Резюме від 3 січня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/7655342

Бухгалтер, економіст, спеціаліст

Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
__________Степанова Юлія Юріївна__________
Прізвище, ім’я, по-батькові

Контактна інформація: вкажіть свій телефон, адреса електронної пошти та домашньої сторінки (якщо є). Вказувати домашню адресу бажано, але не обов'язково.
_моб.тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») __________
_e-mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)__________
Фейсбук: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи: вкажіть дані за кожним місцем роботи, починаючи з останнього (поточного) місця роботи описавши для кожного місця роботи:
дата надходження _____січень 2012 року__________
закінчення (міс. / рік) __по серпень 2021 року__________
найменування підприємства ____Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області__________
назва вашої посади _____провідний спеціаліст__________
функціональні обов'язки, бажано детально __________

- здійснювала реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3»;
- вела облік робочого часу відповідно до наказу Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області;
- несла відповідальність за електрогосподарство, водогосподарство,газогосподарство (звіти до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області зняття показників; своєчасність повірки; слідкування за наявності пломб; режим економічного і раціонального використання);
- несла відповідальність за основні засоби (звіти до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області; облік наявності; інвентаризація);
- готувала відповіді на запити державної виконавчої служби;
- надавала Центрам надання адміністративних послуг для оприлюднення затверджені Головним управлінням інформаційні та технологічні картки надання адміністративних послуг;
- у межах своїх повноважень та з урахуванням чинного законодавства організовує роботу з документами та забезпечує реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.

дата надходження _____січень 2009 року__________
закінчення (міс. / рік) __серпень 2009 року__________
найменування підприємства ____ВАТ БГ Банк__________
назва вашої посади діловод__________
функціональні обов'язки, бажано детально __________
приймала та реєструвала кореспонденцію;

відповідно до резолюцій та наказів керівництва передавала документи на виконання;

видавала необхідні довідки щодо зареєстрованих документів;

відправляла відповідну документацію адресатам;

- вела облік отриманої та надісланої кореспонденції, систематизує і зберігає документи поточного архіву;

проводила підготовку і здавання до архіву відповідної документації, складала опис справ, що надходять для зберігання до архіву.

дата надходження _____травень 2008 року__________
закінчення (міс. / рік) __ грудень 2008 року __________
найменування підприємства _ВАТ Універсальний Банк Розвитку та партнерства__________
назва вашої посади _____секретар-референт__________
функціональні обов'язки, бажано детально __________
- забезпечувала прийом, облік, реєстрацію вхідної та вихідної документації, контролювала за виконанням документів, інформаційно-довідкове обслуговування і збереження відповідної інформації;
- контролювала якість підготовки, правильність складання, узгодження і затвердження документів, що подаються на підпис керівництву підприємства;
- здійснювала контроль за виконанням рішень і доручень керівника, вживала оперативних заходів, спрямованих на своєчасне і якісне їхнє виконання.

дата надходження ___вересень 2007 року__________
закінчення (міс. / рік) __ грудень 2007 року __________
найменування підприємства ____ТОВ Дніпропетровський заводів кранів та засобів механізації Дніпрокран__________
назва вашої посади _____секретар__________
функціональні обов'язки, бажано детально:

- забезпечувала прийом, облік, реєстрацію вхідної та вихідної документації, контроль за виконанням документів, інформаційно-довідкове обслуговування і збереження відповідної інформації;
- контролювала якість підготовки, правильність складання, узгодження і затвердження документів, що подаються на підпис керівництву підприємства;
- здійснювала контроль за виконанням рішень і доручень керівника, вживати оперативних заходів, спрямованих на своєчасне і якісне їхнє виконання;
- передавала справи до поточного архіву.

дата надходження ___листопад 2003 року__________
закінчення (міс. / рік) __серпень 2007 року __________
найменування підприємства ____ВАТ Дніпропрес__________
назва вашої посади _____діловод__________
функціональні обов'язки, бажано детально:

- передавала справи до поточного архіву;
- приймала та реєструвала кореспонденцію;
- відповідно до резолюцій та наказів керівництва передавала документи на виконання;
- видавала необхідні довідки щодо зареєстрованих документів;
- відправляла відповідну документацію адресатам;
- вела облік отриманої та надісланої кореспонденції, систематизувала і зберігала документи поточного архіву;
- проводила підготовку і здавання до архіву відповідної документації, складала опис справ, що надходять для зберігання до архіву.

Освіта: вказати дані за кожним місцем навчання, описавши:
дата надходження ______ вересень 2000 року__________
закінчення (міс. / рік) ____червень 2003 року__________
назва навчального закладу, назва факультету ________Дніпропетровський політехнічний коледж за спеціальністю Аналітичний контроль якості хімічних сполук __________
рівень освіти (середня, середня технічна, незакінчена вища, вища і т.п.) ______середня технічна__________
назва спеціальності ____Аналітичний контроль якості хімічних сполук__________

Освіта: вказати дані за кожним місцем навчання, описавши:
дата надходження ______вересень 2006 року__________
закінчення (міс. / рік) ____березень 2011 року__________
назва навчального закладу, назва факультету ________Дніпропетровська державна фінансова академія __________
рівень освіти (середня, середня технічна, незакінчена вища, вища і т.п.) ______вища______
назва спеціальності _____Фінанси__________
назва спеціальності _____Банківська справа__________

Професійні навички та знання: Перелічіть свої навички і знання, які підходять для тієї спеціальності, яка є метою резюме, а також вкажіть те, що Вам здається необхідним:
володіння оргтехнікою: (факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС, тощо)
_____працюю з усією оргтехнікою__________

Професійні сертифікати: Вкажіть, якщо є:
1. Курс навчання в "Міжнародній академії бізнесу та права ім.Н. Кручініной" за програмою «Користувач ПК+ Інтернет» (2003 рік).
2. Курс навчання в "Учбовому дизайн-центрі компютерних технологій «Модерн» «Бухгалтерський облік користувач ПК+ 1С Бух., 7.7., 8.1.(2011 рік).

Знання мов: ___українською, російською вільно, англійською – зі словником__________
Вкажіть мови та рівень володіння (початковий / вільне володіння)

Інше: в цьому розділі Ви можете вказати такі відомості як:
Можливість відряджень ____так__________
Відношення до переїзду в інше місто _______так__________
Вік ____38 років__________
Сімейний стан _______розлучена__________
Наявність дітей _маю__(син-9 років)__________
Наявність водійських прав _______так__________
Наявність автомобіля __________так__________
Наявність шкідливих звичок ______ні__________
Риси характеру __відкритість, комунікабельність, чесність, доброта, працьовитість, наполегливість, цілеспрямованість, відповідальність__________

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: