Резюме від 11 березня 2024 Файл

Світлана

Юрист

Вік:
30 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Кемінь Світлани Василівни

Мета: отримати роботу на посаді
логіст / юрист / адвокат / менеджер.
Рік народження: 02.09.1993 р., заміжня.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел.пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

Освіта:
З 2010 року по 2015 рік – навчалася на юридичному факультеті Національного університету
Державної податкової служби України. По закінченню навчання отримала диплом бакалавра та
магістра з відзнакою за спеціальністю «Фінансове право».
30.10.2018 отримала Свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю.
Досвід роботи:
! З грудня 2021 по тепер працюю на посаді юрист з договірної роботи в Закарпатській обласній
організації ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ «СЛУГА НАРОДУ». Обов’язки: пошук автотранспорту для
ввезення в Україну гуманытарноъ допомоги, укладення договорів оренди, надання послуг, написання
депутатських звернень, тощо.

!З серпня 2021 по грудень 2021 року працювала на посаді менеджер з продажу нафтопродуктів у
ТОВ «Елерон». Обов’язки: ведення клієнтської бази, пошук нових клієнтів, моніторинг вчасності
оплат.

!З квітня 2020 по серпень 2021 - ТОВ "АВТО ПЛЮС БІ2" (м. Ужгород) на посадах юрисконсульт
та логіст міжнародних перевезень, HR -менеджер.
Обов'язки на займаних посадах: повний юридичний супровід групи компаній ТОВ «Будівельна
компанія Бі2» та ТОВ «АВТО ПЛЮС Бі2», а також організація міжнародних перевезень вантажів
вантажними автомобілями.
- пошук кадрів (водіїв) міжнародних перевезень, проведення співбесіди;
- отримання ліцензії на міжнародні перевезення;
- оформлення екологічних сертифікатів, чіп-карт для водіїв міжнародних перевезень;
- бронювання дозволів міжнародних перевезень;
- пошук вантажів на країни (Італія, Чехія, Словенія, Австрія);
- оформлення актів та рахунків, контроль оплат клієнтів, претензійно-позовна робота. Робота на
сайтах Ларді транс та Делла.
- Складання заявок, договорів міжнародних перевезень у розрізі компанії ТОВ «АВТО ПЛЮС
БІ2».

! З квітня 2019 – по січень 2020 – ТОВ «Бас Холдинг» (група компаній) в м. Київ (опт. торг.
нафтопродуктів) працювала на посаді начальник юридичного відділу.
Обов’язки на посаді:
– реєстрація юридичних осіб та внесення реєстраційних змін до ЄДР (зміна КВЕД, керівника,
місцезнаходження, продаж 100% частки статутного капіталу, тощо);
– оскарження у адміністративному та судовому порядку результатів податкових перевірок;
– позовна робота у справах про стягнення коштів за невиконання умов договорів, розблокування
податкових накладних, скасування податкових повідомлень - рішень, про скасування постанов
Укртрансбезпеки, скасування арешту автомобіля у рамках кримінального провадження, тощо;
– написання претензій, відзивів, заперечень, клопотань, досудових вимог та інших процесуальних
документів;
– договірна робота: укладення договорів поставки, оренди, договорів ЗЕД з купівлі-продажу
автомобіля, протоколів узгодження розбіжностей, додаткових угод;
– отримання ліцензій на право оптової торгівлі пальним;
– подання адвокатських запитів;
– відкриття виконавчих проваджень.
Протягом роботи виграно наступні справи у 1й інстанції: № 640/22414/19, 640/13374/19,
640/25212/19, 927/325/19, 381/2381/19, 361/4969/19.

! З червня 2018 по квітень 2019 року - ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА» (м. Бровари) –
юрисконсульт групи компаній.
Обов’язки на посаді:
– договірна робота: укладення договорів поставки, виконання робіт, надання послуг технічного
обслуговування, купівлі-продажу транспортних засобів (ЗЕД), маркетингових послуг, трудових
договорів, договорів про повну матеріальну відповідальність, договорів ЦПХ, тощо;
– судова робота: написання претензій/вимог, позовів щодо невиконання умов договорів;
– тендерна робота: пошук закупівлі, підготовка усіх необхідних документів згідно тендерної
документації, отримання довідок з державних органів (про несудимість, відсутність корупційних
порушень, відсутність боргів з податків), укладення договорів із Замовниками; укладено близько 20
тендерних договорів;
– робота з контролюючими органами: супроводження позапланової податкової перевірки (пеня у сфері
ЗЕД); надання відповідей на запити податкової інспекції, слідчих управлінь податкової служби щодо
отримання документів та пояснень;
– супроводження судової справи про припинення іпотеки нерухомого майна (справу № 756/5424/18
виграно 28.03.2018);
– ведення внутрішньої документації: розробка положень, інструкцій, наказів та інших нормативних
документів, зобов'язань по нерозголошенню комерційної таємниці;

! З липня 2017 – лютий 2018 – ПІІ «ХОПЛЕНД СЕРВІС» (м. Київ) (супровід 5 юридичних осіб і 3
ФОПів) юрист (єдиний).
Обов’язки на посаді:
– тендерна робота: підготовка усіх необхідних документів для участі у тендері (державні та комерційні
закупівлі); подання вимог до Замовників.
– договірна робота: договори поставки, оренди нежитлових приміщень, надання послуг, транспортних
послуг, тощо.
Протягом роботи на ПІІ «ХОПЛЕНД СЕРВІС» виграно близько 15 тендерів, у тому числі у трьох
з них сума закупівлі перевищувала 1 млн. грн. Наприклад: №UA-2017-12-01-002564-c, №UА-2017-07-
04-002348-b, ДК 021:2015 – 39710000-2.

! З серпня 2015 по липень 2017 – Головне управління Державної податкової служби у
Закарпатській області на посаді старший державний інспектор податкової та митної справи.
Супровід податкових перевірок, судові спори про скасування рішень контролюючого органу з усіх
видів податків.
Під час роботи в ГУ ДФС у Закарпатській області пройшла курси підвищення кваліфікації у
Центрі підвищення кваліфікації керівних кадрів органів ДФС України (м. Київ).
За період роботи в ГУ ДФС у Закарпатській області супроводжувала 42 справи, з яких 16 справ
завершено та вирішено на користь держави (наприклад: №807/1693/14, №876/816/16, №807/2234/15,
№807/13/13-а, №807/85/15).
Відмінно користуюся ПК, а також реєстром прав на нерухоме майно, ЄДР судових рішень,
АІС"Суди", сайтом е-tender.biz, ларді транс, Della, а також Ліга закон.
!В роботі орієнтуюся на конкретний результат (виграну справу, договір укладений з
мінімальними ризиками, виграний тендер).
Особисті якості: відповідальність, стресостійкість, комунікабельність, висока працездатність,
наполегливість, цілеспрямованість, аналітичні здібності, уважність та пунктуальність, управлінські
здібності.

Схожі кандидати

Юрист, помічник нотаріуса, адвоката, керівника, судді
40000 грн, Київ, Дніпро, Краматорськ

Помічник юриста, адвоката
15000 грн, Київ

Юрист
30000 грн, Київ

Юрист
Київ

Помічник юриста
Київ, Дистанційно

Помощник юриста
Київ

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: