• Файл

Евгенія

Бухгалтер, економіст

Вік:
40 років
Місто проживання:
Вільнянськ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Молінська Євгенія Миколаївна
Головний бухгалтер, економіст
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА КУРСИ ТА ВЕБІНАРИ
«Організація та здійснення публічних закупівель» - НАДУ
2002-2007 - економічний факультет ЗНУ, при Президентові України, тиждень.
спеціаліст. "Державні (публічні) закупівлі в Україні" - ДРІДУ НАДУ,
Спеціальність: «Бухгалтерський облік та аудит, тиждень.
ревізія і контроль». «ПДВ – поглиблена програма» - підвищення кваліфікації від
НЮУ імені Ярослава Мудрого, 3 місяці.
«Відповідальність за податкове правопорушення» -
«Організація та здійснення закупівель” - Міжнародний
інститут підприємництва, 16 годин.
“Практична психологія” - Women's Compass School, 3 місяці.
«Національна сертифікація бухгалтерів -2023» - підвищення
кваліфікації від НЮУ імені Ярослава Мудрого, 3 місяці.

ДОСВІД
Головний бухгалтер (єдиний) 1 березня 2019 - дотепер
КП “Господар”, водоканал

Досягнення:

Підвищення фінансової стійкості. Впровадила нову облікову політику, яка сприяла
підвищенню фінансової стабільності підприємства на 15% вже за перший рік роботи.
Оптимізація витрат. Завдяки розробці зведених кошторисів, скоротила адміністративні
витрати на 12% та виробничі на 10%.
Високий рівень звітності та прозорісті закупівель. Підготувала та подала понад 100
звітів до контролюючих органів без жодних санкцій. Організувала понад 200 публічних
закупівель.

Функціонал:

Облік первинних документів. Прийняття, облік, виписка рахунків та актів юридичним
особам.
Розробка облікової політики для забезпечення фінансової стабільності підприємства.
Оформлення договорів щодо господарської діяльності та ведення обліку їх виконання.
Розрахунок та виплата зарплати згідно з галузевою угодою, нарахування податків та
звітування.
Облік ПДВ, податкові накладні, коригування та подача податкової звітності.
Проведення інвентаризацій основних засобів та товарно-матеріальних цінностей, облік
і списання.
Ведення кредиторської та дебіторської заборгованості.
Ведення Головної книги, планування матеріальних, трудових і фінансових витрат.
Ведення кадрового обліку, підготовка звітів до податкових та інших державних органів.
Публічні закупівлі. Відповідальність за планування річного плану закупівель,
проведення торгів та звітування на публічних платформах.
Спеціаліст 2 категорії відділу планування та фінансів березень 2018 - лютий 2019
Виконавчий комітет ОТГ
Обов’язки:
Ведення протоколів засідань тендерного комітету, підготовка тендерної документації та
додатків.
Інформування членів комітету про організаційні питання, виконання інших доручень голови
комітету.
Формування та оприлюднення річних планів закупівель на Prozorro, внесення змін до них.
Дотримання законодавчих вимог з діловодства ОТГ.
Робота з банківськими виписками, підготовка звітів по податках і зборах та забезпечення
надходжень до місцевого бюджету.
Облік енергоносіїв за натуральними та грошовими показниками, підготовка звітів щодо
доходів ОТГ.

Економіст 1 категорії вересень 2011 - серпень 2016
(Бюро обліку закупівель ТМЦ та звітності, Управління Постачання)
ООО «ЗТМК»

Обов'язки:
Розробка фінансового плану на місяць та внесення коригувань у межах затвердженого
бюджету.
Підготовка та оформлення попередніх і поточних реєстрів для оплати рахунків
постачальникам.
Складання звітів і прогнозів щодо запасів сировини та матеріалів на виробництві.
Управління дебіторською та кредиторською заборгованістю.
Оформлення документів на отримання ТМЦ та формування звітів щодо залишків.
Контроль за обґрунтованістю заявок від підрозділів на постачання ТМЦ.
Ведення документації та забезпечення належного обліку в управлінні.

Економіст червень 2010 -вересень 2011
Державне підприємство «Український фармацевтичний інститут якості»
Обов'язки:
Підготовка та оформлення договорів які надають інформаційні чи консультаційні послуги.
Ведення переговорів з партнерами щодо умов співпраці, обговорення обсягу та типу послуг,
цінових умов, а також термінів надання послуг.
Моніторинг виконання умов договорів та контроль за своєчасною оплатою послуг.
Підготовка звітів за аналізом фінансових показників угод.

Бухгалтер серпень 2007 - травень 2010
ВЧ А3309
Обов'язки:
Ведення і обробка первинної документації.
Звіти в податкову службу і казначейство

ЗНАННЯ ТА НАВИЧКИ

1С:.7.7 Zakupki.prom.ua ПДФО, ВЗ, ЄСВ Автоматизації економіки
M.E.Doc Microsoft Office Публічних закупівель підприємства
Prozorro Libre Office Кадрового обліку Документообігу
Spending.gov.ua Adobe Reader Х Податкової звітності Управління персоналом від 5
осіб

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: