Никита

Юрисконсульт, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

КУП НАНУ

Право, Київ
Вища, з 2018 по 2024 (6 років)

Диплом Магістра

Додаткова освіта та сертифікати

Сертифікат охоронника 3 розряду

2023р.

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Грецька — початковий

Додаткова інформація

1. У період з 2017 по 2019 роки працював у 5-зірковому готелі InterContinental Hotels Group на позиції старшого офіціанта, банкетингового сервісу Libro Service.
За час роботи здобув досвід у прийомі делегацій різних країн, кофе-брейків, прес-конференцій, весіль, корпоративів та аукціонів. Також навчився швидко виконувати завдання і активно координувати команди з 3-4 людей.
2. У 2019-2020 році займався адмініструванням онлайн-магазину жіночих аксесуарів.
Приймав участь у всіх процесах, зокрема, брав участь у зйомках нових товарів, та рекламних акцій з участю фотографа та 1-2 моделей. Брав участь у розробці дизайну магазину.
3. З грудня 2020 року по травень 2021, працював на посаді копірайтер-рерайтер с частиною обов'язків HR у рекламному агентстві.
Займався одноосібним наданням трафіку людей у НR відділ для подальшого набору усього офісу. Розробляв тексти для рекламних розсилок у Телеграм та на сайтах з пошуку роботи зокрема: Robota.ua, Work.ua, HH. Маю досвід написання СЕО-текстів.
4. Одним з останніх місць роботи була Хімчистка ЦЕХ, де я займав посади юриста та менеджера по роботі з корпоративними клієнтами.
В мої обов'язки входило:
1) ведення переговорів з компаніями клієнтами (1+1, СТБ, ТРК ВІС, Клініка Медіком та ін)
2) заключення, продовження Договорів надання послуг, внесення змін, заключення Додаткових угод
3) створення персональних карток клієнтів, прайс-листів у внутрішній програмі компанії, актуалізація їхніх даних
4) підготовка повного пакету документів по Договорам оренди нових та старих пунктів прийому
5) стягнення заборгованостей з корпоративних клієнтів
5. На даний момент працюю у КО «Муніципальна Охорона".
Займаю посаду табелювальника 2-го відділу охорони об'єктів.
В мої обов'язки входить:
1) Ведення авансових та зарплатних табелів особового складу
2) Стровення списків на планові тренування особового складу
3) Підготовка планових звітів по роботі відділу та керівництва
4) Підготовка документів та повний супровід у працевлаштуванні нових працівників
5) Інші дрібні доучення від керівництва

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: