезпечення своєчасного відстеження, вивчення та ознайомлення зі змінами у банківських продуктах клієнтів банку;
здійснення регулярного моніторингу ринку банківських продуктів у регіоні;
планування та організація робочого дня.
З вересня 2019 р.- до моменту ліквідації)
Організація

Посада

ТОВ «Агрофілд»

Бухгалтер

робота з банками, проведення банківських операцій в 1 С;
оформлення Актів виконаних робіт;
підготовка, складання, обробка первинної документації;
бухгалтерський облік з постачальниками, контроль взаєморозрахунків;
бухгалтерський облік авансових звітів, відряджень;
робота з первинною документацією (прибуткові, видаткові, акти виконаних робіт і т.д.;
облік банківських і касових операцій;
ведення обліку основних засобів, товарно – матеріальних цінностей;
робота з постачальниками та підрядниками
вересень 2020р – березень 2021р.
Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»

Уповноважена особа з тендерних закупівель
збір та аналіз потреб різних підрозділів підприємства та оцінка найбільш доцільного механізму закупівлі відповідних ресурсів та взаємодії з потенційними постачальниками;
планування та організація закупівельної діяльності відповідно до законодавства та підзаконних актів у сфері публічних закупівель;
підготовка тендерної документації, технічних завдань та інших документів щодо проведення закупівель;
налаштування системи звітності, обміну інформації та моніторингу діяльності компанії в рамках публічних закупівель;
контроль за укладенням та виконанням договорів за результатами проведення закупівель;
моніторинг змін у закупівельному та суміжному законодавствах тощо

3. Додаткова інформація:

Володіння пакетами програм: 1С, Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Power Point, Access) тощо.
Вміння користуватися офісною технікою (xerox, printer);
Володіння українською, російською та англійською мовами (elementary);
Наявність водійських прав категорії В.

4. Особисті якості:

Лідерські якості, цілеспрямованість, комунікабельність, уміння керувати командою, підлеглим персоналом. Відповідальність, пунктуальність, чесність, порядність, сумлінність, самокритична, здатна визнавати й виправляти власні помилки та корегувати дії підлеглого персоналу.
Знання мерчандайзингу, уміння вести ділові переговори. Швидко та легко пристосовуюсь до нового колективу й умов праці.

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: