Резюме від 3 листопада 2021 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/7677067

Керівник відділу маркетингу

Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Довгаль Наталія Вікторівна
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Вік: 37
Мета: Отримати цікаву та перспективну роботу в галузі маркетингу та менеджменту.
Досягнення:
• Успішна реалізація проекту «Картка харків’янина»;
• Формування клієнтської бази та приріст її на 20%;
• Книгарні увійшли в ТОП №10 найкращих книгарень м. Харкова;
• Підтримка на позиції «найбільша мережа книгарень в Україні»;
• Зміна стратегії та позиціювання бренду на ринку;
• Оновлення інтернет-магазину компанії;
• Збільшення асортиментної матриці більше ніж на 20% SKU.

Досвід роботи:
05.2020- 10.2021 керівник відділу:
мережа книгарень
Основні обов'язки:
ОПЕРАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ:
• Складання працюючого маркетингового бюджету (планування, виконання та контролю);
• Відкриття та ребрендинг книгарень;
• Продаж рекламних послуг;
• Формування акційних пропозицій на дні відкриття магазину, пошук і відбір каналів просування,
організація святкових заходів на точці, аналіз ефективності;
• Розробка POS-матеріалів разом з дизайнером та виробництво (за допомогою підрядників) рекламних
продуктів, друкованої продукції та ін..;
• Контроль за станом зовнішніх і внутрішніх рекламних носіїв, своєчасне відновлення
пошкоджених рекламних носіїв;
• Оформлення дозвільних документів по зовнішній рекламі;
• Забезпечення співробітників компанії брендовим одягом;
• Підготовка технічного завдання для дизайнерів:
контроль за термінами виконання встановлених в рамках технічного завдання dedline(ів);
• Пошук оптимальних підрядників для поточної діяльності підрозділу;
• Аналіз ринків збуту як в online та offline форматах;
• Моніторинг рекламної діяльності конкурентів;
• Організація різноманітних презентаційних і корпоративних заходів;
• Проведення благодійних акцій;
• Маркетинговий аналіз ключових ринків збуту;
• Крос-маркетинг. Пошук партнерів, розробка механік, переговори, супровід активності, аналіз
ефективності;
• Підготовка презентацій;
• Аналіз ринку та конкурентів;
• Участь в налаштуванні та систематизації бізнес-процесів;
• Аналіз маркетингових показників.
СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ:
• Розробка заходів для збільшення лояльності до бренду компанії;
• Розробка позиціонування бренду компанії;
• Розробка brand-book та фірмового стилю компанії;
• Формування договірних переваг співробітництва компанії із постачальниками, підрядниками,
рекламними агентствами та ін;
• Розробка та реалізація online та offline маркетингових заходів: стратегія, планування;
• Розробка та реалізація маркетингового плану просування компанії;
• Організація маркетингових активностей в рамках різних каналів збуту;
• Створення стратегій розвитку;
• Відстеження ринкових тенденцій;
• Формування УТП та позиціонування бренду;
• Сегментація аудиторій клієнтів;
ІНТЕРНЕТ-МЕНЕДЖМЕНТ
• Візуальна та структурна концепція сайту;
• Інформаційний вміст для соц. Мереж;
• Розробка стратегії інтернет-маркетингу як частини загальної маркетингової стратегії бізнесу та плану її
реалізації;
• Розробка планів та ТЗ для фахівців, підрядників, блогерів;
• Контроль ефективності обраної стратегії та результатів.

01.2017- 12.2019 заступник керівника відділу, керівник відділу:
мережа аптек

Основні обов'язки:
• Розробка заходів для збільшення лояльності до бренду компанії
• Участь в підготовці стратегії розвитку бренду на середньострокову і довгострокову перспективу;
• Проведення благодійних акцій;
• Забезпечення ділового співробітництва з рекламними агенціями;
• Укладання комерційних, рекламних і маркетингових договорів;
• Розробка, узгодження та впровадження заходів, спрямованих на створення іміджу компанії;
• Співпраця з засобами масової інформації (розміщення рекламних статей, модулів в пресі);
• Планування і управління працюючим рекламним бюджетом;
• Підбір та розвиток персоналу;
• Аналіз ефективності проведених заходів, підготовка щомісячної, квартальної, річної звітності;
• Медіапланування та розміщення реклами - преса, зовнішня реклама;
• Розміщення новин в пресі, підготовка презентацій, організація і проведення PR-заходів;
• Розробка стратегії просування продукції компанії в соціальних мережах (FaceBook та Instagram):
створення базової концепції просування на рік;
створення контент-плану на місяць.
• Розробка рекламних компаній та акцій для ринку В2В і В2С;
• Аналіз асортименту, пошук і впровадження нових напрямків;
• Розміщення реклами на бордах, виготовлення рекламних тентів для автомобілів та ін..;
• Забезпечення компанії сувенірною продукцією;
• Відстеження рекламних компаній конкурентів;
• Робота з клієнтською базою: забезпечення рекламної, сувенірною продукцією та
демонстраційними стендами, відправка інформаційних листів про новинки, акції тощо;
• Продаж рекламних площин на торгових точках;
• Відкриття нових торгових точок: участь в розробці стандарту відкриття магазину, створення
інструкцій для учасників заходів, формування акційних пропозицій на дні відкриття магазину,
пошук і відбір каналів просування, організація святкових заходів на точці, аналіз ефективності;
• Розробка POS-матеріалів разом з дизайнером та виробництво (за допомогою підрядників) рекламних
продуктів, друкованої продукції;
(каталоги, листівки, буклети тощо.) та забезпечення ними торгових точок;
• Контроль за станом зовнішніх і внутрішніх рекламних носіїв, своєчасне відновлення
пошкоджених рекламних носіїв;
• Оформлення дозвільних документів по зовнішній рекламі;
• Забезпечення співробітників компанії брендованим одягом;
• Підготовка технічного завдання для дизайнерів:
контроль за термінами виконання встановлених в рамцях технічного завдання dedline(ів);
• Організація і проведення акцій, сезонних розпродажів, дисконтних програм та інших рекламних
заходів;
• Підготовка та впровадження маркетингової стратегії;
• Всебічна маркетингова підтримка продажів продукції як усередині компанії, так і в
рамках каналів реалізації;
• Прийняття участи в розробці KPI працівників відділу;
• Робота з конкурентними перевагами як самого продукту, так і форматів його реалізації;
• Участь у створенні концепції сайту компанії. грамотна постановка і розподіл завдань усередині
відділу, а також своєчасний контроль їх реалізації;
• Розробка нових продуктів (концепти, позиціонування);
• Участь у створенні рекламних роликів (відео, аудіо, фотозйомки);
• Аналіз brand perfomance та ініціація активностей щодо поліпшення позицій бренду;
• Організація участі у виставках;
• Крауд-маркенинг;
• Еmail-marketing: планування, написання текстів, збір бази, розсилки,таргетинг, ремаркетинг;
• Створення та ведення бізнес-сторінок Fb, Instagram, Google, каналів Viber, Telegram;
• Вдосконалення функцій CRM системи під задачі маркетингу та компанії;
• Аналіз маркетингових показників;
• Наповнення сайту контентом, seo-оптимізація з підрядною організацією;
• Створення брендованого фото та відеопродакшину разом з підрядною організацією;
• Аналіз продажів;
• Виведення нових продуктів та послуг на ринок;
• Закупівля рекламного обладнання.

10.2016-12. 2016 менеджер по залученню нових клієнтів:
Група компаній «Фактор»

Основні обов'язки:
• Робота з базою потенційних клієнтів;
• Пошук і залучення клієнтів;
• Робота з активними й пасивними продажами;
• Підготовка комерційної пропозиції про співпрацю;
• Оформлення заявки в корпоративній програмі;
• Укладання договорів;
• Передача потенційних клієнтів в розробку до відділу продажів;
• Ведення первинної бухгалтерії;
• Підготовка щомісячних звітів.

09.2016-10. 2016 інженер з планування:
«Фактор-Друк» (Друкарня)

Основні обов'язки:
• Оперативне планування виробництва поліграфічної продукції;
• Здійснення контролю щодо максимального використання виробничих потужностей;
• Складання та контроль добових планів (змінних завдань);
• Аналіз ефективності роботи виробництва;
• Розрахунок планових і контроль фактичних термінів виконання замовлень;
• Складання технічного завдання для майстрів;
• Звіти про потреби сировини на зміну;
• Аналіз випуску поліграфічної продукції;
• Аналіз випуску готової продукції;
• Взаємодія з усіма службами компанії;
• Ведення документообігу всередині компанії.

03.2014-06. 2016 керівник напрямку:
РК «ХНЛ»

Основні обов'язки:
• Формування ціни для відділу продажів;
• Формування вартості для клієнта;
• Організація та супровід замовлень на стадії виробництва;
• Консультування менеджерів і клієнтів по виробничим і технологічних моментам виготовлення
замовлень;
• Робота в 1С;
• Створення правил роботи, інструкцій і форм звітності для технологічного відділу;
• Формування плану роботи для дизайнера;
• Ведення клієнтської бази;
• Забезпечення ділового співробітництва з рекламними агентствами;
• Моніторинг ринку конкурентів;
• Документообіг всередині компанії.

Попередній досвід роботи:

1. 03.2014-06. 2016 менеджер відділу поліграфії
РК «ХНЛ»

2. 07.2012-02.2014 менеджер по залученню нових клієнтів:
РА «Сотня»

3. 12.2010-06.2012 інженер групи маркетингу та продажу послуг
УДППЗ «Укрпошта»

Освіта: Харківський Державний Технічний Університет Будівництва та Архітектури

09.2002-06.2008 Спеціальність: Теплогазопостачання і вентиляція

Кваліфікація та
Особисті дані: Спеціаліст, Народилась: 26 листопад 1983 роки; Донька 17 років.

Навички роботи з комп'ютером: Photoshop, CorelDraw, Adobe Illustrator, Canva, Google Analytics, Google AdWords,MS
PowerPoint, CRM.

Знання мов: • Українська — вільно;
• Російська — вільно;
• Англійська – середня.


Особисті якості: • Самоорганізація;
• Комунікабельність;
• Стресостійкість;
• Відповідальність;
• Вміння працювати в команді та самостійно;
• Орієнтована на результат.
Професійні навички: • Розробка маркетингових програм з просування бренду (стратегічний та оперативний
маркетинг);
• Підвищення конкурентоспроможності компанії;
• Робота з ключовими клієнтами, ведення переговорів, укладання договорів;
• Управління та розробка асортиментної матриці, участь у формування цінової
політики компанії; Інтернет маркетинг;
• Розробка стратегії інтернет-маркетингу (е-mail маркетинг, контекстна реклама, SEO Оптимізація)
як частини загальної маркетингової стратегії бізнесу та плану її реалізації;
• Розробка рекламної стратегії.

Підвищення кваліфікації:
• Тренінг « підвищення навичок ведення переговорів»;
. • Курс «Управління підприємством»;
• Курс «Ініціативний менеджмент»;
• Курс «Маркетинг – швидкий старт»;
• Online курс «Просування у Facebook»;
• Приватні заняття з SMM, таргетингу;
• Online семінар «Маркетингові стратегії»;
• Online інтенсив таргет в Instagram.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: